Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-01-20 12:21

Netikėto rūbo idėja pasitvirtino: nesitraukia iš TOP prekių ir kopijuotojų akiračio

Darius Markauskas, „Baltic Ambition“ komercijos direktorius ir bendraturtis, „Baramoor“ džemperiai-pledai. VŽ koliažas.
Darius Markauskas, „Baltic Ambition“ komercijos direktorius ir bendraturtis, „Baramoor“ džemperiai-pledai. VŽ koliažas.
Karantinų ir kovido pandemijos laikotarpiu kilusi originalių džemperių-pledų idėja dovanų gamintojams ir pardavėjams pasirodė verta pabandyti – gal pavyks sukurti naują prekę asortimentui. Pavyko: autoriai įregistravo prekės ženklą „Baramoor“ ir susikūrė vieną iš populiariausių prekių grupių savo asortimente.

Personalizuotų dovanų gamintoja UAB „Baltic Ambition“, valdanti prekės ženklus „Dovanų šalis“ ir „Smagios dovanos“, e. parduotuves Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir Čekijoje, bei 12-os fizinių parduotuvių Lietuvoje tinklą, savo prekių ženklų krepšelį papildė ir dviem nuosavų produktų prekių ženklais.

Maždaug prieš trejus metus ji pasiūlė savo sukurtų džemperių-pledų „Baramoor“ ir nutrinamų kortelių skirtingoms progoms „Tibino“. Savo sukurtą intelektinę nuosavybę „Baltic Ambition“ apsaugojo įregistruodama šiuos prekės ženklus.

52795
130817
52791