Kitokios mados parduotuvė: iki prekybos centro turėjome užaugti
- Mados perpardavimo ir mainų platformai kelerius metus užtruko įsikurti kuriame nors iš norimų prekybos centrų.
- Per kelerius metus pasikeitė ir verslo, ir vartotojų požiūris į madą iš antrų rankų: bendradarbiauti surenkant ar atnaujinant gaminius nori žinomi prekių ženklai.
- Dar iki 2025 m., kai įsigalios gamintojų ir importuotojų atsakomybė už tekstilės atliekų tvarkymą, daugėja savanoriškų iniciatyvų skatinti tvaresnį vartojimą.
„Textale“ – mados perpardavimo ir mainų platforma, kurioje galima įsigyti, parduoti ar padovanoti nenešiojamus, bet stilingus ir kokybiškus drabužius, aksesuarus, avalynę bei namų tekstilę. „Textale“ veiklos užuomazgos skatinti tvarų tekstilės vartojimą ir sukauptų daiktų pakartotinį naudojimą siekia 2016 m., kai Viktorija Nausėdė, „Textale“ įkūrėja, kartu su bendraminčiais pradėjo organizuoti „Stilingus mainų vakarėlius“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai