Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-07-20 08:45

Kai beprotiškas pardavimų augimas ima ir sustoja: kaip nenukristi žemyn

Marius Petroševičius, prekių tiekimo UAB „Mportas“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Petroševičius, prekių tiekimo UAB „Mportas“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Atrodė, kad e. prekybininkams per karantinus prasidėjęs pardavimų bumas tęsis ir tęsis, tačiau porą metų trukusios Kalėdos pasibaigė. UAB „Mportas“, planavusi ir šiųmetį augimą ne procentais, bet kartais, turi iš esmės perdėlioti strategiją, nes netikėtumų, jaukiančių įsibėgėjančio verslo planus, randasi vis daugiau.

Yra pakilimų, yra ir nuosmukių – joks verslas to išvengti negali. Patariama kiekvienai įmonei turėti planą B, kad jį galėtų išsitraukti iš stalčiaus situacijai pasikeitus. Dešimtmečius veikiančios bendrovės dažniausiai tokį ir turi, bet jaunas verslas įprastai – ne. Ypač toks, kuriam nuo pat pradžių sekasi.

Sostinės įmonė „Mportas“, dirbanti su prekės ženklu „Mport“, yra viena iš pandemijos laimėtojų, nes prieš prasidedant COVID-19 verslas jau buvo beįsibėgėjantis: susiieškota tiekėjų, atsigabenta prekių, sukurta e. sistema, pasirinktas vadinamosios trikampės prekybos (angl. dropshipping) modelis.

52795
130817
52791