Kai beprotiškas pardavimų augimas ima ir sustoja: kaip nenukristi žemyn

Yra pakilimų, yra ir nuosmukių – joks verslas to išvengti negali. Patariama kiekvienai įmonei turėti planą B, kad jį galėtų išsitraukti iš stalčiaus situacijai pasikeitus. Dešimtmečius veikiančios bendrovės dažniausiai tokį ir turi, bet jaunas verslas įprastai – ne. Ypač toks, kuriam nuo pat pradžių sekasi.
Sostinės įmonė „Mportas“, dirbanti su prekės ženklu „Mport“, yra viena iš pandemijos laimėtojų, nes prieš prasidedant COVID-19 verslas jau buvo beįsibėgėjantis: susiieškota tiekėjų, atsigabenta prekių, sukurta e. sistema, pasirinktas vadinamosios trikampės prekybos (angl. dropshipping) modelis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai