„TrenkTuras“: kaip žygiai suvienija įmones?

Reklama publikuota: 2022-04-01 05:00
svg svg

Gera darbuotojų emocinė ir fizinė sveikata bei puikūs santykiai komandoje – viena pagrindinių užduočių, tenkančių įmonių vadovams ar žmogiškųjų išteklių valdymo skyriams. Pastaruoju metu, visame pasaulyje tvyrant įtampai, tai tapo dar svarbiau – kaip išsaugoti vidinę ramybę, nepasiduoti beviltiškumo jausmui ir tuo pačiu rasti jėgų bei motyvacijos siekiant profesinių tikslų? Ieškodamos atsakymų į šiuos klausimus, dešimtys įmonių leidžiasi į „TrenkTuro“ organizuojamus privačius žygius – tai padeda ir gerinti emocinę sveikatą, ir stiprinti komandinę dvasią.

Išvien su gamta ir kolegomis

„Nuo bendradarbio iki bendražygio – tik vienas žygis“ – tokiu šūkiu įmones rinktis individualias žygiavimo patirtis kviečia didžiausi pėsčiųjų žygių organizatoriai Baltijos šalyse „TrenkTuras“.  Savo veiklą pradėję dar 2015 m., jie iš pradžių siūlė tik masinius žygius, o jau po dvejų metų į programą įtraukė ir privačius renginius įmonėms. Ši pramoga komandoms kasmet stiprėjo, plėtėsi ir galiausiai tapo kokybiškai organizuota veikla ne tik mažiems kolektyvams, bet ir didelėms korporacijoms.

Pasak „TrenkTuro“ vadovo Deivido Urbonavičiaus, susidomėjimas ir klientų skaičius iki tol neregėtas aukštumas pasiekė per pandemiją, kai tokie žygiai tapo bene vienintele alternatyva kolegoms gyvai susitikti – vien per antrą 2021 m. pusmetį įgyvendinta daugiau nei 50 privačių įmonių žygių, juose bendrai žygeiviai įveikė daugiau nei 22 tūkstančius kilometrų. Dabar, kai daugelį kamuoja nerimas dėl karo, norinčiųjų rasti užuovėją gamtoje vėl daugėja. „Akivaizdu, kad įmonių vadovų požiūris į darbuotojų susitikimus ir komandos formavimą keičiasi, tikriems lyderiams vis svarbesnis darbuotojų fizinis aktyvumas, įdomios ir turiningos veiklos. Per pandemiją jie buvo paskatinti ieškoti saugių susitikimų sprendimų, tad taip atrado mus. Šiuo metu, beveik Lietuvos pašonėje vykstant karui, vis daugiau dėmesio skiriama darbuotojų emocinei sveikatai, o to šaltiniu tampa buvimas gamtoje“, – sako D. Urbonavičius. 

Nuo bibliotekininkų iki bankininkų 

Tarp „TrenkTuro“ klientų – ir maži, privatūs regionų verslai, ir didelių įmonių kolektyvai. Žygiavimą kaip vieną komandos formavimo būdų jau išbandė SEB banko, „Lidl“, „Teltonika“, „Gintarinės vaistinės“, „Audimo“ darbuotojai, šimtus kilometrų surinko ir Lietuvos statistikos departamento, Bibliotekininkų draugijos bei kitų organizacijų nariai. Dauguma jų rinkosi 10 kilometrų ilgio maršrutą, antras pagal populiarumą – 15 kilometrų, o ilgiausia iki šiol surengta privati žygiavimo patirtis siekė 22 kilometrus. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Žygeiviai gali rinktis ne tik norimą įveikti atstumą, bet ir bet kurią dominančią Lietuvos vietovę. „TrenkTuro“ komandos nariai – profesionalūs geografai, istorikai, vedliai – pagal įmonės norus parengia individualų maršrutą. Dažniausiai žygiams pasirenkamos įvairios girios, nacionaliniai parkai, taip pat mažiau žinomi šalies miesteliai. „TrenkTurui“ yra tekę organizuoti ir du žygius viename – kai dalis žmonių žygiavo Lietuvoje, o kiti – Lenkijoje, pusiaukelėje prie valstybių sienos jie galėjo pamojuoti vieni kitiems ir pasisveikinti. 

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1380?placement=

Pasak žygiuose dalyvavusių įmonių atstovų, toks išskirtinis laikas gamtoje kolektyvams leidžia iš naujo pasijausti komanda. „Mintis su kolegomis susitikti ir pabendrauti žygiuojant buvo vienas geriausių sprendimų visai komandai – „kelyje“ sutinki vis kitą pakeleivį, gali su juo pasikalbėti, o gali tiesiog žygiuoti ir leisti pailsėti mintims besigrožint vaizdingu maršrutu. Bet kuriuo atveju buvimas kartu padeda atskleisti kolegų savybes, kurios svarbios ir kasdieniame darbe“, – sako SEB banko Baltijos Operacijų centro vadovė Rima Šiaudinienė. Jai antrina ir UAB „Stebulė“ direktoriaus pavaduotoja Vilma Kropa, kurios teigimu, žygiai – tobulas komandos formavimo formatas. „Tik tokiose situacijose, kai turi įveikti mažesnes ar didesnes kliūtis, pradedi labiau pažinti save ir kitus“, – žygio patirtį apibendrina V. Kropa, pridurdama, kad laukti naujų žygių skatina biuro sienas puošiančios nuotraukos su praėjusios išvykos akimirkomis. 

Kai vienija bendri tikslai 

O laukti naujų patirčių ilgai nereikia – daugybė privačiuose įmonių renginiuose dalyvavusių žmonių vėliau leidžiasi į „TrenkTuro“ masinius ar Solo žygius. Pastarųjų sąraše – beveik 200 maršrutų visoje Lietuvoje. Net ir žygiuodami pavieniui, darbuotojai nepamiršta savo kolegų – vis daugiau įmonių priima Solo žygių iššūkį. Jo esmė – aktyviai leisti laiką su artimaisiais, o kilometrus ir įveiktus žygius skaičiuoti su kolegomis. Pasiryžus leistis į šią „sveikos konkurencijos“ kelionę, sukuriama virtuali įmonės iššūkio aplinka ir Solo žygių kodai, kurie vėliau ir padeda išaiškinti aktyviausius įmonių žygeivius. Pasak „TrenkTuro“ vadovo D. Urbonavičiaus, daugeliui žygių dalyvių tai tampa savaitgalių tradicija ir pagrindine pirmadienių pokalbių tema. Tokia žygiavimo alternatyva sulaukė ir įvertinimo – Žinių radijo organizuotame pandemijai atspariausių verslų konkurse „Sėkmės receptai“ „TrenkTuras“ iškovojo trečiąją vietą. 

Net ir po tokios Solo žygių sėkmės, nepamiršti masiniai renginiai, kuriais „TrenkTuras“ ir pradėjo savo veiklą. Juose, pasak žygių organizatorių, jaučiama ypatinga vienybė. Vienas pavyzdžių – paskutinį vasario savaitgalį (vos kelios dienos po karo Ukrainoje pradžios) Kazlų Rūdoje vykęs žygis. Maždaug 5 tūkstančiai žygeivių, nešini Lietuvos ir Ukrainos vėliavomis, žengė koja kojon tiek su savo kolegomis, tiek artimaisiais. Dauguma dalyvių sakė norintys išreikšti palaikymą kenčiantiems ukrainiečiams, bet tuo pačiu ir nusiraminti patys – gamta tam esą geriausia vieta. Tad akivaizdu, kad žygių poreikis augs ir toliau, o kartu plėsis „TrenkTuro“ pasiekimų statistika. Ji iškalbinga ir dabar: nuo veiklos pradžios žygiuose dalyvavo jau daugiau nei 120 tūkstančių žmonių, o kartu jie įveikė per 3 milijonus kilometrų Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje. 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Gazelė“
Rašyti komentarą 0
Dienos pietų kainos – arti psichologinės ribos: kokių sprendimų rado restoranai Premium 4

Kai produktai, energija, kuras brangsta kone kasdien, vis daugiau maitinimo įstaigų griebiasi skaičiuotuvo ir...

Gazelė
05:45
„TrenkTuras“: kaip žygiai suvienija įmones? Verslo tribūna

Gera darbuotojų emocinė ir fizinė sveikata bei puikūs santykiai komandoje – viena pagrindinių užduočių,...

Gazelė
05:00
Po rekordinių metų startuoliams – investicijų štilis, bet laukiama kelių stambių sandorių Premium

Per pirmąjį metų ketvirtį penki Lietuvos startuoliai, remiantis viešai skelbtais duomenimis, pritraukė apie...

Inovacijos
2022.03.31
„H Drop“ pagaliau galės atidaryti gamyklą Joniškyje, kurios veiklai kelias buvo užkirstas Premium

Kanapių perdirbėjai lengviau atsikvėpė, kai kovo viduryje Vyriausybė patvirtino pluoštinių kanapių perdirbimo...

Gazelė
2022.03.30
„Citadele“ pradėjo teikti mikropaskolas smulkiajam verslui

„Citadele“ pradeda teikti iki 25.000 Eur vertės mikropaskolas specialiai smulkaus verslo įmonėms.

Gazelė
2022.03.30
Prieš ir po: keli šimtai NT dekoravimui grįžta 5–20% didesne pardavimo kaina Premium 5

Padidinti NT kainą ir pagreitinti sandorį gali patrauklesnis objekto vaizdas, kuris lemia ir pirmąjį įspūdį.

Gazelė
2022.03.30
Sulaukę pagražintų CV, susikūrė įrankį, kad negaištų laiko netinkamiems kandidatams Premium

Dalis kandidatų atsiunčiamų CV būna pagražinti, todėl atrankai skyrus nemažai laiko, gali paaiškėti, kad...

Gazelė
2022.03.29
Pandemijos verslo „kūdikiai“: kaip sekasi po dvejų metų Premium

Karantinų metai – 2020 m. – kai kuriais mėnesiais buvo rekordiniai naujų įmonių kūrimuisi, o analitikai dėl...

Gazelė
2022.03.28
Dveji pandemijos metai: „kovidinės“ priemonės ir 400 mln. Eur paramos verslui

Pirmasis karantinas buvo paskelbtas 2020 m. kovo 16 d., nuo tada verslui suteikta per 1 mlrd. Eur...

Gazelė
2022.03.27
Kanapių perdirbėjai dar tikisi įšokti į nuvažiuojantį traukinį Premium

Vyriausybei pritarus gaminių iš pluoštinių kanapių gamybos taisyklėms, tikimasi, kad netrukus bus sudėlioti...

Gazelė
2022.03.27
Patarimai startuoliams: kaip suburti sėkmingą komandą

60% naujų įmonių susidūrė su problemomis įkūrėjų komandoje, primena „TechHub“ preakceleratorius. Tinkamai...

Gazelė
2022.03.26
Metė darbus bankuose ir įkūrė verslą: gyvenimai tiesiog apsivertė Premium

Prestižinė darbovietė finansų sektoriuje, galimybė kilti karjeros laiptais, stipriai sukalta motyvacinė...

Gazelė
2022.03.25
Remonto paslaugų startuoliai susijungė į „PortalPRO“ platformą 2

Į bendrą platformą susijungė remonto paslaugų startuoliai – „PortalPRO“ ir „GetFix“. Per 2.000 meistrų...

Gazelė
2022.03.24
Kaip pradėjau verslą: nuo 180 pakelių pradėjęs „Daily Spoon“ siekia užsikabinti užsienyje Premium

Supermaisto mišinių prekės ženklas „Daily Spoon“, įkurtas baigiantis pirmajam karantinui, po pusantrų metų...

Gazelė
2022.03.24
VMI sukūrė PVM skaičiuoklę verslininkams ir kūrėjams 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) sukūrė ir kviečia naudotis pridėtinės vertės mokesčio (PVM) skaičiuokle,...

Finansai
2022.03.24
Finansavimo paieška: ne visi užtraukė rankinį, bet užsimena apie atidesnį vertinimą Premium

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, Lietuvos įmonių veiksmai kažkuo priminė laikotarpį prieš maždaug dvejus...

Gazelė
2022.03.24
Saugią darbo vietą iškeitė į savo verslą: „Topo centro“ atstovas spaudai ėmė kepti traškučius Premium 8

Didžiausio Lietuvoje buitinės technikos ir elektronikos tinklo „Topo centras“ atstovas spaudai Žilvinas...

Prekyba
2022.03.23
Greitojo maisto restoraną Vilniuje įkūrė per pusantro mėnesio ir vos už 20.000 Eur Premium

Patirtis ir noras dirbti gali būti svarbiau net už pinigus: sostinės restorano „Good Mood Food“ įkūrėjai,...

Gazelė
2022.03.23
Kauniečiai interjero parduotuvių plėtros tempo nelėtino: poreikį patvirtino pirkėjai iš Vilniaus Premium

Plėtros kryptį, kur atidaryti kitą parduotuvę, gali padiktuoti pirkėjai, o jos tempą pagreitinti – remiamos...

Gazelė
2022.03.22
Savaitgalio hakatono sprendimai Ukrainai: platformos pagalbai, „Telegram“ robotas

Savaitgalį per 70 „TechHub Hack for Ukraine“ dalyvių kūrė sprendimus padėti Ukrainos žmonėms. Skirtingų...

Gazelė
2022.03.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku