Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-03-01 06:45

Niša verslui: pirkėjai jau nori produktų prenumeratos

Jurgita Levickienė, UAB „Todas“, dirbančios su prekės ženklu „Vakarienės prenumerata“, įkūrėja: „Prisijaukinti ištikimų klientų nebuvo lengva: reikėjo pasistengti jiems išaiškinti tokios prenumeratos naudą.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jurgita Levickienė, UAB „Todas“, dirbančios su prekės ženklu „Vakarienės prenumerata“, įkūrėja: „Prisijaukinti ištikimų klientų nebuvo lengva: reikėjo pasistengti jiems išaiškinti tokios prenumeratos naudą.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žmonės šiais laikais nori kuo daugiau patogumo ir nesukti sau galvos dėl buitinių dalykų. Verslai, įsiklausę į tokius poreikius, gali atrasti ne tik naujų, bet ir ištikimų klientų. Vienas iš būdų – pasiūlyti jiems produktų prenumeratą.

Kaip pasiekti, kad pirkėjas, kartą įsigijęs produktą, taptų jam lojalus ir net nesidarytų į konkurentų pasiūlymus?

Pirmiausia – pasiūlyti tokį produktą, kuriam sunku atsispirti. Klientas turi būti patenkintas viskuo: pakuote, informacija apie prekę, o svarbiausia – pačiu turiniu. Nes bet kuo pirkėjo nesudominsi. Todėl verslas, nusprendęs naudoti prenumeratos metodą, tikriausiai pats turi būti įtikėjęs savo produktu.

52795
130817
52791