Perspektyviausi „TechHub“ startuoliai: kuo jie išsiskyrė iš kitų

TechHub Demo Day #4 renginio metu 12 perspektyviausių komandų prisistatė investuotojams, o 5 geriausiai programoje pasirodę startuoliai apdovanoti vertingais prizais kelialapiais į pasirinktus akceleratorius bei komandiruotes užsienyje.
Trijų mėnesių trukmės Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) TechHub pre-akceleratorių baigė ketvirtoji startuolių karta.
Pre-akceleratorių iš viso baigė 90 startuolių, skaičiuojame jau 4,3 mln. Eur jų pritrauktų privačių investicijų ir dar 1,1 mln. Eur pritrauktų lėšų iš ES priemonių. Matome didžiulį tokios programos poreikį kaskart priimame vos iki 20% visų paraišką pildančių komandų. TechHub nėra nei seniausia, nei didžiausia pre-akceleravimo programa Lietuvoje, tačiau intensyviausia, paruošianti daugiausiai startuolių, sako Gediminas Rumšas, pre-akceleratoriaus vadovas.
Vartotojo patirties gerinimas
Vienas iš nugalėtojų startuolis Olie sprendžia brangaus, sudėtingo ir daug laiko reikalaujančio naudotojo patyrimo, geriau žinomo anglišku terminu User Experience arba UX kūrimo, problemą. Startuolis sukūrė dirbtiniu intelektu grįstą naudotojo patyrimo valdymo sistemą, kuri leidžia programinę įrangą kuriančioms įmonėms išbandyti savo gaminius pasirinktoje rinkoje greičiau, pigiau ir tiksliau, rašoma pranešime.
Po studijų Danijoje išvykus į Honkongą teko iš arti pažinti, kiek trūkumų turi ši sritis. Kadangi turėjau plačių žinių vartotojo patyrimo lauke, pradėjau galvoti, kaip šį procesą būtų galima supaprastinti. Nuo tada praėjo jau keletas metų, šiandien jau turime pirmąjį klientą, o artimiausias mūsų tikslas prisitraukti dar kelis klientus, išplėsti testuotojų bazę ir automatizuoti procesus, tam ieškome 300.000 Eur investicijos, pasakoja Kaja Elena Brilė, startuolio bendraįkūrėja.
Studentai korepetitoriai
Startuolis Corepetitus sprendžia augantį korepetitorių poreikį pasitelkdamas neseniai mokyklą baigusius studentus. Pasak platformos įkūrėjų, studentai yra puikūs korepetitoriai išmano visų 12 metų kursą, supranta, kaip jaunatviškai išdėstyti mokomąjį dalyką kitiems mokiniams. Nuo panašių platformų ši išsiskiria nuodugnia korepetitorių atranka vedami darbo pokalbiai, vertinami studentų akademiniai pasiekimai, bendravimo įgūdžiai.
Korepetitoriams, prisijungiantiems prie Corepetitus, platforma suteikia mokymų, pavyzdinių pamokų galimybę, mokomąją medžiagą, suranda mokinius ir suorganizuoja susitikimų laiką, o norint mokyti patirtis nereikalinga. Studentai taip pat nuolat bendrauja su kitais korepetitoriais, dalinasi įžvalgomis ir žiniomis, pasakoja Tadas Jonaitis, startuolio bendraįkūrėjas. Šiuo metu prie startuolio prisijungę beveik 200 bent 10 valandų per savaitę mokančių studentų. Tolimesnei plėtrai Corepetitus ieško 300.000 Eur investicijos.
Laiškai vaikams
Intensyvus ekranų naudojimas paveikė vaikų gebėjimą susikaupti, todėl net ir skaitant ilgesnį tekstą jiems darosi sunku išlaikyti dėmesį. Taip teigia Eglė Merkytė, startuolio Letry įkūrėja, šią problemą sprendžianti siųsdama vaikams popierinius laiškus, kuriuose jiems įkandama apimtimi rašo svarbiomis temomis apie įsimylėjimą, pasitikėjimą savimi, pinigus, lytinį brendimą. Pasak jos, pagrindinis Letry išskirtinumas kokybiškas ir suasmenintas turinys.
Pastebėjome, kad vaikus labai domina realus pasaulis, bet tėvams ir mokytojams būna sunku dalykus paaiškinti paprastai, pastebi E. Merkytė.
Letry pirmuosius klientus pritraukė gruodžio mėnesį, startuoliui rūpėtų, kad kuo daugiau vaikų pažintų šį pasaulį per jiems pritaikytą kokybišką turinį jų pašto dėžutėje, rašoma pranešime.
Inovacija klientų aptarnavime
Įvairiuose tinklalapiuose naršantiems klientams susidūrus su problemomis reikalinga momentinė pagalba. Todėl startuolis Obseto sukūrė įrankį, kurio dėka, iškilus problemai, klientų aptarnavimo specialistai gali realiu laiku matyti kliento naršyklę, ją valdyti ir susirašinėti su klientu. Kadangi viskas atliekama naudojant tik naršyklę, tam klientui nereikalingos jokios papildomos programos, o jam kilusi problema gali būti sutvarkyta nedelsiant. Obseto šiuo metu taip pat vysto galimybę integruoti ir skambučio su specialistu funkciją.
Idėja sukurti tokį įrankį kilo dirbant atliekant klientų užklausų analizę. Pastebėjau, kad kai kuriose kompanijose dažnai reikia pasidalinti ekranu, susiskambinti, tad pradėjau domėtis, kokios naršyklių galimybės tai padaryti realiu laiku. Startuolį pradėjome vystyti 2020 m., pasakoja startuolio įkūrėjas Dovydas Steponavičius. Obseto šiuo metu ieško 75.000 Eur investicijos plėtrai.
Prekių personalizavimas
Dažnas prekės ženklas sprendžia dilemą kaip išsiskirti iš panašias ar tokias pat prekes siūlančių verslų? Startuolis QRTIDO sukūrė papildoma realybe pagrįstą platformą, leidžiančią prekės ženklams ir jų klientams personalizuoti prekes ir suteikti joms papildomą reikšmę. QRTIDO tam naudoja QR kodą, kuris atspausdinamas ant prekių pakuočių, o jį nuskenavus galima įkelti trumpą vaizdo įrašą. Tai padaryti gali tiek, pavyzdžiui, kavinių darbuotojai, norintys palinkėti skanaus klientui, ar žmogus, nupirkęs dovaną artimajam, nuskenavęs ant pakuotės esantį kodą ir įrašęs sveikinimą.
Pirminė idėja buvo naudoti QR kodą ant kapų, kad žmonės galėtų jį nuskenavę pamatyti informaciją apie palaidotą žmogų. Tačiau vėliau pagalvojome, kad tą patį principą galima panaudoti įvairiais būdais dovanų dėžutėms, maistui, kuponams, net, pavyzdžiui, baldų surinkimo knygutėms, sako startuolio bendraįkūrėjas Darius Žutautas. Šiuo metu startuolis ieško 200.000 Eur investicijos sistemos užbaigimui, pardavimams ir rinkodarai.
Startuolis QRTIDO taip pat gavo LitBAN įsteigtą papildomą prizą galimybę be atrankos prisistatyti investuotojams jų kasmėnesiniame renginyje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti