Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-19 05:45
2025-09-02 11:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Koks tikslas kažką siųst į VMVT, jei ten visiški ablaūūūchai sėdi arba kyšio laukia. Varyt juos lauk iš ten visus iš eilės, pakeist personalą, tada gal kažkas ir bus.
Butent, kazkas kazko nesumokejo turbut. Pasimokytu is Grazulio, tarnyba pataptu imones skyrium :)
Reikia sulaukti atsiliepimo iš VMVT. Kiek gavau informacijos, savininkai piarinasi, kad juos skriaudžia dėl pavadinimo. Iš tikro VMVT skriaudžia juos dėl galiojimo datų ant gaminių nebuvimo, sudėčių gaminiuose nedeklaravimo. O kaip iš tikrųjų, neaišku. VMVT tyli.
Tikėkimės, kad Švietimo ministerija neatkreips dėmesio į Alaus biblioteką, o Maisto bankas prasprūs pro centrinio banko kontrolę.
Like
hebra nemokai PRinasi prieš šventes.
įvertinant psichologų ir tyrimų išvadas apie tai kaip smegenys išsiugdo priklausomybę nuo cukraus, ir kiek pasaulyje yra šokęs sergamumas diabetu, man ši reklama rodo jos užsakovų ir kūrėjų cinizmo lygį. Kuriuo išprovokavo skandalą, dabar taps žinomi ir visi puls pirkti?
Taip, geresnės reklamos verslui vargu bau ar gali gauti. Cinizmas? Nemanau; tiesiog pagavo bangą ir varo pasroviui. Jei yra paklausa, visada bus ir pasiūla. Jei ne vienas chainas, tai kitas. Čia kova už rinkos dalį ir nieko bendro neturi su cinizmu.
Vargu ar ši įmonė sugebės padidinti ar sumažinti susirgimą diabetu.
jei viską vertinti tik rinka ir babkėm, tada jūs teisus-i. Now if you're sad And you're feeling blue Go out and buy a brand new pair of shoes. Tada kad įsidurt ir užsimiršt vieniem geriausia reklama nuogos mergos, kitiem torčiukai gydo, tretiems žaidimai kiaurą parą gyvenimo prasmė.
Taip, pinigai valdo pasaulį, o konkurencija skatina progresą. Draudimai visuomenę tik labai dalinai apsaugo ir turime galvoti kaip visuomenei įgalinti kritinį mąstymą. Įskaitant ir vaikams. Pakomentavau tik dėl Mauro, kurio nuomonę dažniausiai palaikau (išskyrus šią išimtį, gal keleta kitų; tik ši užkabino dėl beprasmiškumo). Galėčiau daug ironizuoti ir kapotis, bet manęs tai nedomina - ieškokime kaip kurti vertę (čia ne vien apie pinigus) ir ten kreipkime savo energiją.
negaliu garantuoti 100 proc, bet jie komunikuoja būtent sveikesnius desertus - be miltų, cukraus, etc. Tai jei jie tą ir išlaiko, tada kaip tik jų pavadinimas ir yra labai tinkamas, be cinizmo ar diabeto siaubų.
Coca - Cola ZERO irgi be cukraus - sveikesnis produktas?
radot su kuo palyginti :D kiek teko susidurti su sveikuoliškais dalykais, tai cukraus juose būna tiek, kiek natūraliai yra iš džiovintų vaisių, stevios ir pan., o ne iš aspartamo ar kitų saldiklių.
sakyčiau, man jūsų nuostatose daugoka generalizuotos ideologijos, nes įsivaizuojamą vertę kurti galima ir gaminant palmių aliejų (dėl to kertant miškus) ar ginklus (ir juos parduodant pilietinių karų zonose). Dėl pinigai valdo pasaulį - nesutikčiau, ir pinigai šiuo atveju nenupirko VMVT. O dėl produktų paskubėjau vertinti ir buvau neteisus - jie be pridėtinio cukraus, su eritroliu. Jis vis dar labai naujas, bet kol kas neigiamų poveikių nėra (priešingai nei aspartamas). Taigi atsiimu savo žodžius dėl cinizmo.
taip komunikuoja, bet pasiskaičius VMVT komentarą, panašu esmė ne pavadinime, o tame kad nesilaikė ženklinimo tvarkos ir nenurodo produktų sudėties, dar kelios smulkmenos. Na, šiaip viešumoj susikūrė nepralošiamą situaciją ir puikiai išnaudojo reklamai, o reikalavimai visiems vienodi, teks susitvarkyti.
Yra GERA rinkodara: vartotojų informavimas, kokybės akcentavimas ir t.t. Ir yra IŠKRYPUSI rinkodara: manipuliacijos, siekis bet kokia kaina parduodi Š****. LIMA dabar gina IŠKRYPUSIĄ rinkodarą.