Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-09-05 13:30

„Manilla“ atidarė SPA centrą, pristatė kosmetiką profesionalams

gyd. Rūta Merkytė, „Manilla“ įkūrėja. Bendrovės nuotr.
gyd. Rūta Merkytė, „Manilla“ įkūrėja. Bendrovės nuotr.
Lietuviškos kosmetikos „Manilla“ gamintoja UAB „Dermofaktorius“ plečia veiklą: rugsėjį Kaune atidarė medicininės estetikos ir SPA centrą, taip pat – sukūrė pirmąją profesionalios kosmetikos liniją.

Kaune įsikūrusiame „Manilla Medical SPA“ bus atliekamos veido procedūros, masažai ir kitos kūno priežiūros procedūros. 130 kv. m ploto patalpose vienu metu galima priimti 6 klientus.

„Kadangi pati esu gydytoja, mokslo ir gamtos procesų sintezė man yra atsakymas į visus klausimus. Tad kurdama „Manilla“ SPA konceptą, sujungiau naujausias dermatologijos, kosmetologijos, medicininės estetikos žinias kartu su tradicinėmis atsipalaidavimo procedūromis, – nurodo „Manilla“ įkūrėja Rūta Merkytė. – Kai su komanda priėmėme sprendimą, kad jau laikas ir galime atidaryti pirmąjį medicininės estetikos ir SPA centrą, tvirtai žinojau, koks jis turi būti. Svečias nuo pat pirmos minutės turi jausti tik jam skirtą dėmesį ir rūpestį.“

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1048?placement=

Kaip nurodoma pranešime, „Manilla Medical SPA“ koncepcija sukurta iš patirties skirtinguose SPA – Balyje, Tailande ar Meksikoje. Jiems būdingos detalės persikėlė į SPA interjerą Kaune.

25 produktai profesionalams

Neseniai 5 metų gimtadienį atšventusi „Manilla“, atidarydama SPA Kaune, pristatė ir naują kosmetikos liniją, skirtą profesionalams – „Essential“. Ją sudaro 25 produktai: aktyvieji prausikliai, kreminės ir alginatinės veido kaukės, daugiafunkciai tirpalai ir kitos priemonės.

2016 m. įkurtas UAB „Dermofaktorius“ pakliuvo ir į „Gazelė 2021“ – sparčiausiai augusių bendrovių sąrašą.

Bendrovės pajamos 2020 m. sudarė 3,1 mln. Eur, kai 2019 m. jos siekė 748.000 Eur. Palyginti su 2018 m. bendrovė apyvartą pašokdino daugiau kaip 900% — nuo 311.000 Eur pajamų 2018 m. iki 3,1 mln. Eur pernai.

Staigi plėtra

Metus pradėjęs su 50 darbuotojų komanda „Dermofaktorius“ rugsėjį turi 72 darbuotojus ir dar šiemet planuoja augti iki 100 žmonių komandos.

Naujajame SPA centre dirba 10 specialistų, tačiau darbuotojų aktyviai ieškoma tiek administracijai, tiek naujoms prekybos ir paslaugų vietoms.

Kaip nurodo Vytautas Tauginas, „Dermofaktoriaus“ vadovas, anksčiau dėl pastarųjų darbų kreipdavosi daug kandidatų, o dabar sulaukiama vos kelių gyvenimo aprašymų. Todėl įmonė šiemet pirmą kartą pradėjo naudotis darbuotojų paieškos portalų paslaugomis – iki šiol užtekdavo apie laisvą darbo vietą pranešti socialiniuose tinkluose.

„Iš šiuo metu įmonėje dirbančių kolegų, didelė dalis į ją atėjo organiškai. Per penkerius veiklos metus jau išryškėjo natūralus ciklas, kuriuo sekdami pas mus darbuotojai ateina ne pagal darbo skelbimus. Visų pirma jie atkreipia dėmesį į mūsų produktus – kadangi konkurencija kosmetikos produktų rinkoje išties didelė ir pirkėjai yra naudoję skirtingus produktus, jie pastebi skirtumą. Tada jie pradeda domėtis, kas yra gamintojas, atranda daugiau informacijos apie mūsų darbo principus, vertybes, tokias kaip tvari veikla, lietuviškumas“, – nurodo V. Tauginas, „Dermofaktoriaus“ vadovas.

Per mėnesį pardavė daugiau kaip per metus

VŽ rašė, kad „Manillos“ istorija prasidėjo nuo kosmetikos gamybos draugams ir bičiuliams namuose, kai R. Merkytė dar studijavo mediciną (pulmonologiją). Po kelerių metų sužinojęs apie tokią kosmetiką jai dėl reklamos ir prekės ženklo vystymo pasisiūlė padėti V. Tauginas, sukaupęs IT, SEO patirties.

„Kai pamačiau interneto svetainę, iškart žinojau, ką keisčiau, kokia būtų komunikacija. Vaizdas internete mane nuvylė – kokybė produkto išorėje neatsispindėjo“, – anksčiau VŽ pasakojo V. Tauginas.

Bendradarbiavimas turėjo būti trumpalaikis projektas. Tačiau kai pirmąjį mėnesį, kai buvo sukurta e. parduotuvė, pridėta ranka prie reklamos, kitų skaitmeninės rinkodaros priemonių, vieno mėnesio pardavimai buvo didesni nei metiniai iki tol vienos dirbusios kosmetikos gamintojos.

„Jis sakė: „Noriu padėti tau su svetaine“, aš sakiau, kad neturėsiu iš ko sumokėti, – partnerystės pradžią prisimena R. Merkytė. – Ir iš tikrųjų iki dabar nesame į šį verslą investavę jokių savo ar bankų pinigų, tai visiškai iš apyvartinių lėšų sukurtas verslas.“

52795
130817
52791