Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-03-29 08:45

„Amazon“ sėkmingųjų savybės: moka skaičiuoti, nekuria „univermagų“ ir nusitaiko į lemiamą metimą

Žydrūnas Stankevičius, vienas iš UAB „Seminal work“ įkūrėjų. Gedmanto Kropio (Fotobanko) nuotr.
Žydrūnas Stankevičius, vienas iš UAB „Seminal work“ įkūrėjų. Gedmanto Kropio (Fotobanko) nuotr.
Kaip seksis e. komercijos milžinėje „Amazon“, labiausiai priklausys nuo pasirinkto produkto. Tačiau be sėkmės alkio ar drąsos klysti yra dar itin žemiškų dalykų, pavyzdžiui, reikia mokėti skaičiuoti. O tai svetima 90% „Amazon“ pardavėjų, įsitikinęs dr. Žydrūnas Stankevičius, vienas iš konsultacijų UAB „Seminal work“ įkūrėjų, šioje e. komercijos platformoje dirbantis nuo 2010 m.
  • Kokie dalykai „Amazon“ pardavėjui yra svarbiausi.
  • Kaip apskaičiuoti prekių kainą platformoje.
  • Kiek knygų per mėnesį perskaito „Amazon“ pardavėjai.

Siekiant įsitvirtinti „Amazon“, neužtenka išmokti techninių dalykų. Septynių bruožų rinkinį, kuriais pasižymi sėkmingi „Amazon“ pardavėjai, stebėdamas ir lyderius, ir nesėkminguosius, suformulavo Ž. Stankevičius.

52795
130817
52791