Nauji (ne)alkoholiniai aludarių receptai

Ar 2020-ieji bus nealkoholinio alaus metai? Kuriasi nauji, vien nealkoholinio alaus prekės ženklai, įprasto alaus pardvimai traukiasi kelintus metus iš eilės, o Vokietijoje nealkoholinio alaus prekių ženklai sudaro 10% rinkos.
Entrepreneur pateikiamais Nielsen duomenimis, vietinio JAV alaus pardavimai nuo 2018 m. iki 2019 m. spalio susitraukė 4,6%, o pasaulinio nealkoholinio alaus rinka, prognozuojama, iki 2023 m. pasieks 5,91 mlrd. USD.
Alaus pardavimai toliau traukiasi ir Lietuvoje, tik mažesniais tempais. VŽ rašė, kad per pirmus aštuonis 2019 m. mėnesius alaus rinka smuktelėjo 0,9%, suskaičiavo irgi Nielsen, kai 2018 m. ji krito 9,5%, 2017 m., 14,5%.
Aludariai plečia asortimentą kitais gėrimais auga nealkoholinio alaus pardavimai.
Gamintojai kuria ne tik nealkoholinį alų. Pasirinkimų pagal vartotojų norus ir pageidavimus gali būti įvairių. Pavyzdžiui nealkoholinis, tam tikrą alaus rūšį atitinkantis, nekaloringas, becukris alus.
Surreal Brewing Company, laimėjusios 2019 m. Pasaulio alaus apdovanojimuose kelis aukso medalius, gaminama Raudonoji IPA yra be cukraus ir turi 33 kalorijas, 40% pirkėjų yra moterys.
Prieš kelerius metus tradiciniai alaus gamintojai ėmėsi bandyti virti nealkoholinį alų, dabar eksperimentuoja su naujomis nealkoholinių alaus gėrimų rūšimis, skoniais ir savybėmis.
Augantis nealkoholinių gėrimų pardavimai atspindi bendrą tendenciją rinktis alkoholio alternatyvas ir jos nebūtinai alus be promilių.
Iš tarptautinių sektoriaus parodų matyti, jog kitąmet Europoje dominuos įvairūs gėrimai, kaip atsakas į besitraukiantį alkoholio vartojimą, pavyzdžiui, nitro šaltoji kava, pateikiama krištoliniuose induose, taurėse. Tai VŽ yra sakiusios Jurgita Viltrakienė ir Ieva Vaičiūnaitė, maitinimo verslo konsultantės, dirbančios su prekės ženklu Kitchen rules.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/329?placement=
Visgi aludariai, kurie nepereina prie paieškų nealkoholinių gėrimų segmente, ieško naujų produktų. Apie tai pasakoja Audrius Gesevičius, Pasvalio Alstekos įkūrėjas.
Braggot stiliaus alų, pradėsime nuo 5 rūšių. Šis alus yra specifinis, brangesnis, brandesnis, priskiriamas prabangiems. Jam pagaminti reikia daug rankų darbo, brangioji sudedamoji dalis yra natūralus medus. Nežinau, pamatysime, ar tai teisinga kryptis, bet norisi ko nors naujo, sako A. Gesevičius.
Plačiau apie mažųjų aludarių, UAB Alsteka sprendimus, skaitykite VŽ Premium.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Gazelė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti