Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2016-10-13 14:13

Telšių „Gazelės“ laimėtoja: kai pardavimai išauga 6 kartus - jau iššūkis

Arvidas Mačiuitis, „Baltic Food Partners“ direktorius: „Mūsų kryptis – ir naujų produktų kūrimas, ir išsigryninimas tų, kas bendrovei neša didžiausią naudą, bei koncentracija į juos.“ juditos grigelytės (vž) nuotr.
Arvidas Mačiuitis, „Baltic Food Partners“ direktorius: „Mūsų kryptis – ir naujų produktų kūrimas, ir išsigryninimas tų, kas bendrovei neša didžiausią naudą, bei koncentracija į juos.“ juditos grigelytės (vž) nuotr.
Kai priklausai įmonių grupei, lengviau įsitvirtinti rinkoje. Tačiau tai nereiškia, kad visi sprendimai yra priimami už tave: norint sėkmingai augti, būtina teisingai valdyti gamybos procesus ir turėti tinkamą produktų asortimentą.

Plungės UAB „Baltic Food Partners“ pernai tapo sparčiausiai augusia Telšių regiono įmone, ji įsitvirtino sąrašo viršuje. Į skeptikų pareiškimus, esą bepigu augti, kai priklausai „Vičiūnų grupei“ ir nuo pat pradžių nereikia nei investicijų skaičiuoti, nei realizacijos rinkų patiems ieškoti, įmonės vadovai turi savų argumentų.

„Būtent skaičiuoti itin reikia. Ir viską. Pradedant nuo naujo produkto įvedimo į rinką (kiek tam reikės žaliavų, darbo jėgos, investicijų į įrangą) iki pajėgumų apskaičiavimų, kiek galėsime tenkinti užsakymų, nes grupės pardavėjai dirba daugelyje šalių. Ir svarbiausia – visada privalai išlikti konkurencingas“, – aiškinta Arvidas Mačiuitis, „Baltic Food Partners“ direktorius.

52795
130817
52791