Įmonės dažnai nesupranta, ką daro internete

Publikuota: 2015-11-25
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Absoliuti dauguma įmonių Lietuvoje turi interneto svetaines, tačiau nemažai jų yra mėgėjų lygio, nefunkcionalios, neduoda iš esmės jokios naudos.

Europos Komisijos duomenimis, tik 1,7% įmonių naudojasi debesų kompiuterijos paslaugomis, turi klientų duomenų bazes, investuoja į naujas interneto priemones.

Paplitę stereotipai, kad investuoti į interneto svetaines ir skaitmeninę rinkodarą apsimoka tik toms įmonėms, kurios užsiima internetine prekyba, kad jas visiškai pakeičia anketos socialiniuose tinkluose. Vis dėlto beveik visi potencialūs klientai įmonių pirmiausia ieško naudodamiesi interneto paieškos sistemomis, o ne socialiniais tinklais, rodo statistika.

Dar neišnaudoja

Interneto svetainės clutch.co atlikto nedidelių įmonių tyrimo duomenimis, mažiau nei 20% smulkiųjų naudojasi skaitmeninės rinkodaros priemonėmis, o ketvirtadalis neturi nė interneto svetainių. Teigiama, kad būtent nuo interneto svetainės daugelis įmonių turėtų pradėti statyti savo internetinės rinkodaros strategiją.

„Nežinau, kaip kas nors gali daryti verslą neturėdamas interneto svetainės. Mano nuomone, be svetainės neįmanoma jokia iki galo užbaigta rinkodaros strategija“, – sako Andrew Ruditseris, vienas įmonės „Maxburst“ įkūrėjų.

Tiesa, duomenys rodo, jog dažnai ir pačios įmonės supranta, kad jų turimos interneto svetainės didelės naudos neteikia. Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų atsakė manantys, kad internete atrodo patraukliai.

Tyrimas atskleidė, kad net interneto svetainių svarbą supratusios įmonės vis dar tinkamai nesugeba įvertinti rinkoje vykstančių pokyčių, pavyzdžiui, to, kad kasmet vis daugiau žmonių internetą pasiekia naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Vis dėlto vos 15% interneto svetaines turinčių įmonių jas yra pritaikiusios mobiliesiems įrenginiams, kai kurios tai padaryti ketina ateityje, 40% įmonių tokių planų apskritai neturi, nors esminiai vartotojų įpročių pokyčiai matomi jau dabar.

Kiek geresnė situacija kalbant apie socialinius tinklus ir pritaikymą paieškos sistemoms – tam dėmesio skiria pusė apklaustų bendrovių.

Supratimas auga

Vis dėlto verslo supratimas apie internetą ir skaitmeninę rinkodarą auga, VŽ neseniai sakė Tadas Vyšniauskas, UAB „Di­gital Academy“ vadovas.

„Manau, kad šiandien be jos dirbti darosi tiesiog neįmanoma, ir įmonės tai supranta“, – sako p. Vyšniauskas.

Kai kurios įmonės interneto svetaines bando pakeisti socialiniais tinklais, tačiau daugelis vis dėlto įsitikina, kad geriausia turėti ir viena, ir kita.

„Naudojamės socialiniu tinklu „Facebook, bet turime ir interneto svetainę. Besilankantys puslapyje informuojami, kokiuose konkursuose yra dalyvavę įmonės konditeriai, kokių įvertinimų pelnę“, – sako Virginija Pečkienė, Kauno UAB „Vip saldumynai“ savininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Darkart supaprastinti reikalavimai maisto gamybai namų virtuvėje

Gruodžio viduryje įsigaliojo supaprastinti reikalavimai gaminti maistą namuose. Pagal juos, maisto tvarkymo...

Gazelė
12:15
Smulkiesiems konsultacijos atrodė brangu, bet atsipirko netrukus Premium

Idėja, pinigai ir žinios – smulkieji tiek verslui pradėti, tiek plėsti vardija tokius tris elementus, tačiau...

Gazelė
05:45
Naštą smulkiesiems mažino, bet jie jaučia ir uolią priežiūrą

Šiemet netrūko pranešimų apie mažinamą administracinę naštą smulkiesiems, lengvesnes sąlygas pradėti veiklą...

Gazelė
2019.12.15
Žinomumą lengviau pelnyti žmogui, ne prekės ženklui

Daug verslo įkūrėjų slepiasi už savo bendrovių, tačiau vartotojai labiau reaguoja į prekės ženklus, labiau...

Gazelė
2019.12.14
Kol dar mažas, negali atsisakyti užsakymo ne pagal specializaciją 

Specializacija, individualizavimas, bet kas, kas susiaurina produktą ir paslaugą, o ir klientų ratą, suteikia...

Gazelė
2019.12.14
Kalėdinės dovanos: kas anksčiau reiškė prastą skonį, šiemet tapo mada Premium

Kasmet kalėdinės dovanos blizga vis mažiau, nes pirkėjai renkasi kuo natūralesnį įpakavimą, o kai kurie...

Gazelė
2019.12.13
Smulkiųjų skatinimo metai: iš didelio debesies mažas lietus Premium

Šie metai buvo gausūs įvairių pasiūlymų, planų ir programų, aktualių smulkiajam ir vidutiniam verslui (SVV),...

Gazelė
2019.12.13
Tardamiesi su partneriu Kinijoje, sužinojo, kad reikia plano B Premium

Eksporto į Kiniją sėkmės istorija gali susiklostyti ir per vienus metus, tik gali prireikti plano B – kas...

Gazelė
2019.12.11
Kauniečių startuolis sukūrė išmanųjį kuponą, atvėrusį daugelio klientų duris Premium

Verslas jau atsikando nekokybiškų programavimo paslaugų iš Azijos: tai, kad Kauno UAB „Aciety“ sukurta...

Gazelė
2019.12.11
Mokesčių našta individualiai veiklai nuo 22% traukiasi iki 17% Premium 30

Seimo nariai balsų dauguma po svarstymo pritarė įstatymo pataisai, kuri mokesčių naštą individualiai veiklai,...

Finansai
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Restoranų konsultantės: pradėkite nuo „Excel“ lentelės, jei nemokate – išmokite Premium 1

Vertinant pagal naujų vardų kūrimąsi, jau žinomų plėtrą ir naujos koncepcijos maitinimo įstaigų bumą,...

Gazelė
2019.12.10
Vadovas be kabineto: kas iš to išlošia

Kuo smulkesnė įmonė, tuo darbuotojams trumpesnis kelias iki vadovo. Neretai net eiti niekur nereikia – įmonės...

Gazelė
2019.12.08
Darbdaviai gali verstis per galvą, bet motyvacija veikia tik tris mėnesius Premium 3

Paradoksalu, bet kuo daugiau įmonė nori įsiteikti darbuotojams, tuo jų rezultatų kreivės kilimas aukštyn...

Gazelė
2019.12.06
Lietuvės floristikos kūriniai įtiko ir išrankiam „Rammstein“ skoniui Premium

Net daugiamilijoniniame mieste pats smulkiausias verslas netrunka sulaukti užsakymų, jei gaminamas...

Gazelė
2019.12.05
Vyriausybė panaikino dalį verslo liudijimų Premium 6

Vyriausybė panaikino verslo liudijimus statybos apdailos darbams, autoservisų ir auklių paslaugoms. Smulkieji...

Finansai
2019.12.05
Kai klientai ateina iš uždaros bendruomenės, pardavimų prireikia po pusantrų metų Premium

Versle pasitikėjimas pelno gerų atsiliepimų, o šie augina klientų ratą. Bet jei klientus dar saisto tvirtos...

Gazelė
2019.12.04
Slovėnijos „Gazelė“: kaip „garažo vyruko“ produkciją pardavinėjo keli prezidentai ir kaip pasisveikina NASA Premium 1

Kodėl geriausia pardavimų komanda eksportui pradėti – keturių valstybių prezidentai, kodėl NASA, norėdama...

Gazelė
2019.12.03
Berlyno lietuviai perprato, kaip ten geriausiai ieškoti verslo partnerių Premium

Vis daugiau lietuvių verslą kuria Berlyne, nes šis miestas – vienas patraukliausių tiek startuoliams, tiek...

Gazelė
2019.12.03
Lietuvių startuoliai Vokietijoje traukia ne tik investuotojų dėmesį

Lietuviai nebūtinai verslą turi kurti savo šalyje: svetur sukurti startuoliai gali puikiai praversti Lietuvai...

Gazelė
2019.11.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau