Įmonės dažnai nesupranta, ką daro internete

Publikuota: 2015-11-25
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Absoliuti dauguma įmonių Lietuvoje turi interneto svetaines, tačiau nemažai jų yra mėgėjų lygio, nefunkcionalios, neduoda iš esmės jokios naudos.

Europos Komisijos duomenimis, tik 1,7% įmonių naudojasi debesų kompiuterijos paslaugomis, turi klientų duomenų bazes, investuoja į naujas interneto priemones.

Paplitę stereotipai, kad investuoti į interneto svetaines ir skaitmeninę rinkodarą apsimoka tik toms įmonėms, kurios užsiima internetine prekyba, kad jas visiškai pakeičia anketos socialiniuose tinkluose. Vis dėlto beveik visi potencialūs klientai įmonių pirmiausia ieško naudodamiesi interneto paieškos sistemomis, o ne socialiniais tinklais, rodo statistika.

Dar neišnaudoja

Interneto svetainės clutch.co atlikto nedidelių įmonių tyrimo duomenimis, mažiau nei 20% smulkiųjų naudojasi skaitmeninės rinkodaros priemonėmis, o ketvirtadalis neturi nė interneto svetainių. Teigiama, kad būtent nuo interneto svetainės daugelis įmonių turėtų pradėti statyti savo internetinės rinkodaros strategiją.

„Nežinau, kaip kas nors gali daryti verslą neturėdamas interneto svetainės. Mano nuomone, be svetainės neįmanoma jokia iki galo užbaigta rinkodaros strategija“, – sako Andrew Ruditseris, vienas įmonės „Maxburst“ įkūrėjų.

Tiesa, duomenys rodo, jog dažnai ir pačios įmonės supranta, kad jų turimos interneto svetainės didelės naudos neteikia. Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų atsakė manantys, kad internete atrodo patraukliai.

Tyrimas atskleidė, kad net interneto svetainių svarbą supratusios įmonės vis dar tinkamai nesugeba įvertinti rinkoje vykstančių pokyčių, pavyzdžiui, to, kad kasmet vis daugiau žmonių internetą pasiekia naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Vis dėlto vos 15% interneto svetaines turinčių įmonių jas yra pritaikiusios mobiliesiems įrenginiams, kai kurios tai padaryti ketina ateityje, 40% įmonių tokių planų apskritai neturi, nors esminiai vartotojų įpročių pokyčiai matomi jau dabar.

Kiek geresnė situacija kalbant apie socialinius tinklus ir pritaikymą paieškos sistemoms – tam dėmesio skiria pusė apklaustų bendrovių.

Supratimas auga

Vis dėlto verslo supratimas apie internetą ir skaitmeninę rinkodarą auga, VŽ neseniai sakė Tadas Vyšniauskas, UAB „Di­gital Academy“ vadovas.

„Manau, kad šiandien be jos dirbti darosi tiesiog neįmanoma, ir įmonės tai supranta“, – sako p. Vyšniauskas.

Kai kurios įmonės interneto svetaines bando pakeisti socialiniais tinklais, tačiau daugelis vis dėlto įsitikina, kad geriausia turėti ir viena, ir kita.

„Naudojamės socialiniu tinklu „Facebook, bet turime ir interneto svetainę. Besilankantys puslapyje informuojami, kokiuose konkursuose yra dalyvavę įmonės konditeriai, kokių įvertinimų pelnę“, – sako Virginija Pečkienė, Kauno UAB „Vip saldumynai“ savininkė.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Drabužių pardavėjų pajamas kilsteli ir nauja parduotuvės vieta, ir atnaujinta e. parduotuvė

Smulkūs drabužių mažmenininkai pastaraisiais metais stebi besitraukiantį pirkimą ir intensyvią konkurenciją.

„Metų gazelės“ titulas lieka Vilniuje 6

„Gazelė 2018“ nugalėtoja pripažinta sostinės „Hugaas Services“ – įmonė per 3 metus pardavimus užaugino...

Statyba ir NT
2018.09.20
„Gazelės” konferencija Vilniuje: šiemet ji kitokia

„Gazelės“ konferencija, kurią „Verslo žinios“ rengia jau 15 metų, šiemet iš esmės atsinaujino: ne tik...

Mano verslas
2018.09.20
Verslas išaugo iš pilnų lagaminų lauktuvių Premium 3

2.000 Eur – tiek siekė Vilniaus Halės turgavietėje įkurtos graikiškų produktų parduotuvės pirmosios savaitės...

Smulkieji apie jiems žadamą paramą: supriešinimas su stambiaisiais Premium 2

Vyriausybės planus skatinti smulkųjį verslą patys smulkieji vertina atsargiai. Juokas pro ašaras – taip jie...

Verslo aplinka
2018.09.18
Optimizuota įmonės veikla – jaukas investicijoms Rėmėjo turinys

Rugsėjo 20 d. startuosianti kasmetinė verslo konferencija „Gazelė“ sugrįžta atsinaujinusi – su daugiau...

Finansai
2018.09.18
Turguje sostinėje pasiūlė tailandietišką maistą – prireikė ir cepelinų Premium 3

Kai į sostinės Halės turgavietėje veikiančią tailandietišką užkandinę „Spoon Out“ užsukę lankytojai vis...

Įkūrė butiką tiems, kurie kanceliarinių reikmenų perka daugiau nei naudoja Premium 1

Vokiški „Kaweco“ rašikliai, japoniški degtukus primenantys „Hibi“ smilkalai, itališkos „Moleskine“ užrašinės...

Šokolado fontanų nuoma prigijo, bet verslą išplėtė pasiūlę kitą paslaugą Premium 1

Verslas, pradėtas nuo šokoladų fontanų nuomos, pagreitį įgavo tik jį papildžius šventine apšvietimo paslauga.

„Big data" padeda surasti, kam pasaulyje reikia 60 t mėlynių 7

UAB „Icona“ pradėjo siūlyti klientų užsienyje paieškos paslaugą pasinaudojus didžiaisiais duomenimis. Anot...

Pramonė
2018.09.16
Maisto rinkinių prenumeratorių daugėja – valgiaraščių sudarytojai konkuruoja skoniu Premium 1

Maisto produktų su receptais, kaip gaminti valgius, prenumeratą pakeitė dar greitesnė ir paprastesnė valgių...

Nori ne tik valgyti, bet ir pamatyti

Sveikesnės gyvensenos mada ypač džiaugiasi ūkininkai – vis daugiau miestiečių turi savus produkcijos...

Agroverslas
2018.09.13
Kad naujos kolekcijos drabužių neliko per porą dienų, nemeluoja Premium

Pasirodžius naujai V&V drabužių kolekcijai, po dienos ar dviejų feisbuke gali pasirodyti pranešimas, kad kai...

Griežtesni reikalavimai neišbaidė „Gazelių“ – į sąrašą pateko arti 3.000 bendrovių 6

Šiemet sparčiausiai augusių bendrovių sąrašą tikrino dar daugiau institucijų. Patikros rėčio neįveikė kas...

Vadyba
2018.09.10
Atsiskyrė nuo „INK agency“, kuriai priklausė, ir ėmė verslą kurti savaip Premium

Įmonei augant, atsiranda vis naujų veiklų, kurios virsta ne tik sėkmingai veikiančiu padaliniu, bet kartais...

Rinkodara
2018.09.09
Padirbėję užsienio ūkiuose, verslą kuria čia

Migracijos problema niekur nedingo, tačiau vis dažniau galima įžvelgti šviesiąją jos pusę: mūsų gyventojai,...

Agroverslas
2018.09.09
Mažos įmonės taip pat gali sudominti stiprius vadovus 2

Didžiosios įmonės, ieškodamos profesionalių vadovų, turi daugiau galių juos pritraukti. Tačiau smulkusis...

Vadyba
2018.09.09
Šeimos verslo Klaipėdoje augimo receptas: kiekvienas daro tai, ką geriausiai moka Premium

Kai užsakovui pasiūlai kokybišką paslaugą, jis už ją sutinka mokėti nesiderėdamas. O kai magaryčių pridedi ir...

Metalo supirkėjams baigti darbą 17 val. neapsimoka Premium 2

Kai metalo laužo supirkimo bendrovės apyvarta per metus išauga kone trigubai, akivaizdu, kad brango metalas.

Pramonė
2018.09.06
Pabrangus medienai, sąlygas diktavo ir pardavėjai Premium 1

Pabrangusi žaliavinė mediena kilstelėjo ir „Gazelių“ pajamas – dvi iš 14-os stipriausių Vilniaus ir Utenos...

Pramonė
2018.09.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau