Įmonės dažnai nesupranta, ką daro internete

Publikuota: 2015-11-25
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Absoliuti dauguma įmonių Lietuvoje turi interneto svetaines, tačiau nemažai jų yra mėgėjų lygio, nefunkcionalios, neduoda iš esmės jokios naudos.

Europos Komisijos duomenimis, tik 1,7% įmonių naudojasi debesų kompiuterijos paslaugomis, turi klientų duomenų bazes, investuoja į naujas interneto priemones.

Paplitę stereotipai, kad investuoti į interneto svetaines ir skaitmeninę rinkodarą apsimoka tik toms įmonėms, kurios užsiima internetine prekyba, kad jas visiškai pakeičia anketos socialiniuose tinkluose. Vis dėlto beveik visi potencialūs klientai įmonių pirmiausia ieško naudodamiesi interneto paieškos sistemomis, o ne socialiniais tinklais, rodo statistika.

Dar neišnaudoja

Interneto svetainės clutch.co atlikto nedidelių įmonių tyrimo duomenimis, mažiau nei 20% smulkiųjų naudojasi skaitmeninės rinkodaros priemonėmis, o ketvirtadalis neturi nė interneto svetainių. Teigiama, kad būtent nuo interneto svetainės daugelis įmonių turėtų pradėti statyti savo internetinės rinkodaros strategiją.

„Nežinau, kaip kas nors gali daryti verslą neturėdamas interneto svetainės. Mano nuomone, be svetainės neįmanoma jokia iki galo užbaigta rinkodaros strategija“, – sako Andrew Ruditseris, vienas įmonės „Maxburst“ įkūrėjų.

Tiesa, duomenys rodo, jog dažnai ir pačios įmonės supranta, kad jų turimos interneto svetainės didelės naudos neteikia. Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų atsakė manantys, kad internete atrodo patraukliai.

Tyrimas atskleidė, kad net interneto svetainių svarbą supratusios įmonės vis dar tinkamai nesugeba įvertinti rinkoje vykstančių pokyčių, pavyzdžiui, to, kad kasmet vis daugiau žmonių internetą pasiekia naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Vis dėlto vos 15% interneto svetaines turinčių įmonių jas yra pritaikiusios mobiliesiems įrenginiams, kai kurios tai padaryti ketina ateityje, 40% įmonių tokių planų apskritai neturi, nors esminiai vartotojų įpročių pokyčiai matomi jau dabar.

Kiek geresnė situacija kalbant apie socialinius tinklus ir pritaikymą paieškos sistemoms – tam dėmesio skiria pusė apklaustų bendrovių.

Supratimas auga

Vis dėlto verslo supratimas apie internetą ir skaitmeninę rinkodarą auga, VŽ neseniai sakė Tadas Vyšniauskas, UAB „Di­gital Academy“ vadovas.

„Manau, kad šiandien be jos dirbti darosi tiesiog neįmanoma, ir įmonės tai supranta“, – sako p. Vyšniauskas.

Kai kurios įmonės interneto svetaines bando pakeisti socialiniais tinklais, tačiau daugelis vis dėlto įsitikina, kad geriausia turėti ir viena, ir kita.

„Naudojamės socialiniu tinklu „Facebook, bet turime ir interneto svetainę. Besilankantys puslapyje informuojami, kokiuose konkursuose yra dalyvavę įmonės konditeriai, kokių įvertinimų pelnę“, – sako Virginija Pečkienė, Kauno UAB „Vip saldumynai“ savininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kas laukia nesumokėjus „Sodros“ įmokų

Jeigu asmuo Valstybinei mokesčių inspekcijai deklaruos pajamas iš individualios veiklos, tačiau nesumokės...

Finansai
11:07
Nepriklausomų vaistinių Lietuvoje dar yra – kaip jos apsisaugo nuo tinklų „viruso“ Premium 2

Papildomos paslaugos, kitoks aptarnavimas, bendradarbiavimas su kolegomis – veiksniai, leidžiantys...

Gazelė
09:00
E. parduotuvę sukūrė, kai dar nebuvo pirkėjų, bet plečiasi tik po dešimtmečio Premium

Lietuviška e. parduotuvė, sukaupusi tiek internetinės prekybos patirties, kiek laiko Lietuvoje iš viso...

Gazelė
2019.04.23
Nusivylę augalais, kurie neprigyja, pirkėjai kokybės ieško medelynuose

Nors prekybos centruose ar turguose galima rasti augalų, kokių tik širdis geidžia, tačiau ne vienas pirkėjas...

Gazelė
2019.04.22
Latviai pradėjo gaminti marinuotų agurkų skonio degtinę 2

Prekės ženklo „Moskovskaya“ liniją papildė 4 nauji degtinės gėrimai, kuriems kurti panaudoti senoviniai...

Gazelė
2019.04.22
Molinių taikinių jau neužtenka – Švenčionyse kuria interaktyvią šaudyklą Premium

Švenčionių r. įrengta šaudykla modernizuojama iš esmės: bus ne tik įrengta stendinio šaudymo aikštelė ir dvi...

Gazelė
2019.04.22
Verslo įkūrėjų patirtis: net ir nedidelė klaida kainuoja 

Verslo pradžioje klaidų pridaroma daugiausia – pirmaisiais metais uždaroma kone pusė pradėjusių dirbti...

Gazelė
2019.04.21
Estai atrado lietuviškus dūmų detektorius  – „Eldes“ vos spėja juos gaminti Premium 2

Idėją patobulinti produktą gali pasiūlyti ir klientai: estų saugos tarnyba paprašė UAB „Eldes“ nuotolinį dūmų...

Gazelė
2019.04.19
Idėja iš Londono: lietuviai sukūrė sporto klubus vienijančią interneto platformą Premium 1

Aktyvi dviejų vaikų mama Greta Šidlauskienė su broliu Laurynu Gružinsku sukūrė sporto klubus vienijančią...

Paslaugos
2019.04.18
Didžiausias Šiaurės Europos dviračių gamintojas pardavinėti mokosi iš smulkiųjų Premium 1

Gamintojų kooperacija ar skatinimas tą daryti – įprastas reiškinys, tačiau bendradarbiavimas neįpareigoja...

Gazelė
2019.04.18
Ne visi smulkiausi ūkininkai privalo mokėti GPM – yra išlygų

Pernai įsigaliojus Gyventojų pajamų mokesčio pakeitimams, žemės ūkio veikla prilyginta individualiajai.

Gazelė
2019.04.17
„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 8

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
2019.04.17
Galėjo apsiriboti prancūzų darbo pasiūlymu, bet atsiplėšė šios rinkos dalį Premium

UAB „Galanis“ užsakymų turi kur kas daugiau, nei spėja gaminti – gelbsti tai, kad rudenį bei žiemą,...

Gazelė
2019.04.17
Moderniausio bokso klubo Lietuvoje įkūrėjai pirmąjį ringą surentė iš palečių Premium

Kovą Vilniaus Kalvarijų gatvėje atidarytas bokso ir fizinio rengimo sporto klubas „City Boxing“ prisistato...

Gazelė
2019.04.16
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
Medelynuose prasidėjo bumas: lenkiški sodinukai – jau ne konkurentai Premium 2

Vis daugiau medelynų įkūrėjų atsisako dalyvauti mugėse ir prekiauja tik savo sklype. Dabar į medelynus...

Gazelė
2019.04.15
Pirkėjų pageidavimų raktažodis – lengviau ir paprasčiau

Galvojantiems apie pirkėjų rytojaus norus patariama įsidėmėti augantį patogumo ir paprastumo reikalavimą.

Gazelė
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
Prekyba keičiasi: ką daro, kad pirkėjas ateitų ir rytoj

Prekybos sektoriuje pokyčius lems dirbtinis intelektas, kuris apsipirkimą pakeis iš esmės. Tokias prognozes...

Gazelė
2019.04.13
„eGariunai.com“ neišdegė, bet internetinis turgus bus Premium

Turgavietėms modernėjant ir plečiant veiklą iki kultūros ir pramogų, dar viena iniciatyva sutelkti...

Gazelė
2019.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau