Įmonės dažnai nesupranta, ką daro internete

Publikuota: 2015-11-25
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų mano, kad internete atrodo patraukliai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Absoliuti dauguma įmonių Lietuvoje turi interneto svetaines, tačiau nemažai jų yra mėgėjų lygio, nefunkcionalios, neduoda iš esmės jokios naudos.

Europos Komisijos duomenimis, tik 1,7% įmonių naudojasi debesų kompiuterijos paslaugomis, turi klientų duomenų bazes, investuoja į naujas interneto priemones.

Paplitę stereotipai, kad investuoti į interneto svetaines ir skaitmeninę rinkodarą apsimoka tik toms įmonėms, kurios užsiima internetine prekyba, kad jas visiškai pakeičia anketos socialiniuose tinkluose. Vis dėlto beveik visi potencialūs klientai įmonių pirmiausia ieško naudodamiesi interneto paieškos sistemomis, o ne socialiniais tinklais, rodo statistika.

Dar neišnaudoja

Interneto svetainės clutch.co atlikto nedidelių įmonių tyrimo duomenimis, mažiau nei 20% smulkiųjų naudojasi skaitmeninės rinkodaros priemonėmis, o ketvirtadalis neturi nė interneto svetainių. Teigiama, kad būtent nuo interneto svetainės daugelis įmonių turėtų pradėti statyti savo internetinės rinkodaros strategiją.

„Nežinau, kaip kas nors gali daryti verslą neturėdamas interneto svetainės. Mano nuomone, be svetainės neįmanoma jokia iki galo užbaigta rinkodaros strategija“, – sako Andrew Ruditseris, vienas įmonės „Maxburst“ įkūrėjų.

Tiesa, duomenys rodo, jog dažnai ir pačios įmonės supranta, kad jų turimos interneto svetainės didelės naudos neteikia. Vos pusė interneto svetaines turinčių įmonių vadovų atsakė manantys, kad internete atrodo patraukliai.

Tyrimas atskleidė, kad net interneto svetainių svarbą supratusios įmonės vis dar tinkamai nesugeba įvertinti rinkoje vykstančių pokyčių, pavyzdžiui, to, kad kasmet vis daugiau žmonių internetą pasiekia naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Vis dėlto vos 15% interneto svetaines turinčių įmonių jas yra pritaikiusios mobiliesiems įrenginiams, kai kurios tai padaryti ketina ateityje, 40% įmonių tokių planų apskritai neturi, nors esminiai vartotojų įpročių pokyčiai matomi jau dabar.

Kiek geresnė situacija kalbant apie socialinius tinklus ir pritaikymą paieškos sistemoms – tam dėmesio skiria pusė apklaustų bendrovių.

Supratimas auga

Vis dėlto verslo supratimas apie internetą ir skaitmeninę rinkodarą auga, VŽ neseniai sakė Tadas Vyšniauskas, UAB „Di­gital Academy“ vadovas.

„Manau, kad šiandien be jos dirbti darosi tiesiog neįmanoma, ir įmonės tai supranta“, – sako p. Vyšniauskas.

Kai kurios įmonės interneto svetaines bando pakeisti socialiniais tinklais, tačiau daugelis vis dėlto įsitikina, kad geriausia turėti ir viena, ir kita.

„Naudojamės socialiniu tinklu „Facebook, bet turime ir interneto svetainę. Besilankantys puslapyje informuojami, kokiuose konkursuose yra dalyvavę įmonės konditeriai, kokių įvertinimų pelnę“, – sako Virginija Pečkienė, Kauno UAB „Vip saldumynai“ savininkė.

Sekite „Gazelės“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Gazelė“

Gauk nemokamą GAZELĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Registrų centras atnaujino ataskaitų nepateikusių bendrovių sąrašą 10

Nuo šių metų birželio vidurio Registrų centras priminimus ir paraginimus pateikti ataskaitas už praėjusius...

Finansai
2019.07.12
Pradėjo gaminti veganiškus ledus – tokios paklausos nesitikėjo patys Premium

Kai ledų galima nusipirkti ant kiekvieno kampo – tiek pagamintų Lietuvoje, tiek importuotų, – smulkieji...

Gazelė
2019.07.10
Europos inovacijų apdovanojimuose – 19 sprendimų, lietuviškų nėra

Europos inovacijų ir technologijų instituto (EIT) apdovanojimuose – 19 nominuotų idėjų ir startuolių. Dalyvių...

Gazelė
2019.07.09
Sudarė 58 punktų sąrašą, kuris padeda lengviau išnuomoti būstą Premium 4

NT rinką aktyvinant naujausioms investicijų madoms – pirkti butus nuomai, atsiranda ir reikalingų paslaugų,...

Gazelė
2019.07.09
Kurdami viešbutį Radviliškyje, apskaičiavo srautus, svečius ir žvaigždes Premium 3

Viešbutis nebūtinai turi būti didmiestyje, jis puikiai gali gyvuoti net ne kurorte. Svarbiausia įvertinti...

Gazelė
2019.07.08
Kodėl pirkėjai renkasi mažas krautuvėles 4

Smulkiojo verslo vienas iš pranašumų – tiesioginis bendravimas su klientu. Vis daugiau žmonių renkasi...

Gazelė
2019.07.06
Mažos įmonės moka mažiausias algas ir skaičiuoja didžiausią pelną Premium 20

Mažųjų įmonių reikšmė Lietuvos ekonomikai didėja – jos sukuria vis didesnę BVP dalį, tačiau jų našumas mažas,...

Finansai
2019.07.05
Keliasdešimt MMA eurų augina bedarbių armiją ir didina kainas Premium 54

Net tie verslai, kurie darbuotojams moka solidžius atlyginimus, vis tiek pajus minimalios mėnesio algos (MMA)...

Gazelė
2019.07.04
Regionuose 0,5 mln. Eur investicija į modernų viešbutį – ne riba Premium

Regionų verslininkai, matydami, kad keliautojai jų miestą aplenkia vien dėl to, jog čia nėra kur apsistoti,...

Gazelė
2019.07.04
„Amazon Go“ sukurto formato kelią Europoje mina Lietuvos bendrovė: parduotuvė be kasų – jau Vilniuje Premium 7

Vienos pirmųjų Europoje parduotuvių be kasų – tokios yra tik „Amazon Go“ JAV – gali veikti su Lietuvos...

Gazelė
2019.07.04
Gamintojai pasikliauja tik e. parduotuve ne tik dėl žadamų perspektyvų Premium

Nauji kosmetikos gamintojai dažnai susiduria su produkto pristatymo rinkai sunkumais – rinkodaros biudžetų...

Gazelė
2019.07.03
Šeimos verslas – dinastijų užuomazgos?

Tikrų verslo dinastijų užuomazgų Lietuvoje dar tik randasi – įžanga į šį procesą galėtų būti šeimos verslo...

Gazelė
2019.07.02
Susijungę startuoliai „PulseTip“ ir „Sype“ keičia grįžtamojo ryšio galimybes Premium 1

Vartotojų įžvalgų, skirtų organizacijoms tobulėti, platforma „Sype“ jungiasi su darbuotojų grįžtamojo ryšio...

Gazelė
2019.07.02
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01
Nepabūgę „prarijo“ konkurentus ir klientų skaičių išaugino dvigubai Premium

Pirkti vos vegetuojantį verslą yra gana rizikinga, tačiau jei pritaikoma teisinga vadyba, jį kur kas lengviau...

Gazelė
2019.07.01
Karjera pagal smulkiuosius: nuo programuotojo iki įmonės vadovo

Užsiauginti specialistą ar vadovą – pigiau nei jo ieškoti pas konkurentus ar kreiptis į „galvų medžiotojus“.

Gazelė
2019.06.30
E. važtaraščiai parodė, kas įsigyja prekių, bet nedeklaruoja pajamų 8

VMI patikrino didelius kiekius automobilių dalių įsigyjančius gyventojus ir įmones. Po šių veiksmų šeši...

Gazelė
2019.06.27
Nieko asmeniško, tik verslas: ką išgelbėjo vaikų pastangos Premium

Šeimos versle asmeniškumų būti negali, tikina tie, kurie atrado formulę, kaip ne tik suderinti šeiminius...

Gazelė
2019.06.27
„City Service“ tampa remonto meistrų „Uber“ Premium 11

„City Service“ grupės įmonių administruojamuose daugiabučiuose remonto darbus netrukus atliks ne grupės...

Verslo aplinka
2019.06.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau