Pakartotinėse varžytinėse parduoti dar du LJL laivai

Neįvardytas pirkėjas „Vorutą“ įsigijo už 2,25 mln. Eur, o „Romuva“ nupirkta už 2,17 mln. Eur. Šiuo metu Klaipėdos uoste stovinti „Deltuva“ parduota kovo pabaigoje pirmųjų varžytinių metu už 1,75 mln. Eur.
Dalius Volskis, LJL bankroto administratorius, sako kol kas negalintis atskleisti laivų pirkėjų, tik aišku, kad tai užsienio bendrovės.
Už tris parduotus laivus bus gauta 6,17 mln. Eur.
„Kol kas pinigus yra pervedęs tik „Deltuvos“ pirkėjas. Kitus du laivus įsigiję pirkėjai atsiskaityti turi per 30 dienų“, – nurodo p. Volskis.
Anot jo, gautomis lėšomis bus atsiskaitoma su jūrininkais, kuriems skola siekia 1,5 mln. Eur, o likę pinigai bus skirti kreditoriui – SEB bankui, kuriam įkeisti keturi laivai. Tuo metu dar neparduota „Venta“ įkeista pagrindinei LJL akcininkei AB „Lietuvos geležinkeliai“ bei „Smiltynės perkėlai“, kuri pernai gegužę LJL suteikė trumpalaikę 0,5 mln. Eur paskolą.
Iš penkių bendrovės laivų neparduoti liko tik du: „Venta“, kurios pradinė nustatyta kaina siekia 1,9 mln. Eur bei „Raguva“, už kurią norima 1,6 mln. Eur.
Ponas Volskis pažymi, jog dėl jų tolesnio pardavimo bus sprendžiama gegužės 11 d. vyksiančiame LJL kreditorių susirinkime.
„Galbūt bus skelbiamos trečios varžytinės sumažinta kaina, bet gali būti ir laisvas pardavimas. Kadangi kiekviena laivo stovėjimo diena kainuoja didžiulius pinigus, stengsimės, kad viskas vyktų kuo greičiau“, – teigia jis.
Klaipėdos apygardos teismo priimtoje nutartyje nurodoma, jog per mėnesį laivams išlaikyti reikia apie 564.000 Eur.
Pasak teismo, pernai spalio pabaigoje LJL turtas buvo apie 31 mln. Eur, iš jų ilgalaikis – 24 mln. Eur. Tuo metu įmonės įsiskolinimai viršijo 22,5 mln. Eur, iš kurių 12,814 mln. eurų – SEB bankui.