2016-06-29 09:00

Pelninga sporto prekių rinka: kas kelia pardavimus

Lietuvoje daug pirkėjų, nors turi galimybių apsipirkti internetu, dažnai lankosi stacionariose parduotuvėse. 
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvoje daug pirkėjų, nors turi galimybių apsipirkti internetu, dažnai lankosi stacionariose parduotuvėse. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per pastaruosius dvejus metus specializuotų parduotuvių pajamos kasmet didėjo penktadaliu. Tai leido vienai iš lyderių sporto prekių UAB „Sportland Lt“ praėjusius metus baigti su 37.017 Eur pelnu, nors 2014 m. bendrovė patyrė 217.652 Eur nuostolių.

Statistikos departamento (SD) duomenimis, sporto įrangos mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse 2015 m. siekė 42,9 mln. Eur ir buvo 18% didesnė nei 2014 m., tada šis skaičius sudarė 36,2 mln. Eur. Penktadaliu sporto prekių pardavimai augo ir pernai: nuo 30,0 mln. iki 36,2 mln. Eur. Tiesa, pati sporto prekių rinka yra didesnė, nes ši statistika apima tik specializuotas parduotuves.

Dar viena auganti su sportu susijusių prekių kategorija – maisto papildai ir gėrimai sportuojantiems. „Euromonitor International“ duomenimis, 2015 m. Lietuvoje parduota maisto papildų už 7,7 mln. Eur, o sporto gėrimų – už 700.000 Eur. Šiemet prognozuojamas abiejų kategorijų augimas: atitinkamai iki 8 mln. ir iki 800.000 Eur. Skaičiuojama, kad vienas lietuvis 2015 m. suvartojo maisto papildų už 2,9 Eur, o šiemet šis skaičius turėtų padidėti iki 3 Eur.

52795
130817
52791