Reklamos gamintojų patirtis: kaip atsitiesti praradus ketvirtadalį pardavimų

Pernai praradusi beveik visus iki tol apie ketvirtadalį apyvartos generavusius pardavimus Rytų rinkose, vaizdinės reklamos gamybos įmonių grupė Admen patyrė nemenką šoką, tačiau rado receptų, padėjusių suvaldyti situaciją ir išvengti didžiulių nuostolių.
Ruslanas Aleksandravičius, Admen įmonių grupės generalinis direktorius, sako visada žinojęs, kad Rytų rinka itin rizikinga, tačiau, anot jo, verslas ir yra rizika. Prieš kelerius metus Baltarusijoje įkurta antrinė Admen įmonė Admen BEL jau pir ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti