Viešosios e. paslaugos: verslui reikia vieno langelio

Anot jos, e. paslaugos ne tik taupo laiką bei leidžia matyti veiksmų istoriją, bet ir eliminuoja dalį biurokratinių procedūrų. Nepaisant to, verslas dar gana vangiai naudojasi tomis paslaugomis.
„100% šalies įmonių naudoja internetą. Daugelis tyrimų rodo, kad mūsų internetas pasauliniu mastu yra labai greitas, o tinkas gerai išplėtotas. Didžiausia problema ta, kad mūsų e. valdžios sprendimai dar sunkiai pasiekiami vartotojams iš užsienio ir tai, kad nėra vieno langelio. Vartotojui neturi rūpėti kas yra paslaugos tiekėjas, jis turi viską rasti vienoje vietoje. O šiandien turime daug skirtingų platformų: „Verslovartai.lt“, „cust.eu“, „esaskaita.eu“, „Sodros“ EDAS, „Mano VMI“, Registrų centro savitarna (JAREP) ir „Paslaugos.lt“, - „Verslo žinių“ konferencijoje „Technopelnas 2015“ kalbėjo p. Pentiokinaitė.
Konferencijos tikslas – pristatyti Lietuvos verslui informacinių ir ryšių technologijų (IRT) potencialą bei sprendimus, kurie padėtų didinti įmonių konkurencingumą, skatintų įmones technologijų pagalba didinti verslo efektyvumą.