„Wal-Mart“ išbando pirkinių pristatymą bepiločiais
Tai aiškus ženklas, kad net „Wal-Mart“ jaučia e. prekybos bendrovių, ypač „Amazon“, keliamą grėsmę ir bando eiti pastarosios pėdomis, rašo „Reuters“.
Teigiama, kad didžiausia pagal pajamas mažmenininkė pasaulyje jau kelis mėnesius bando BPO savo sandėliuose ir kitose uždarose patalpose, o šią savaitę kreipėsi į aviacijos prievaizdus dėl leidimo skraidykles išbandyti lauke.
FAA pateiktame rašte teigiama, kad tam tikrais atvejais vartotojų internetu nusipirktas prekes yra kur kas pigiau pristatyti bepilotėmis skraidyklėmis nei automobiliais.
„70% JAV populiacijos „Walmart“ parduotuvę gali rasti ne daugiau kaip penkių mylių spinduliu nuo namų. Tai sukuria unikalias klientų aptarnavimo galimybes“, – sako Danas Toporekas, „Wal-Mart“ atstovas spaudai.
„Wal-Mart“ pasirinko Kinijos kompanijos „DJI Technology“ mašinas.
BPO įvairiems darbams išbando ir elektroninės komercijos įmonės. Tarp kitų, ir „Amazon“, „Google“ bei „Facebook“. Skraidykles išbando vis daugiau įmonių, nes JAV verslas tikisi, kad FAA jau netruks sukurs BPO naudojimą komerciniais tikslais reglamentuojančias taisykles. To paties tikisi ir Europos verslas.
Michaelis Whitakeris, FAA administratoriaus pavaduotojas sako, kad pirmoji reglamento redakcija turėtų būti paruošta iki kitų metų birželio.
Šiuo metu bepiločių skraidyklių komerciniais tikslais JAV naudoti negalima. Tačiau įstatymų sargai ir verslas dar vasarą sulygo, kad laikinai galima naudoti išimtį, taikomą moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai. Tai reiškia, kad bendrovės kaip „Amazon“ ir „Wal-Mart“ gali įforminti veiklą kaip bandymus ir nedideliu mastu jau dabar pristatinėti prekes BPO.