„Booking“ klientų aptarnavimo centrą Vilniuje perėmė „Majorel“

Trumpalaikės nuomos platformos Booking.com klientų aptarnavimo centro Vilniuje akcininke nuo birželio 1-osios tapo tarptautinė klientų aptarnavimo ir verslo paslaugų įmonė Majorel Group Luxembourg S.A.
Liuksemburge įsikūrusi įmonė perėmė 100% UAB Booking.com Customer Service Center (Lithuania) akcijų, rodo Registrų centro duomenys.
Majorel iš viso perėmė ne tik Vilniaus, bet dar 11 iš 14 Booking.com vidinių klientų aptarnavimo centrų Europoje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione bei JAV, o Booking.com toliau pati valdys centrus Amsterdame ir Mančesteryje.
Kompanijos drauge dirba nuo 2015 m., o apie partnerystės plėtrą Majorel pranešė dar vasarį.
Ši partnerystė įgyvendina mūsų strateginį tikslą plėsti geografinį pėdsaką į naujas šalis Pietų Korėją, Japoniją, Tailandą ir Lietuvą ir dar labiau įtvirtina mūsų esamą veiklą kitose rinkose, tada teigė Thomas Mackenbrockas, Majorel generalinis direktorius.
Booking.com klientų aptarnavimo centras Vilniuje veikia nuo 2017 m. Centre, remiantis Sodros duomenimis, dirba 129 darbuotojai. Vidutinis atlyginimas įmonėje siekia apie 2.500 Eur iki mokesčių.
Palyginti su 2020 m., praėjusiais metais sostinės centras gavo 33% mažiau pajamų 7,3 mln. Eur, kai 2020 m. gauta 10,9 mln. Eur.
Bendrovė Marojel veikia 41 pasaulio šalyje, grupėje dirba daugiau kaip 75.000 žmonių, paslaugos teikiamos 60 pasaulio kalbų. Įmonė siūlo ne tik klientų aptarnavimo, bet ir verslo optimizavimo, technologijų pritaikymo paslaugas.
Booking.com, kuri priklauso Booking Holdings Inc, šiuo metu dirba daugiau nei 15.000 darbuotojų 198 biuruose, esančiuose 70 šalių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti