„Booking“ klientų aptarnavimo centrą Vilniuje perėmė „Majorel“

Liuksemburge įsikūrusi įmonė perėmė 100% UAB „Booking.com Customer Service Center (Lithuania)“ akcijų, rodo Registrų centro duomenys.
„Majorel“ iš viso perėmė ne tik Vilniaus, bet dar 11 iš 14 „Booking.com“ vidinių klientų aptarnavimo centrų Europoje, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione bei JAV, o „Booking.com“ toliau pati valdys centrus Amsterdame ir Mančesteryje.
Kompanijos drauge dirba nuo 2015 m., o apie partnerystės plėtrą „Majorel“ pranešė dar vasarį.
„Ši partnerystė įgyvendina mūsų strateginį tikslą plėsti geografinį pėdsaką į naujas šalis – Pietų Korėją, Japoniją, Tailandą ir Lietuvą – ir dar labiau įtvirtina mūsų esamą veiklą kitose rinkose“, – tada teigė Thomas Mackenbrockas, „Majorel“ generalinis direktorius.
„Booking.com“ klientų aptarnavimo centras Vilniuje veikia nuo 2017 m. Centre, remiantis „Sodros“ duomenimis, dirba 129 darbuotojai. Vidutinis atlyginimas įmonėje siekia apie 2.500 Eur iki mokesčių.
Palyginti su 2020 m., praėjusiais metais sostinės centras gavo 33% mažiau pajamų – 7,3 mln. Eur, kai 2020 m. gauta 10,9 mln. Eur.
Bendrovė „Marojel“ veikia 41 pasaulio šalyje, grupėje dirba daugiau kaip 75.000 žmonių, paslaugos teikiamos 60 pasaulio kalbų. Įmonė siūlo ne tik klientų aptarnavimo, bet ir verslo optimizavimo, technologijų pritaikymo paslaugas.
„Booking.com“, kuri priklauso „Booking Holdings Inc“, šiuo metu dirba daugiau nei 15.000 darbuotojų 198 biuruose, esančiuose 70 šalių.