Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

48
  • 2024-01-15T13:14:21+02:00

    Tik visa laime,...

    • 2024-01-15T13:27:28+02:00

      Iš kur čia sugalvojai? :D

    • 2024-01-15T13:35:15+02:00

      :DDDD atrasau uzingridinem...

    • 2024-01-15T13:37:06+02:00

      Nu reikia pastumti ant dabartinės valdžios, kitaip neatsistoja. Ir taip, dujų yra užpirkta, nes jei žiema būtų buvusi šalta ir nebūtų užpirkta, tada šitas pats veikėjas priekaištautų, kodėl neužpirkta pigių dujų (ta pačia kaina kaip dabar užpirkta).

    • 2024-01-15T13:42:14+02:00

      https://www.lrt.lt/naujienos/verslas/4/2008955/gyventojai-uz-dujas-priversti-moketi-trigubai-brangiau-koja-kisa-piko-metu-ignicio-sudaryti-ilgalaikiai-sandoriai :DDDDDDDDDDDD

    • 2024-01-15T13:42:53+02:00

      :DDDDDD

    • 2024-01-15T13:59:08+02:00

      Ne prie Skvernelio vadovybė atėjo? Maikštėnas, Bortkevičius? Jie ten nuo 2018, 2019 lyg ir. Aišku, čia pagal "pažiūras" gal jūs...

    • 2024-01-15T13:59:09+02:00

      O vel kvadratas cia rublius atidirbineja.

    • 2024-01-15T14:02:40+02:00

      duju pirkimo ir elektros liberalizavimo sutartis ne prie valstieciu pasirasinejo.

    • 2024-01-15T14:03:08+02:00

      Atsakau, uzingriduk. :DDDDDDDDDDDD

    • 2024-01-15T14:26:09+02:00

      Tai juk ne sutartis "užingridas", o žmonės. Jie prie skvernelio atėjo.

    • 2024-01-15T14:43:42+02:00

      Manai veikė grupėje, susitarę, viską nuosekliai iš anksto suplanavę ir pasiskirstę rolėmis ? Sunkinanti aplinkybė teisme partijoms ))) Ar visgi šiaip kvaili ? Bet kokiu atveju, turėjo būti atitinkami sprendimai priimti. Juk tokiais save gerais vadybininkais ir nepriklausomais verslininkais įsivardijo, bet rezultatą matom. Kaip manai, koks nuosprendis lauktų tokių vadybininkų, jei akcininkas būtų principingas ir rūpėtų jo įmonės ateitis ?

    • 2024-01-15T14:44:59+02:00

      P.S. tik primenu, kad Ignitis jau nebe valstybine imone VĮ, kuri dirba pagal kitokius principus nei AB (pelno siekimas). Jie patys tą ne kartą deklaravo.

    • 2024-01-15T15:23:29+02:00

      Šitas nepakaltinamas, negaiškite laiko.

    • 2024-01-15T17:42:50+02:00

      Sita persona tik save girdi ir mato. Jis vienas is nedaugelio kuris moka tik baksnoti pirstu tas blogai anas blogai bet pasiulyti nieko nesugeba

    • 2024-01-15T18:05:46+02:00

      Užputiniukas kvadratas prie sovietų "po blatų" šiltai sėdėjo partijoje, "stukalino" kaimynus ir kilo "karjeros laiptais". O čia pasirodė lansbergis ir sugriovė visą jo gerovę. Užputiniukui sunku dabar, dirbti reikia, be to žmona metė, vaikams alimentus reikia mokėti. Todėl Lansbergis kaltas, ką jis nedarytų. O jei Lansbergis nieko bendro neturi, tai vis tiek pritemps atsakomybę Lansbergiui :), kitaip neužmiega

    • 2024-01-15T20:09:51+02:00

      Good one :) užskaitau.

    • 2024-01-16T08:58:04+02:00

      :DDDDDDDDDD

    • 2024-01-16T12:02:17+02:00

      Nereikia Maiksteno kadencija pasibaige pirmoji ir konservatoriai sake geresnio nera:) Tai matyt gerai moka pasirinkti Skvernelis, nes net konservatoriai neturi geresniu:)

    • 2024-01-16T12:04:41+02:00

      Būtų pasirinkę kitą, komemtaras būtų "kiša savus"...

    • 2024-01-16T12:06:44+02:00

      As atkreipiau demesi, kad tendencingai komentuojate. Uz nesiruosiu vystyti temos, kas butu jeigu butu. Auklejate kitus komentatorius del netikslios informacijos, butu gerai paciam neisijausti

  • 2024-01-15T13:51:57+02:00

    Ignitis veikė apdairiai ir rūpestingai. Dabar,žinoma, visi protingi. Bet jei karas būtų įsiūbavęs Izraelyje, mažas fejerverkas Norvegijos vamzdyje, šalta žiema ir pirktume tas dujas Spot kaina, kad dieve, padėk ir dar dėkotume, kad gauname. Aišku rinkimai artėja, tai dar ne tokių juokų išgirsime

    • 2024-01-15T13:56:56+02:00

      Jis kazkaip visada taip veikia. Pvz. 2014 m. 10 metu fiksuoti kaina visam kiekiui reikalingam Lietuvai, kai Achema nefiksavo ir juokesi is LT vartotoju ))) Pas mus visada "netycia" taip sukrenta korta, kad uzfiksuojam pike. tas pats ir su elektros gi liberalizavimu. Juk irgi visi "netycia" su ilgalaikem sutarttimis buvo suvaryti pas nepriklausomus tiekejus ant piko. Ne per daug sutapimu ?

    • 2024-01-15T14:03:31+02:00

      Niekas neliepe fiksuoti elektros kainu. Galejai ir dabar gali rinktis su birza surista kaina.

    • 2024-01-15T14:04:22+02:00

      B... nuo piršto toliau neskiriame. Dujų tiekimo rinkos liberalizavimas ir ESO dujų užsipirkimas absoliučiai niekaip nesusijęs. Kaip ir aukštos elektros/dujų kainos niekaip nesusiję su Lietuvos tiekimo liberalizavimu, na nebent kaip visada, teigsi, kad Lietuvos rinkų liberalizavimas pakėlė kainas ir vokiečiams.

    • 2024-01-15T14:11:54+02:00

      Ignitis perka dujas,...

    • 2024-01-15T14:13:54+02:00

      Niekas neliepe fiksuoti elektros kainu. Galejai ir dabar gali rinktis su birza surista kaina. ---------------------------------------------------------------------- Aha, pamenu, kaip valdzia plebejus gasdino ))) As tai nefiksavau, perku birzos kaina, bet sakyt, kad nedare spaudimo analfabetai zmonems, tai yra netiesa. Dare dar ir kaip.

    • 2024-01-15T14:16:28+02:00

      Tai tikrai labai skirtingi dalykai, bet sutinku elektros rinkos liberalizacija pradėjo pačiu netinkamiausiu metu, bet konservai niekados nepasižymėjo empatija žmonėms, taip, kad reiktų nesistebėti, o nutraukti sutartį ir pasirinkti sau tinkamiausią variantą

    • 2024-01-15T14:19:04+02:00

      Manau, kad kaip tik reiktu stebetis ir imtis tam tikru priemoniu, kad tokios nesamones atityje nesikartotu, nes Lietuvai (galutiniam vartotojui), jos per brangiai kainuoja.

    • 2024-01-15T14:22:16+02:00

      Ką siūlote daryti?

    • 2024-01-15T14:22:32+02:00

      Elektros kainą Nord Pool'e labiausiai formuoja tai už kiek Lietuva perka dujas??? Naujas kliedesių lygis.

    • 2024-01-15T14:24:11+02:00

      Nezinau kas kam siule ar rekomendavo, bet tai jau tavo pasirinkimas.

    • 2024-01-15T14:28:04+02:00

      Nezinojai, kad elektra daugumoj is duju gaminama ? :DDDDDDDDD Ignitis rinkos apzvalga. 3ias psl. paskutine pastraipa, kas, anot ignicio, formuoja elektros kaina :DDDDDD https://ignitis.lt/sites/default/files/inline-files/elektros-ir-duju-rinku-apzvalga-2023-03.pdf

    • 2024-01-15T14:29:02+02:00

      Liberalizavimą reikėjo būt įgyvendinus prieš 5 metus, situacija būtų buvusi geresnė ir nebūtų ištaktyta 2 mlrd. Eur'ų ant subsidijų.

    • 2024-01-15T14:29:43+02:00

      Elektros rinkos liberalizacija atidėliota 10 metų. Būtų laiku padaryta, kaip praktiškai visoj europoj (latviai 2016, estai 2013 gal net - žodžiu senai labai), tai nebūtų tiks šokas ir žmonės būtų įpratę. Plius liberalizavimo įstatymą priėmė Skvernelis su valstiečiais. Idealus kiaulės pakišimas gavosi.

    • 2024-01-15T14:29:59+02:00

      Elektros rinkos liberalizacija prasidėjo berods 2018 ar 2019 m. Ją reikėjo iškart įgyvendinti visai rinkai, ne etapais. Būtų taip įgyvendinę, toms pačioms elektros kainoms būtų reikėję perpus mažiau subsidijų.

    • 2024-01-15T14:33:03+02:00

      Elektros kainą Nord Pool'e labiausiai formuoja tai už kiek Lietuva perka dujas??? Naujas kliedesių lygis. --------------------------------------------------- Elektros kainas pagrinde formuoja duju kaina, nes is ju daugumoj elektra ir gaminama. Jei fiksavai su ilgalaike sutartim elektros kaina ant duju kainu piko (ne pralaukus, o kai buna didziausi neapibreztumai), tai ir vartotojas visa sutarties laikotarpi bus ant to piko, pagal sutarti, nors reali kaina jau n kartu pasikeitus ir kritusi n kartu.

    • 2024-01-15T14:33:58+02:00

      Putlerį ar jo pakalikus į valdžią siūlys jis tik. O šiaip reikėjo žalstiečiams investicijų į AEI nestabdyti. Kreiviui nereikėjo žaisti socializmo ir nedaryti rezervacijų gaminantiems vartotojams - neriboti plėtros. Žalstiečių valdymo metu reikėjo 10% tų subsidijų, kurias sukišo į vartojimą, išdalinti vėjo jėgainių plėtrai. Kitaip sakant, AEI išplėtojimas, kad pasigamintume 100% metinio poreikio leistų sumažinti didmeninę elektros kainą iki vidutiniškai kokių 60Eur/MWh. Jei dar padidintume iki eksporto 30%, žiū gal ir kokius 45-50 Eur/MWh pasiektume. Skaičiai jutiminiai, reikia modeliuoti sudėtingai. Kodėl AEI? Nes tai pigiausia gamyba. Kai trūksta AEI gamybos ir importo iš AEI, elektros kainą lemia gamtinių dujų kaina + ATL kaina + paleidimo kaina.

    • 2024-01-15T14:34:39+02:00

      Elektros rinkos liberalizacija...

    • 2024-01-15T14:51:14+02:00

      Galutinius sprendimus priėmė žalstiečių valdžia. Tada buvo patvirtinti tiek liberalizacijos etapai (klaida), tiek ir pati liberalizacija. Pats pasirinkęs nepriklausomą tiekėją berods nuo 2020 m. pirmos pusės ir su kintamu tarifu. Ir čia yra faktas lengvai patikrinamas - atsiverti Lietuvos Respublikos elektros energetikos įstatymą. Bet žinoma, tau tai nesvarbu kas, ką ir kada priėmė. Esi užputleriukas ir svarbu pastumti ant konservatorių ar liberalų, nes nu nepalanku nepopulistinės partijos.

    • 2024-01-15T15:16:37+02:00

      Taip elektros kainas labiausiai įtakoja dujų kainos. Tačiau akivaizdu, kad tu visiškai nesuvoki kaip veikia Nord Pool'as. Dujinės elektrinės Lietuvoje paleidžiamos tik išskirtiniais atvejais ir beveik visuomet mes elektrą importuojam, o dujinės elektrinės stovi budėjimo rėžime. Galų gale tavo paties pateiktam pdf'e aiškiai pasakyta, kad LT nedaro įtakos Nord Pool kainoms: Elektros energijos biržos „Nord Pool“ kainai Lietuvos kainų zonoje tiekėjas nedaro įtakos, o kainos pokyčius lemia tokie veiksniai kaip: Europoje ir kitose pasaulio šalyse besiklostančios situacijos, susijusios su energetika, geopolitinė padėtis, permainingos oro sąlygos, elektrinių atjungimai dėl planuoto remonto ar nenumatytų gedimų, besikeisiančios apyvartinių taršos leidimų (ATL) kainos, klientų energijos vartojimo intensyvumas ir pan

    • 2024-01-15T15:26:36+02:00

      Tai kur aš ne taip ką parašiau ?

    • 2024-01-15T16:05:44+02:00

      "reiktu stebetis ir imtis tam tikru priemoniu, kad tokios nesamones atityje nesikartotu" - labai pritariu, galim pasvajoti. Gal yra koks paaiškinimas - o tai kaip čia karbauskis su skverneliu nesiėmė tų stebuklingų priemonių, o vietoj to užsiėmė "Ignitis" privatizavimo žaidimais už uždarų durų?

  • 2024-01-15T14:27:46+02:00

    Kodėl Lietuvoje nėra kainos fiksuojamos, kai jos mažos niekada? Pirmiausia, todėl kad kai kainos yra mažos ir jas nori fiksuoti, tai moki už fiksavimą ženkliai brangiau, nei kaina rinkoje, tai politikai spaudžiami visuomenės bent procento dalimis atpiginti dujų/elektros/vandens kainas fiksavimo atsisako. Tada ateina šokas ir kainos stipriai išauga ir atsiranda poreikis kainas fiksuoti. Pradeda fiksuoti, ir dažnai pasitaiko kainos stabilizavimasis (tada niekas nesikeičia) arba mažėjimas (o tada pasipila, kad nesąmonė fiksuoti, kai brangu). Tik visi gudrūs pasakyti, kada fiksuoti reikia, o kada ne, kai jau yra post factum. Nu čia kaip atspėti laimingus loterijos bilieto skaičius, maždaug 15 minučių po to, kai būna jie paskelbti. 100% tikimybė atspėti. Ir tokie iškėlę nosis galvoja, kad jie labai protingi. Kai kuriuose sektoriuose ir šiaip kuro kainą jei fiksuoji ir rinkoje būna brangiau - nauda eina vartotojams, tačiau jei fiksuoji ir atpinga, tada nuostolius turi dengti įmonė, kitaip sakant fiksuoti iš vis nėra motyvacijos, nes geriausiu atveju nepatirsi nuostolius, bet naudos niekada negausi. Tada atriša rankas fiksavimui kada yra ekstremali situacija ir atsitinka kaip viršuje.

  • 2024-01-15T14:40:24+02:00

    Dujų kaina 2023 metais buvo gyventojams viena mažiausių Europoje. Beveik dvigubai mažesnė ,nei Europos vidurkis. Tai Eurostat duomenys. https://www.regula.lt/dujos/Puslapiai/duju-kainos/gamtiniu-duju-kainos-struktura-buitiniams-vartotojams.aspx

    • 2024-01-15T14:56:17+02:00

      duju kaina buitiniam varotojui apie 1,5 eur/m3, kas yra apie 13 ct/kwh (be kompensaciju). Lentelej matau kaina LT 4,6 ct/kwh tai kaip ji gaunama ? klaidinanti tavo lentele.

    • 2024-01-15T15:22:33+02:00

      Bėda kai nemokat skaityt: gamtinių dujų tarifas Lietuvoje 2023 m. I pusmetį sudarė vidutiniškai 0,0465 Eur/kWh (dujų kainos šiame grafike yra parodytos be mokesčių)

    • 2024-01-15T15:46:21+02:00

      Neparašyta, kad be mokesčių

    • 2024-01-15T18:09:48+02:00

      P.S. be mokesciu kokiu ? yra tik vienas mokestis dedamojoje, tai PVM. Nera daugiau mokesciu. Nesigauna tie 13 ar 10 centu net arti uz kwh kiek realybej mokama.

  • 2024-01-15T15:34:18+02:00

    Atrodo, kad po elektros, turesime duju skandala. Ignicio vadyba sugeba mums po 1 eur pardavinet, kada birzoj 30 ct:)

    • 2024-01-15T22:21:58+02:00

      Užmeskit akį ir į elektros kainas biržoje, dar labiau paverkt galėsit. O kai nustosit žliumbt, galėsit pasidomėt iš ko susideda dujų/elektros kainos galutiniams vartotojams.

    • 2024-01-16T09:36:18+02:00

      Dalbajobas - dalbajobas.

    • 2024-01-16T09:36:27+02:00

      Dalbaj5bas - dalbaj5bas.

    • 2024-01-16T12:47:11+02:00

      tai su elektros kaina viskas gerai. Jei esate gerai informuotas, parasykite kiek Ignitis moka uz dujas, kaina iki terminalo?

  • 2024-01-15T20:23:01+02:00

    Kas įvedė vagnorkas...

  • 2024-01-16T16:36:19+02:00

    Kaip žemos naftos kainos pribaigė Sovietų Sąjungą, taip ir dabar galėtų. Ir nereiktų kariaut. Tik nėra valios ir noro.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791