Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

19
  • 2023-01-03T17:59:17+02:00

    Sekmes Elonui ir nepaisant visko nusipirksiu dar akciju

  • 2023-01-03T19:51:01+02:00

    Tesla yra sudas toks kaip Passat... iPad su ratais... Nekazka....

  • 2023-01-03T19:51:21+02:00

    Tesla yra kaip koks Passat... iPad su ratais... Nekazka....

  • 2023-01-03T20:14:07+02:00

    Pardavimai tik knygose. Ką apie tai mano investuotojai? -15% po naujųjų metų atidarymo. Jau ir tie patys 30USD nebetoli.

  • 2023-01-04T08:24:37+02:00

    Ne „trumpalaikė rinkos beprotybė“, o ilgalaikė beprotybė atsispindėjo jos kainoje. Paskutiniu metu kaina ne mažėja, o artėja link pagrįsto įvertinimo.

  • 2023-01-04T11:25:13+02:00

    teslos akcijų kaina atspindi rinkų tikėjimą musko beprotybėmis, ypač bandant daryti įtaką JAV politikai.

    • 2023-01-04T11:35:58+02:00

      Logiška, nes politikuoti galima tik kairiesiems.

  • 2023-01-04T12:52:11+02:00

    Rinkos atsakinėja į klausimą kuom Tesla buvo geresnė už visus kitus automobilių gamintojus. Atsakymas - niekuom. Panašu, kad tai buvo tik trumpalaikė rinkos beprotybė.

    • 2023-01-04T13:43:34+02:00

      Galbūt tuo, kad Vokietijoje ir kitose rinkose nepaliaujamai užima pirmas vietas tarp parduodamų EV?

    • 2023-01-04T13:51:43+02:00

      Tiek, kiek Tesla parduoda EV, akcija yra verta 30USD. Niekas nesiginčija, kad Tesla EV blogi ar geri. Tiesiog 300USD už akciją nepateisino jokie būsimų pelnų PE rodikliai, o labiau priminė eilinę psichozę, kurią sukelia talentingas PR'ščikas.

    • 2023-01-04T17:57:44+02:00

      Dėl akcijų kainos nesiginčiju, tik atkreipiu dėmesį, kad automobiliais prekiauja sėkmingai.

    • 2023-01-04T21:14:26+02:00

      pats nusipirkau teslą, nes ji yra pigiausia pagal tai, ką gauni.

  • 2023-01-04T14:13:27+02:00

    Čia vieni apie akcijų vertę, kiti apie automobilius, treti iš viso apie EV perspektyvas diskutuoja... Susitarkit apie ką kalba eina. Ir viena pastaba - gera produkcija/įmonė nereiškia, kad jų akcijos gera investicija. Akcijos pervertintos gali būti, bet ir tada gali uždirbti, jei tiki, kad optimizmas dar labiau augs, tik rizika jau didelė, nes ant masių psichologijos, o ne realios vertės eini lažybų. Tuo tarpu, panašu, kad 2022 m. pasaulyje bus parduota apie 10 mln. naujų įkraunamų automobilių, kurių didžioji dalis pilnai elektriniai. Tai yra apie 1/6 naujų automobilių rinkos. Dar visai nesenai įkraunami automobiliai nesudarė nė 1% automobilio rinkos. Tokiais tempais 2030-2035 m. ne EV pirksi tik kaip kokius Ferrari - riboto leidimo, vos ne rankų darbo automobiliai, už labai brangiai. 2040 m. jau ir degalų užsipilti bus labai problematiška ES.

  • 2023-01-04T14:42:12+02:00

    Matyt per daug E.Musk'o prisižiūrėjote. Paspirtukas ant keturių ratų - praeities reikalas dėl nepraktiškumo, taršios gamybos ir utilizavimo. Kol kas įkraunami hibridai, vėliau vandenilis. Kas galėtų juos pakeisti, matyt atomas arba branduolių sintezė.

    • 2023-01-04T16:27:13+02:00

      Nepraktiškumo ir taršos? :) Vandeniliu varomu automobilio gamyba taršesnė, jei įtrauki visą infrastruktūrą vandenilio gamybai ir logistikai. Vandenilio gamyba, net jei gamini iš žalios elektros, yra labai energiškai neefektyvi, t.y. reikia bent 4x daugiau elektros vandeniliniam automobiliui nei elektriniam automobiliui (ir čia jau su fizika nepakovosi, t.y. geriau nepasieksi), o juokingiausia, kad abu tai varomi elektra, ir vandeniliniam automobiliui vis tiek reikės akumuliatoriaus, tik mažesnio. O kol elektra nėra 100% atsinaujinanti, tai žalio vandenilio gamyba sąlygoja didesnę ne žalios elektros gamybą, kas iš esmės vandenilinį automobilį padaro taršesnį už labai seną ir netvarkingą dyzelį. Atomas ar branduolių sintezė automobilyje? :D Akumuliatoriaus 97% tūrio dabar galima perdirbti.

    • 2023-01-04T16:27:19+02:00

      Vandeniliniams automobiliams reikia daug tauriųjų metalų. Labai brangi infrastruktūra, tik vandenilio perpylimo stotelė, t.y. negamina vandenilio, tik iš bačkos perpila į automobilį, grubiai 20-čiai automobilių per parą kainuoja 1 mln. eurų. Tiksliau, kainavo, dabar jau pabrango. Ir pigti nėra kur, tai sena ir išdirbta technologija, tobulinimui yra nedaug ribų. Kiek gaunasi bako užpylimas tik už degalinės stotelę gali pats paskaičiuoti, čia su sąlyga, kad vandenilio gamyba nieko nekainuoja, nei įranga, nei elektra, nei pervežimas. Abu žinome, kad taip nebus.

  • 2023-01-04T16:05:01+02:00

    Jau prieš 5 metus akcijos buvo per brangios, bet buvo viltis, kad prasimuš "solar roofs", "boring company", autonominis vairavimas, perims baterijų gamybą iš Panasonic ir tuoj jau pradės gaminti "semi" ir "cybertruck", bet iki šiol nieko nėra, o konkurentai vejasi.

  • 2023-01-04T23:43:37+02:00

    Perka amerikietiškus moskvyčius ir iš laimės net putos drimba, belieka užkąsti išreklamuotais p*tės skonio tračkučiais iki pilnos laiimės

    • 2023-01-05T10:11:49+02:00

      jei teslą galit moskvičiui prilyginti, panašu ne tame amžiuje gyvenat

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791