„Tesla“ skelbia rekordinius pardavimus

„Tesla“ elektromobilių pernai pasaulyje nupirkta 1,37 mln. – 47% daugiau nei užpernai.
Anot analitikų, lūkesčių ir pardavimų skirtumas susidarė nepaisant agresyvių pirkimų skatinimo priemonių metų pabaigoje, taikant neregėtas 7.500 USD nuolaidas kiekvienam geriausiai parduodamam Y ar 3 modeliui.
„Dėkojame visiems mūsų klientams, darbuotojams, tiekėjams, akcininkams ir rėmėjams, kurie padėjo mums pasiekti puikius rezultatus 2022 metais, atsižvelgiant į didelius COVID-19 pandemijos ir su ja susijusius trikdžius tiekimo grandinėse“, – teigiama „Tesla“ išplatintame pranešime.
Kita vertus, pernai „Tesla“ nepristatė nė vieno naujo modelio, be to, ji susiduria su stiprėjančia konkurencija iš senųjų automobilių gamintojų bei startuolių, tokių kaip „Lucid“ ir „Rivian“, kurie nuolat pristato naujas elektrines transporto priemones.
„Tesla“ akcijų vertės kritimas per metus – didžiausias per visą jos istoriją – daugiau nei triskart pranoko beveik penktadalį siekusį S&P 500 indekso nuosmukį.
Gruodžio 30-ąją E. Muskas socialiniame tinkle „Twitter“ parašė, kad ilgalaikiai bendrovės pagrindai yra stiprūs, tačiau „trumpalaikė rinkos beprotybė“ yra nenuspėjama.