LRT atnaujina savo prekės ženklus

Publikuota: 2022-04-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima modernesnės išraiškos nacionalinio transliuotojo kanalų logotipus ir vizualinio apipavidalinimo gaires.

„Siekdami išlikti aktualūs šiandienos auditorijai, įgyvendinome daug kokybinių pokyčių. Sparčiai augantis naujienų portalas „Lrt.lt“ subūrė ištikimą auditoriją skaitytojų, informaciją vartojančių ne tik lietuvių, bet ir anglų, rusų kalbomis. Atsinaujino visos trys radijo stotys. Kokybinius televizijų tinklelio pokyčius, kokybišką kiną, autorines laidas bei informacinį turinį įvertino ir televizijos žiūrovai. Natūralu, kad šiuos svarbiausius – turinio – pokyčius turi lydėti ir modernesnė, šiandieninį LRT bei jo auditoriją atitinkanti vizualinė išraiška“, – išplatintame pranešime sako Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, LRT generalinė direktorė.

Naujas vizualinis identitetas sukurtas bendrai LRT grupės komunikacijai ir jungiamų kanalų – LRT TELEVIZIJA, LRT PLIUS, LRT LITUANICA, LRT RADIJAS, LRT KLASIKA, LRT OPUS ir LRT.lt – prekės ženklams. Paskutinį kartą visa LRT prekės ženklų šeima buvo atnaujinta 2012 m.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Atnaujinant LRT prekės ženklų vizualinį stilių, vienas pagrindinių uždavinių buvo sukurti bendrą dizaino sistemą, kurioje individuali 7-ių LRT kanalų komunikacija turėtų savitą vizualinę kalbą, tačiau kartu žiūrovams ir klausytojams būtų lengva identifikuoti, jog visi kanalai yra lygiavertė tos pačios grupės dalis”, – teigia Vita Musnikienė, vizualinį identiteto atnaujinimą įgyvendinusios kūrybinės agentūros „Not Perfect Vilnius“ dizaino skyriaus vadovė.

„Prekės ženklo evoliucijos, o ne revoliucijos kelią rinkomės sąmoningai. Nors ir atnaujiname prekės ženklų identitetą, tačiau svarbiausias dalykas – mūsų įsipareigojimas LRT misijai – nesikeičia“, –  sako M. Garbačiauskaitė-Budrienė.

LRT vizualinio identiteto atnaujinimas įgyvendintas su kūrybine agentūra „Not Perfect Vilnius“. 

Bendra sutarties, apimančios diskusijų su skirtingomis darbuotojų grupėmis organizavimą, prekės ženklo architektūros išgryninimą, naujų logotipų sukūrimą, išsamių stiliaus gairių kiekvienam kanalui parengimą, komunikacijos konsultacijas apima 33.499 EUR be PVM. 

Iš agentūros paslaugų nupirkta už 26.434 EUR be PVM. 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 8

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
07:32
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 1

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23
G. Landsbergis: daugiau Rusijoje veikusių žiniasklaidos priemonių svarsto, ar kurtis Lietuvoje

Laisvosios Europos Radijui/Laisvės radijui (RFE/RL) paskelbus apie Vilniuje atidaromą biurą, užsienio reikalų...

Rinkodara
2022.03.18
Rusija blokavo virtinę užsienio tinklalapių, įskaitant estų „Postimees“

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“, paprašius Generalinei prokuratūrai, trečiadienį...

Rinkodara
2022.03.16
Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje 365 dezinformacijos atvejai 2

Vasarį Lietuvos informacinėje erdvėje užfiksuoti 365 dezinformacijos bruožų turėję atvejai. Jų buvo 218...

Rinkodara
2022.03.12
Šiaurės Europos laikraščiai žada skelbti naujienas rusų kalba

Trys didžiausi Šiaurės Europos laikraščiai ketvirtadienį pranešė, kad vers savo naujienas į rusų kalbą,...

Rinkodara
2022.03.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku