LRT atnaujina savo prekės ženklus

„Siekdami išlikti aktualūs šiandienos auditorijai, įgyvendinome daug kokybinių pokyčių. Sparčiai augantis naujienų portalas „Lrt.lt“ subūrė ištikimą auditoriją skaitytojų, informaciją vartojančių ne tik lietuvių, bet ir anglų, rusų kalbomis. Atsinaujino visos trys radijo stotys. Kokybinius televizijų tinklelio pokyčius, kokybišką kiną, autorines laidas bei informacinį turinį įvertino ir televizijos žiūrovai. Natūralu, kad šiuos svarbiausius – turinio – pokyčius turi lydėti ir modernesnė, šiandieninį LRT bei jo auditoriją atitinkanti vizualinė išraiška“, – išplatintame pranešime sako Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, LRT generalinė direktorė.
Naujas vizualinis identitetas sukurtas bendrai LRT grupės komunikacijai ir jungiamų kanalų – LRT TELEVIZIJA, LRT PLIUS, LRT LITUANICA, LRT RADIJAS, LRT KLASIKA, LRT OPUS ir LRT.lt – prekės ženklams. Paskutinį kartą visa LRT prekės ženklų šeima buvo atnaujinta 2012 m.
„Atnaujinant LRT prekės ženklų vizualinį stilių, vienas pagrindinių uždavinių buvo sukurti bendrą dizaino sistemą, kurioje individuali 7-ių LRT kanalų komunikacija turėtų savitą vizualinę kalbą, tačiau kartu žiūrovams ir klausytojams būtų lengva identifikuoti, jog visi kanalai yra lygiavertė tos pačios grupės dalis”, – teigia Vita Musnikienė, vizualinį identiteto atnaujinimą įgyvendinusios kūrybinės agentūros „Not Perfect Vilnius“ dizaino skyriaus vadovė.
„Prekės ženklo evoliucijos, o ne revoliucijos kelią rinkomės sąmoningai. Nors ir atnaujiname prekės ženklų identitetą, tačiau svarbiausias dalykas – mūsų įsipareigojimas LRT misijai – nesikeičia“, – sako M. Garbačiauskaitė-Budrienė.
LRT vizualinio identiteto atnaujinimas įgyvendintas su kūrybine agentūra „Not Perfect Vilnius“.
Bendra sutarties, apimančios diskusijų su skirtingomis darbuotojų grupėmis organizavimą, prekės ženklo architektūros išgryninimą, naujų logotipų sukūrimą, išsamių stiliaus gairių kiekvienam kanalui parengimą, komunikacijos konsultacijas apima 33.499 EUR be PVM.
Iš agentūros paslaugų nupirkta už 26.434 EUR be PVM.