Televizijų metai: išaugęs žiūrimumas aštrina konkurenciją tarp komercinių kanalų ir LRT

- Augantys LRT žiūrimumo rodikliai, įsigytos teisės rodyti naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliacijas ir kt. aspektai, užaštrino konkurencinę kovą tarp TV rinkos dalyvių.
- Tarp komercinių TV pajamas pernai pavyko išauginti tik rusiškų kanalų grupei „Media One LT“.
- Neapibrėžtumas apsunkina ilgalaikį reklamos planavimą, tačiau vis dėlto šiandieninė situacija yra aiškesnė nei pernai.
- Verslas adaptavosi prie naujosios realybės ir nuosekliai investuoja.
- Konkurencija TV segmente visada buvo stipri, Lietuva – televizinė šalis.
UAB „All Media Lithuania“, valdančiai TV3 kanalų grupę, per 2020 m. bemaž pavyko išlaikyti ankstesniųjų metų pajamas: jos siekė 27,31 mln. Eur ir buvo 0,6% mažesnės nei 2019 m.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai