2021-09-20 11:56

Televizijų metai: išaugęs žiūrimumas aštrina konkurenciją tarp komercinių kanalų ir LRT

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Nors ir skaičiuota, kad TV kanalai gana sėkmingai išgyveno pandemijos metus: komercinių GRP reklamos sekundžių 2020 m. televizijoje buvo nupirkta vos 1% mažiau, toliau augo žiūrimumo rodikliai, vis dėlto, vertinant finansinius rezultatus, tarp komercinių TV pajamas 4% pavyko išauginti tik rusiškų kanalų grupei „Media One LT“ (buv. BMA LT), tačiau bendrovė dirbo nuostolingai.
  • Augantys LRT žiūrimumo rodikliai, įsigytos teisės rodyti naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliacijas ir kt. aspektai, užaštrino konkurencinę kovą tarp TV rinkos dalyvių.
  • Tarp komercinių TV pajamas pernai pavyko išauginti tik rusiškų kanalų grupei „Media One LT“.
  • Neapibrėžtumas apsunkina ilgalaikį reklamos planavimą, tačiau vis dėlto šiandieninė situacija yra aiškesnė nei pernai.
  • Verslas adaptavosi prie naujosios realybės ir nuosekliai investuoja.
  • Konkurencija TV segmente visada buvo stipri, Lietuva – televizinė šalis.

UAB „All Media Lithuania“, valdančiai TV3 kanalų grupę, per 2020 m. bemaž pavyko išlaikyti ankstesniųjų metų pajamas: jos siekė 27,31 mln. Eur ir buvo 0,6% mažesnės nei 2019 m.

52795
130817
52791