„Verslo žinios“ atsisako anoniminių komentarų

Publikuota: 2019-10-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Verslo žinios“, siekdamos daugiau etikos, skaidrumo ir konstruktyvių diskusijų po straipsniais portale, taip pat atsižvelgdamos į skaitytojų pageidavimus, atsisako anoniminių komentarų. Skatiname keistis nuomonėmis gerbiant kitus pašnekovus, taupant savo ir kitų laiką, prisiimant atsakomybę už savo žodžius.

Nuo šiol portale „vz.lt“ komentuoti straipsnius, pareikšti savo nuomonę, kelti klausimus, diskutuoti galės tik registruoti vartotojai, prisijungę savo tikruoju vardu ar slapyvardžiu.

„Ateityje prisijungę skaitytojai portale galės matyti personalizuotą, jiems aktualiausią informaciją, turės socialinių platformų funkcijų. „vz.lt“ taps ne tik kokybiškos verslo informacijos šaltiniu, bet ir kokybiška verslo diskusijų bei nuomonių apsikeitimo platforma. Per 3 metus planuojame tapti registruotų skaitytojų portalu, kuriame nemokami straipsniai bus prieinami tik prisijungusiems vartotojams“, — teigia Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Kaip ir dabar vertingiausias turinys bus „Premium“ rubrikoje, skirtoje tik prenumeratoriams. 

Anot bendrovės generalinio direktoriaus, skaitytojai, kurie skiria laiko VŽ turiniui, nusipelno jį rasti kokybišką visose rubrikose ir formatuose, tad komentarų skiltis – ne išimtis. 

„Gerbdami jų ne kartą išsakytą norą negaišinti jokios pridėtinės vertės neturinčiais komentarais, kuriuose liejasi perteklinės emocijos, asmeniškumai ar net akivaizdžios provokacijos, norime keisti šią nepagarbios saviraiškos kultūrą ir tikimės sulaukti daugiau pagrįstų vertinimų, svarių argumentų, konstruktyvių prieštaravimų. O kalbant paprastai, šiuo savo žingsniu tiesiog tikimės protingų žmonių prasmingos diskusijos. Redakcijos prioritetas skaitmeninėje erdvėje yra ne komentarų gausa, o jų kokybė, skaidrumas ir etika. 

Tokiu žingsniu siekiame, kad komentarai prie straipsnių kurtų pridėtinę vertę, skaitytojai įsitrauktų į kuriamą turinį, atsirastų jam papildomas kontekstas, o tuo pačiu stiprėtų verslo sprendimų priėmėjų bendruomenė. Tikimės, kad komentarų skiltis taps įdomia, etiška diskusijų platforma“, — sako U. Jankauskas.

Prisiregistravę skaitytojai galės ne tik komentuoti straipsnius, dalyvauti diskusijose, bet ir gauti naujienas pagal tik juos dominančias sritis, užsisakyti informaciją iš trečiųjų šalių (pvz., „Registrų centro“, „Sodros“, Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazių) apie pokyčius pasirinktose įmonėse: atlyginimų, viešųjų pirkimų ir kt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
„Disney“ ir „Apple“ žengia į vaizdo transliavimo rinką, turinio karai prasideda Premium

Lapkritį veiklą pradeda galingi „Netflix“ konkurentai – „Apple TV+“, „Disney+“ ir „HBO Max“ vaizdo turinio...

Paslaugos
2019.11.02
Žiniasklaidos registro sukūrimo terminas atidedamas

Užtrukus nuostatų derinimui ir viešųjų pirkimų procedūroms, informacinė sistema apie žiniasklaidos veiklą bus...

Rinkodara
2019.11.02
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau