„Verslo žinios“ atsisako anoniminių komentarų

Publikuota: 2019-10-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Verslo žinios“, siekdamos daugiau etikos, skaidrumo ir konstruktyvių diskusijų po straipsniais portale, taip pat atsižvelgdamos į skaitytojų pageidavimus, atsisako anoniminių komentarų. Skatiname keistis nuomonėmis gerbiant kitus pašnekovus, taupant savo ir kitų laiką, prisiimant atsakomybę už savo žodžius.

Nuo šiol portale „vz.lt“ komentuoti straipsnius, pareikšti savo nuomonę, kelti klausimus, diskutuoti galės tik registruoti vartotojai, prisijungę savo tikruoju vardu ar slapyvardžiu.

„Ateityje prisijungę skaitytojai portale galės matyti personalizuotą, jiems aktualiausią informaciją, turės socialinių platformų funkcijų. „vz.lt“ taps ne tik kokybiškos verslo informacijos šaltiniu, bet ir kokybiška verslo diskusijų bei nuomonių apsikeitimo platforma. Per 3 metus planuojame tapti registruotų skaitytojų portalu, kuriame nemokami straipsniai bus prieinami tik prisijungusiems vartotojams“, — teigia Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Kaip ir dabar vertingiausias turinys bus „Premium“ rubrikoje, skirtoje tik prenumeratoriams. 

Anot bendrovės generalinio direktoriaus, skaitytojai, kurie skiria laiko VŽ turiniui, nusipelno jį rasti kokybišką visose rubrikose ir formatuose, tad komentarų skiltis – ne išimtis. 

„Gerbdami jų ne kartą išsakytą norą negaišinti jokios pridėtinės vertės neturinčiais komentarais, kuriuose liejasi perteklinės emocijos, asmeniškumai ar net akivaizdžios provokacijos, norime keisti šią nepagarbios saviraiškos kultūrą ir tikimės sulaukti daugiau pagrįstų vertinimų, svarių argumentų, konstruktyvių prieštaravimų. O kalbant paprastai, šiuo savo žingsniu tiesiog tikimės protingų žmonių prasmingos diskusijos. Redakcijos prioritetas skaitmeninėje erdvėje yra ne komentarų gausa, o jų kokybė, skaidrumas ir etika. 

Tokiu žingsniu siekiame, kad komentarai prie straipsnių kurtų pridėtinę vertę, skaitytojai įsitrauktų į kuriamą turinį, atsirastų jam papildomas kontekstas, o tuo pačiu stiprėtų verslo sprendimų priėmėjų bendruomenė. Tikimės, kad komentarų skiltis taps įdomia, etiška diskusijų platforma“, — sako U. Jankauskas.

Prisiregistravę skaitytojai galės ne tik komentuoti straipsnius, dalyvauti diskusijose, bet ir gauti naujienas pagal tik juos dominančias sritis, užsisakyti informaciją iš trečiųjų šalių (pvz., „Registrų centro“, „Sodros“, Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazių) apie pokyčius pasirinktose įmonėse: atlyginimų, viešųjų pirkimų ir kt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kritikai sako, kad naujas žiniasklaidos rėmimo modelis gali padidinti politikų įtaką

Dalis žurnalistų ir politikų sako, kad beveik metus rengtas naujas žiniasklaidos rėmimo modelis gali...

Rinkodara
2020.01.21
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
Žiniasklaidai paskirstyta 2,6 mln. Eur parama

Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas (SRTRF) paskirstė 2,578 mln. Eur paramos nacionalinei,...

Rinkodara
2020.01.17
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
M. Mikutavičiaus frazė tampa „Eurovizijos“ atrankos pavadinimu

Daugeliui lietuvių pažįstama dainos eilutė „Pabandom iš naujo“ iš Marijono Mikutavičiaus dainos „Trys...

Rinkodara
2020.01.07
Į darbotvarkę grįžus senajai įstatymo versijai, LRT taryba stabdo dalyvavimą darbo grupėje 

Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) tarybos nariai paskelbė paliekantys Seimo Kultūros komiteto sudarytą...

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau