„Verslo žinios“ atsisako anoniminių komentarų

Publikuota: 2019-10-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Verslo žinios“, siekdamos daugiau etikos, skaidrumo ir konstruktyvių diskusijų po straipsniais portale, taip pat atsižvelgdamos į skaitytojų pageidavimus, atsisako anoniminių komentarų. Skatiname keistis nuomonėmis gerbiant kitus pašnekovus, taupant savo ir kitų laiką, prisiimant atsakomybę už savo žodžius.

Nuo šiol portale „vz.lt“ komentuoti straipsnius, pareikšti savo nuomonę, kelti klausimus, diskutuoti galės tik registruoti vartotojai, prisijungę savo tikruoju vardu ar slapyvardžiu.

„Ateityje prisijungę skaitytojai portale galės matyti personalizuotą, jiems aktualiausią informaciją, turės socialinių platformų funkcijų. „vz.lt“ taps ne tik kokybiškos verslo informacijos šaltiniu, bet ir kokybiška verslo diskusijų bei nuomonių apsikeitimo platforma. Per 3 metus planuojame tapti registruotų skaitytojų portalu, kuriame nemokami straipsniai bus prieinami tik prisijungusiems vartotojams“, — teigia Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Kaip ir dabar vertingiausias turinys bus „Premium“ rubrikoje, skirtoje tik prenumeratoriams. 

Anot bendrovės generalinio direktoriaus, skaitytojai, kurie skiria laiko VŽ turiniui, nusipelno jį rasti kokybišką visose rubrikose ir formatuose, tad komentarų skiltis – ne išimtis. 

„Gerbdami jų ne kartą išsakytą norą negaišinti jokios pridėtinės vertės neturinčiais komentarais, kuriuose liejasi perteklinės emocijos, asmeniškumai ar net akivaizdžios provokacijos, norime keisti šią nepagarbios saviraiškos kultūrą ir tikimės sulaukti daugiau pagrįstų vertinimų, svarių argumentų, konstruktyvių prieštaravimų. O kalbant paprastai, šiuo savo žingsniu tiesiog tikimės protingų žmonių prasmingos diskusijos. Redakcijos prioritetas skaitmeninėje erdvėje yra ne komentarų gausa, o jų kokybė, skaidrumas ir etika. 

Tokiu žingsniu siekiame, kad komentarai prie straipsnių kurtų pridėtinę vertę, skaitytojai įsitrauktų į kuriamą turinį, atsirastų jam papildomas kontekstas, o tuo pačiu stiprėtų verslo sprendimų priėmėjų bendruomenė. Tikimės, kad komentarų skiltis taps įdomia, etiška diskusijų platforma“, — sako U. Jankauskas.

Prisiregistravę skaitytojai galės ne tik komentuoti straipsnius, dalyvauti diskusijose, bet ir gauti naujienas pagal tik juos dominančias sritis, užsisakyti informaciją iš trečiųjų šalių (pvz., „Registrų centro“, „Sodros“, Viešųjų pirkimų tarnybos duomenų bazių) apie pokyčius pasirinktose įmonėse: atlyginimų, viešųjų pirkimų ir kt.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Dešimtadalį žiniasklaidos valdo politikai ir valstybės tarnautojai

44 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 101, tai yra kas dešimtą,...

2020.09.23
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
TV3 valdytojai neigiamą įtaką daro sumažėjusios reklamos pajamos 1

Bendrovė „All Media Lithuania“ (buvusi „Tele-3“), kuriai priklauso televizijos kanalas TV3, teigia, kad...

Rinkodara
2020.09.21
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
Reklamos agentūra „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą

Viena seniausių reklamos agentūrų Lietuvoje „Idea Vilnius“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Havas...

Rinkodara
2020.09.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus