„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Publikuota: 2019-10-07
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75 skirtingus prekės ženklų, iš jų 62 ženklai, kurie yra žodiniai – vaizdiniai elementai yra registruoti. Prekių ženklus, kuriuose tik buvo žodiniai elementai, buvo atsisakyta registruoti.

Asta Virbickienė, Valstybinio patentų biuro Apeliacinio skyriaus vedėja, skaičiuoja, kad skyrius gavo net 12 apeliacijų, kuriose pareiškėjas „TV Play Baltics“ nesutiko su ekspertų sprendimais neregistruoti ženklų: „TV Play+“, „TV Play Plus“, „TV Play Premium“, „TV Play Namams“, „TV Play Home“, „TV Play Sports“, „TV Play Sports+“, „TV Play Sport Premium“, „TV Play Sports Baltics“.

„Visi ženklai yra žodiniai, sudaryti išimtinai tik iš žodinių elementų arba jų elementų ir simbolio „+“. Apeliacinis skyrius, išnagrinėjęs pareiškimus, paliko galioti ekspertų sprendimus neregistruoti šių išvardintų ženklų. Motyvai – išvardinti ženklai neturi skiriamojo požymio, yra sudaryti tik iš aprašomojo pobūdžio informacijos registruojamų paslaugų atžvilgiu. Be to, neįrodyta, kad šie ženklai per naudojimą įgijo skiriamąjį požymį ir tokiu būdu jiems būtų suteiktina apsauga šiuo pagrindu“, – pabrėžia A. Virbickienė.

Ji priduria, kad sulaukė ir kito pareiškėjo, UAB „Init“ apeliacijos dėl žodinių ženklų „Play TV“ ir „Ekstra TV“.

„Šie du ženklai taip pat nebuvo registruoti kaip neturintys skiriamojo požymio, tik nurodantys tiesioginę informaciją apie paslaugas bei jų charakteristikas. Beje, „TV Play“ nebuvo registruota ir Europos Sąjungos lygmeniu“, – pabrėžia A. Virbickienė.

Pasak Vilijos Viešūnaitės, advokatų profesinės bendrijos „Triniti LT“ advokatės, skiriamojo požymio nebuvimas yra gana dažnas prekių ženklo atsisakymo registruoti pagrindas. Tokiu būdu siekiama apsaugoti rinką nuo prekių ženklų, kurie labai tampriai susiję su prekėmis ar paslaugomis, kurioms žymėti prekių ženklai yra registruojami.

„Tačiau toks reikalavimas nereiškia, kad silpną skiriamąjį požymį turintis prekių ženklas negali būti registruojamas visiškai. Vienas iš būdų – pridėti papildomų žodinių ar grafinių elementų, kurie suteiktų prekių ženklui išskirtinumo. Kitas būdas – pradėti prekių ženklą naudoti, aktyviai jį reklamuoti su tikslu padėti vartotojui susieti konkretų prekių ženklą su bendrove ir tada, pasiekus šį rezultatą, teikti registruoti prekių ženklą“, – pataria V. Viešūnaitė.

„TVPlay Home“ yra žiniasklaidos grupės „All Media Baltics“ dalis, kuriai Lietuvoje priklauso TV kanalai TV3, TV6, TV8, radijo stotis „Power Hit Radio“, vaizdo portalas „TVPlay“, naujienų ir pramogų portalas tv3.lt, vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ ir „SmartAD“.

2017 m. pabaigoje grupę įsigijo JAV investicijų bendrovė „Providence Equity Partners“, kuri Baltijos šalyse taip pat valdo mobiliojo ryšio operatorę „Bitė“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
„Disney“ ir „Apple“ žengia į vaizdo transliavimo rinką, turinio karai prasideda Premium

Lapkritį veiklą pradeda galingi „Netflix“ konkurentai – „Apple TV+“, „Disney+“ ir „HBO Max“ vaizdo turinio...

Paslaugos
2019.11.02
Žiniasklaidos registro sukūrimo terminas atidedamas

Užtrukus nuostatų derinimui ir viešųjų pirkimų procedūroms, informacinė sistema apie žiniasklaidos veiklą bus...

Rinkodara
2019.11.02
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau