„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Publikuota: 2019-10-07
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75 skirtingus prekės ženklų, iš jų 62 ženklai, kurie yra žodiniai – vaizdiniai elementai yra registruoti. Prekių ženklus, kuriuose tik buvo žodiniai elementai, buvo atsisakyta registruoti.

Asta Virbickienė, Valstybinio patentų biuro Apeliacinio skyriaus vedėja, skaičiuoja, kad skyrius gavo net 12 apeliacijų, kuriose pareiškėjas „TV Play Baltics“ nesutiko su ekspertų sprendimais neregistruoti ženklų: „TV Play+“, „TV Play Plus“, „TV Play Premium“, „TV Play Namams“, „TV Play Home“, „TV Play Sports“, „TV Play Sports+“, „TV Play Sport Premium“, „TV Play Sports Baltics“.

„Visi ženklai yra žodiniai, sudaryti išimtinai tik iš žodinių elementų arba jų elementų ir simbolio „+“. Apeliacinis skyrius, išnagrinėjęs pareiškimus, paliko galioti ekspertų sprendimus neregistruoti šių išvardintų ženklų. Motyvai – išvardinti ženklai neturi skiriamojo požymio, yra sudaryti tik iš aprašomojo pobūdžio informacijos registruojamų paslaugų atžvilgiu. Be to, neįrodyta, kad šie ženklai per naudojimą įgijo skiriamąjį požymį ir tokiu būdu jiems būtų suteiktina apsauga šiuo pagrindu“, – pabrėžia A. Virbickienė.

Ji priduria, kad sulaukė ir kito pareiškėjo, UAB „Init“ apeliacijos dėl žodinių ženklų „Play TV“ ir „Ekstra TV“.

„Šie du ženklai taip pat nebuvo registruoti kaip neturintys skiriamojo požymio, tik nurodantys tiesioginę informaciją apie paslaugas bei jų charakteristikas. Beje, „TV Play“ nebuvo registruota ir Europos Sąjungos lygmeniu“, – pabrėžia A. Virbickienė.

Pasak Vilijos Viešūnaitės, advokatų profesinės bendrijos „Triniti LT“ advokatės, skiriamojo požymio nebuvimas yra gana dažnas prekių ženklo atsisakymo registruoti pagrindas. Tokiu būdu siekiama apsaugoti rinką nuo prekių ženklų, kurie labai tampriai susiję su prekėmis ar paslaugomis, kurioms žymėti prekių ženklai yra registruojami.

„Tačiau toks reikalavimas nereiškia, kad silpną skiriamąjį požymį turintis prekių ženklas negali būti registruojamas visiškai. Vienas iš būdų – pridėti papildomų žodinių ar grafinių elementų, kurie suteiktų prekių ženklui išskirtinumo. Kitas būdas – pradėti prekių ženklą naudoti, aktyviai jį reklamuoti su tikslu padėti vartotojui susieti konkretų prekių ženklą su bendrove ir tada, pasiekus šį rezultatą, teikti registruoti prekių ženklą“, – pataria V. Viešūnaitė.

„TVPlay Home“ yra žiniasklaidos grupės „All Media Baltics“ dalis, kuriai Lietuvoje priklauso TV kanalai TV3, TV6, TV8, radijo stotis „Power Hit Radio“, vaizdo portalas „TVPlay“, naujienų ir pramogų portalas tv3.lt, vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ ir „SmartAD“.

2017 m. pabaigoje grupę įsigijo JAV investicijų bendrovė „Providence Equity Partners“, kuri Baltijos šalyse taip pat valdo mobiliojo ryšio operatorę „Bitė“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
LRT – nauja R. Miliūtės laida 2

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau