„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Publikuota: 2019-10-07
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75 skirtingus prekės ženklų, iš jų 62 ženklai, kurie yra žodiniai – vaizdiniai elementai yra registruoti. Prekių ženklus, kuriuose tik buvo žodiniai elementai, buvo atsisakyta registruoti.

Asta Virbickienė, Valstybinio patentų biuro Apeliacinio skyriaus vedėja, skaičiuoja, kad skyrius gavo net 12 apeliacijų, kuriose pareiškėjas „TV Play Baltics“ nesutiko su ekspertų sprendimais neregistruoti ženklų: „TV Play+“, „TV Play Plus“, „TV Play Premium“, „TV Play Namams“, „TV Play Home“, „TV Play Sports“, „TV Play Sports+“, „TV Play Sport Premium“, „TV Play Sports Baltics“.

„Visi ženklai yra žodiniai, sudaryti išimtinai tik iš žodinių elementų arba jų elementų ir simbolio „+“. Apeliacinis skyrius, išnagrinėjęs pareiškimus, paliko galioti ekspertų sprendimus neregistruoti šių išvardintų ženklų. Motyvai – išvardinti ženklai neturi skiriamojo požymio, yra sudaryti tik iš aprašomojo pobūdžio informacijos registruojamų paslaugų atžvilgiu. Be to, neįrodyta, kad šie ženklai per naudojimą įgijo skiriamąjį požymį ir tokiu būdu jiems būtų suteiktina apsauga šiuo pagrindu“, – pabrėžia A. Virbickienė.

Ji priduria, kad sulaukė ir kito pareiškėjo, UAB „Init“ apeliacijos dėl žodinių ženklų „Play TV“ ir „Ekstra TV“.

„Šie du ženklai taip pat nebuvo registruoti kaip neturintys skiriamojo požymio, tik nurodantys tiesioginę informaciją apie paslaugas bei jų charakteristikas. Beje, „TV Play“ nebuvo registruota ir Europos Sąjungos lygmeniu“, – pabrėžia A. Virbickienė.

Pasak Vilijos Viešūnaitės, advokatų profesinės bendrijos „Triniti LT“ advokatės, skiriamojo požymio nebuvimas yra gana dažnas prekių ženklo atsisakymo registruoti pagrindas. Tokiu būdu siekiama apsaugoti rinką nuo prekių ženklų, kurie labai tampriai susiję su prekėmis ar paslaugomis, kurioms žymėti prekių ženklai yra registruojami.

„Tačiau toks reikalavimas nereiškia, kad silpną skiriamąjį požymį turintis prekių ženklas negali būti registruojamas visiškai. Vienas iš būdų – pridėti papildomų žodinių ar grafinių elementų, kurie suteiktų prekių ženklui išskirtinumo. Kitas būdas – pradėti prekių ženklą naudoti, aktyviai jį reklamuoti su tikslu padėti vartotojui susieti konkretų prekių ženklą su bendrove ir tada, pasiekus šį rezultatą, teikti registruoti prekių ženklą“, – pataria V. Viešūnaitė.

„TVPlay Home“ yra žiniasklaidos grupės „All Media Baltics“ dalis, kuriai Lietuvoje priklauso TV kanalai TV3, TV6, TV8, radijo stotis „Power Hit Radio“, vaizdo portalas „TVPlay“, naujienų ir pramogų portalas tv3.lt, vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ ir „SmartAD“.

2017 m. pabaigoje grupę įsigijo JAV investicijų bendrovė „Providence Equity Partners“, kuri Baltijos šalyse taip pat valdo mobiliojo ryšio operatorę „Bitė“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kritikai sako, kad naujas žiniasklaidos rėmimo modelis gali padidinti politikų įtaką

Dalis žurnalistų ir politikų sako, kad beveik metus rengtas naujas žiniasklaidos rėmimo modelis gali...

Rinkodara
2020.01.21
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
Žiniasklaidai paskirstyta 2,6 mln. Eur parama

Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas (SRTRF) paskirstė 2,578 mln. Eur paramos nacionalinei,...

Rinkodara
2020.01.17
Dažniausiai 2019 m. žiniasklaidoje kalbėję vadovai

Dažniausiai žiniasklaidoje praėjusiais metais kalbėję įmonių vadovai: Kristina Meidė, „Maxima LT“ generalinė...

Rinkodara
2020.01.10
M. Mikutavičiaus frazė tampa „Eurovizijos“ atrankos pavadinimu

Daugeliui lietuvių pažįstama dainos eilutė „Pabandom iš naujo“ iš Marijono Mikutavičiaus dainos „Trys...

Rinkodara
2020.01.07
Į darbotvarkę grįžus senajai įstatymo versijai, LRT taryba stabdo dalyvavimą darbo grupėje 

Lietuvos radijo ir televizijos (LRT) tarybos nariai paskelbė paliekantys Seimo Kultūros komiteto sudarytą...

Rinkodara
2020.01.06
Influencerių rožinė pasaka bliūkšta – svarbūs parametrai menksta Premium

Nors nuomonės formuotojų rinkodarai socialiniuose tinkluose prekių ženklai vis dar didina išlaidas, tyrimai...

Rinkodara
2020.01.03
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau