TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses
Laura Blaževičiūtė, UAB „All Media Lithuania“, valdančios TV3, generalinė direktorė, pažymi, kad 2018 m. pardavimai augo visose grupei priklausančiose medijose – TV, radijuje ir internete.
„Nuosekliai investuojame į turinį, kuris leidžia pritraukti patrauklią žiūrovų auditoriją ir užtikrinti reklamos televizijoje efektyvumą, todėl jos paklausa toliau auga. 2018 m. išskirtini dar ir tuo, kad įsigijome interneto žiniasklaidos grupę „Tipro Group“, kuri leido padvigubinti interneto reklamos pajamas. Šiandien esame vienintelė medijos grupė Lietuvoje, galinti pasiūlyti integruotą reklamos sprendimą, jungiantį televiziją, internetą ir radiją. Griežta kaštų kontrolė yra įmonės genuose, tad kartu su pajamų augimu tai leidžia mums pasiekti norimų pelno augimo rezultatų“, – metinius rodiklius apibendrina L. Blaževičiūtė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai