2024-07-09 10:24

„Eurovaistinė“ pasirinko naujus skaitmeninės komunikacijos partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „SOMA agency“. Agentūra rūpinsis vaistinių tinklo veiksmais socialiniuose tinkluose ir skaitmeninės komunikacijos sprendimais, koordinuos nuomonės formuotojų veiksmus.

Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė, teigia, kad renkantis partnerį labiausiai atsižvelgė į agentūros teikiamų paslaugų spektrą, kompetencijas bei patirtį. Iki šiol vaistinių tinklas neturėjo komunikacijos partnerių šioje srityje.

„Šiuolaikinė skaitmeninė komunikacija pasižymi dideliu greičiu ir išsiskiriančiais sprendimais. Kartais mums reikia paprasto įrašo socialiniuose tinkluose, o kartais – kampanijos, kurią skleisime skaitmeninėje erdvėje. Pasirinkome agentūrą, kurios darbai įrodo, kad ji geba integruoti skirtingas skaitmeninės komunikacijos disciplinas į vientisą procesą, pasižymi ryškiomis kampanijomis bei suvaldo skirtinguose socialiniuose tinkluose esančių mūsų klientų poreikius“, – išplatintame pranešime teigia K. Gumauskienė.

UAB „Havas Creative SOMA“ įmonėje, kuri valdo prekės ženklą „SOMA agency“, dirba per 40 specialistų. Tarp agentūros klientų yra tokie prekių ženklai kaip „Kesko Senukai“, „Iki“, „LastMile“, „Aprangos grupė“, „Neste“, „Kika“, „Kėdainių konservų fabrikas“ ir kiti.

52795
130817
52791