2024-06-07 08:45

M. Katkus: gal į konkursus grįžta auksinių šaukštų laikai

Mykolas Katkus, duomenų analizės bendrovės „Repsense“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mykolas Katkus, duomenų analizės bendrovės „Repsense“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų, komunikacijos agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ valdybos pirmininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Duomenų analizės startuolis „Repsense“ pateikė pretenziją LR Vyriausybės kanceliarijai dėl jos rengto viešojo pirkimo konkurso žiniasklaidos stebėsenos paslaugoms įsigyti ir teigia, kad jo sąlygos neva palankios vienintelei rinkos dalyvei Lietuvoje. Prašoma stabdyti konkurso pirkimo procedūras, kol bus išnagrinėta pretenzija.
  • LR Vyriausybės kanceliarija šį balandį paskelbė, kad perka žiniasklaidos stebėsenos paslaugas.
  • Atmestas kaip neatitinkantis kvalifikacijos reikalavimų „Repsense“ kvestionuoja konkurso pirkimo sąlygas, esą jos tinka tik vienam rinkos žaidėjui „Mediaskopui“.
  • Nuosaiki „Mediaskopo“ pozicija.

VŽ primena, kad nuo šių metų pradžios Lietuvoje žiniasklaidos monitoringo paslaugų nebeteikia tyrimų bendrovė „Kantar“, palikusi šį veiklos lauką bene vienintelei konkurentei UAB „Mediaskopas“. Visgi, nuvilnijus šiai žiniai, apie tai, kad imasi siūlyti žiniasklaidos stebėsenos paslaugas Lietuvoje, paskelbė ir „Repsense“.

52795
130817
52791