M. Katkus: gal į konkursus grįžta auksinių šaukštų laikai

- LR Vyriausybės kanceliarija šį balandį paskelbė, kad perka žiniasklaidos stebėsenos paslaugas.
- Atmestas kaip neatitinkantis kvalifikacijos reikalavimų „Repsense“ kvestionuoja konkurso pirkimo sąlygas, esą jos tinka tik vienam rinkos žaidėjui „Mediaskopui“.
- Nuosaiki „Mediaskopo“ pozicija.
VŽ primena, kad nuo šių metų pradžios Lietuvoje žiniasklaidos monitoringo paslaugų nebeteikia tyrimų bendrovė „Kantar“, palikusi šį veiklos lauką bene vienintelei konkurentei UAB „Mediaskopas“. Visgi, nuvilnijus šiai žiniai, apie tai, kad imasi siūlyti žiniasklaidos stebėsenos paslaugas Lietuvoje, paskelbė ir „Repsense“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai