Naujas etapas „INK agency“: keičiasi vadovas, į įmonės valdymą įtraukiami darbuotojai

„Per pastaruosius kelerius metus tapome visiškai integruota kūrybine komunikacijos agentūra. Suformavome profesionalias kūrybinę, dizaino, strateginę, projektų komandas, įgyvendinome ne tik ryšių su visuomene, bet ir reklamos projektus, kurie skina pergales apdovanojimuose. Suformavus stiprias, brandžių profesionalų komandas, jose pasidalijome ir agentūros valdymo atsakomybes. Tad po 14 m. jausdama, kad turime tvirtą pagrindą naujam, savivaldžiam veiklos etapui, palieku agentūrą gerose rankose“, – išplatintame pranešime teigia J. Kochanskė.
Savivaldumas arba „gyvų“ organizacijų modelis – pasaulyje vis dažniau įsitvirtinantis, nors Lietuvoje sutinkamas rečiau. Jis paremtas visiško skaidrumo, hierarchijos eliminavimo, decentralizuoto sprendimų priėmimo proceso bei atsakomybės pasidalijimo principais.
Anot pačių agentūros darbuotojų išrinkto naujojo vadovo E. Spūdžio, sprendimą pereiti prie naujo organizacinio modelio paskatino gerosios užsienio ir Lietuvos patirtys. Jos rodo, kad pasidalinus atsakomybę tarp darbuotojų ir eliminavus hierarchija paremtus ryšius, auga darbuotojų įsitraukimas, galiausiai lemiantis ir dar geresnius įmonių rezultatus, kuriais dalinamasi su visais darbuotojais.
Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Tarp „INK agency“ klientų – „Telia Lietuva“, „Maxima“, „Inovacijų agentūra“, „Švyturys-Utenos alus“, „KN Energies“, „YIT Lietuva“„ „Sorainen“, „Karalienės Mortos mokykla“, Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija, Valstybinė mokesčių inspekcija ir kitos bendrovės bei žinomi prekių ženklai.
Agentūros pardavimo pajamos 2023 m. buvo 6% mažesnės nei ankstesniais metais, ir siekie 2,4 mln. Eur. Bendrasis pelnas (tiesioginės pajamos) – eilutė, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą, 2023 m. padidėjo 4% ir sudarė 1,4 mln. eurų. Agentūros grynasis pelnas augo 2% ir pasiekė 171.879 Eur.