„Influenceriai.lt“ – naujas etapas ir atnaujintas prekės ženklas

Pasak Lauros Aleksandravičės, agentūros įkūrėjos ir vadovės, šie pokyčiai simbolizuoja naują agentūros veiklos etapą ir žymi artėjantį penktąjį gimtadienį.
„Nuo agentūros veiklos pradžios gerokai pasikeitėme – užaugome tiek žmonėmis, tiek projektais, esame matomi ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Dabartinis „Influenceriai.lt“ įvaizdis neatspindėjo šio agentūros progreso, tad natūraliai atsirado poreikis pokyčiams. Šiandien jaučiamės pasiekę brandą, turime nusistovėjusius darbo principus ir didelę ekspertų komandą“, – apie atsinaujinimą paskatinusias priežastis kalba L. Aleksandravičė.
Pasak jos, pokyčiai pirmiausia prasidėjo nuo diskusijų komandos viduje, kaip kiekvienas suvokiame „Influenceriai.lt“ identitetą ir ką mums tai reiškia.
„Šiuo pokyčiu norėjome ne tik persivilkti išaugtą rūbą, bet ir įtvirtinti savo poziciją influencerių rinkodaroje Baltijos šalyse“, – sako Aistė Stalmokaitė, agentūros partnerė.

„Įgyvendindami prekių ženklo pokyčius, sutarėme, kad nenorime pasikeisti drastiškai. Per agentūros veiklos metus daug kas pasikeitė, pradedant pačia influencerių rinkodara, situacija Lietuvoje ir baigiant agentūros veiklos modeliu ar struktūra, tačiau esminiai veiklos principai nepakito“, – teigia A. Stalmokaitė.
Įgyvendinti strateginius pokyčius įmonei padėjo prekių ženklų dizaino agentūra „Critical“.
Pernai „Influenceriai.lt“ (UAB „Nuomonės lyderiai“) pajamos augo bemaž 50% iki 1,5 mln. Eur.
Tarp didžiausių agentūros klientų yra „Lidl Lietuva“, „Aprangos grupė“, „Azeta vaistinė“, „Pieno žvaigždės“, „Vilniaus Pergalė“ ir t. t..