Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso PR Impact Awards 2022 organizatoriai skelbia apie Metų komunikatoriaus rinkimų pradžią ir kviečia komunikacijos profesionalus teikti savo kandidatūras.
Šis apdovanojimas bus įteiktas įmonės ar įstaigos komunikacijos vadovui ar specialistui, kurio profesinė veikla per pastaruosius metus galėtų būti laikoma pavyzdine organizacijos reputacijos valdymo, įmonės ar jos paslaugų žinomumo didinimo, vidinės komunikacijos, krizių valdymo, kitose komunikacijos srityse.
Šiemet metų geriausią rinksime naujai, sujungdami profesionalų komisijos žvilgsnį ir publikos simpatijas. Kviečiame dalyvauti visus, nepriklausomai nuo veiklos industrijos, įmonės dydžio, valdomų resursų kiekvienas bus vertinamas pagal savo veiklos ir sektoriaus kontekstą, išplatintame pranešime teigia Akvilė Adomaitytė, viena iš PR Impact Awards 2022 konkurso organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos narė.
Pasak konkurso organizatorių, komisija dalyvius vertins pagal kelis kriterijus: kiek komunikatorius per pastaruosius metus prisidėjo prie įmonės ar prekės ženklo reputacijos, kaip jam sekėsi valdyti komunikacijos krizes, prisidėti prie vadovų komunikacijos.
Komisija taip pat vertins paraiškoje pateiktus duomenis apie įgyvendintus projektus ir iniciatyvas, jų sėkmės matavimą, papildomų balų skirs už visuomeninę, švietėjišką, savanorišką veiklas.
Lems ir Mediaskopo duomenys
Tarptautinei konkurso komisijai objektyviau išmatuoti kandidatų pasiektus veiklos rodiklius bei įvertinti rezultatus šiemet padės ir PR Impact Awards 2022 konkurso partneris žiniasklaidos analizės bendrovė Mediaskopas.
Remiantis Mediaskopo duomenimis bus vertinamas kandidatų asmeninis bei atstovaujamų įmonių matomumas bei jo dinamika.
Kaip teigia viena iš konkurso PR Impact Awards 2022 komisijos narių, Mediaskopo analizės ir duomenų sprendimų vadovė Vilūnė Kairienė, vertinant Metų komunikatorių bus atsižvelgta ne tik į bendrą citatų kiekį Lietuvos žiniasklaidos šaltiniuose, tačiau ir į siauresnį rinkos kontekstą.
Įvertinsime kiekvieno komunikatoriaus dalį jo rinkoje, jo atstovaujamos bendrovės vietą tarp konkurentų, įmonės ir paties komunikatoriaus viešumo dinamiką, metodiką pristato V. Kairienė ir pažymi, jog tokia išsami analizė leis tiksliai įvertinti skirtingų sričių komunikatorių indėlį bei efektyvumą.
Paraiškos priimamos iki gegužės 17 d., o šių metų nugalėtojas bus paskelbtas renginyje PR Impact Awards 2022.
Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus PR Impact Awards jau devintą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).
VŽ primena, kad pernai Metų agentūros titulą pelnė Bosanova, Komunikacijos industrijos asociacijos narė, nuo 2009 m. rinkoje veikianti komunikacijos agentūra. Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti