Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Publikuota: 2022-05-03
„PR Impact Awards 2022“ nuotr.
svg svg
„PR Impact Awards 2022“ nuotr.

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir kviečia komunikacijos profesionalus teikti savo kandidatūras.

Šis apdovanojimas bus įteiktas įmonės ar įstaigos komunikacijos vadovui ar specialistui, kurio profesinė veikla per pastaruosius metus galėtų būti laikoma pavyzdine organizacijos reputacijos valdymo, įmonės ar jos paslaugų žinomumo didinimo, vidinės komunikacijos, krizių valdymo, kitose komunikacijos srityse.

„Šiemet metų geriausią rinksime naujai, sujungdami profesionalų komisijos žvilgsnį ir publikos simpatijas. Kviečiame dalyvauti visus, nepriklausomai nuo veiklos industrijos, įmonės dydžio, valdomų resursų – kiekvienas bus vertinamas pagal savo veiklos ir sektoriaus kontekstą“, – išplatintame pranešime teigia Akvilė Adomaitytė, viena iš „PR Impact Awards 2022“ konkurso organizatorių, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos narė.

Pasak konkurso organizatorių, komisija dalyvius vertins pagal kelis kriterijus: kiek komunikatorius per pastaruosius metus prisidėjo prie įmonės ar prekės ženklo reputacijos, kaip jam sekėsi valdyti komunikacijos krizes, prisidėti prie vadovų komunikacijos. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Komisija taip pat vertins paraiškoje pateiktus duomenis apie įgyvendintus projektus ir iniciatyvas, jų sėkmės matavimą, papildomų balų skirs už visuomeninę, švietėjišką, savanorišką veiklas.

Lems ir „Mediaskopo“ duomenys

Tarptautinei konkurso komisijai objektyviau išmatuoti kandidatų pasiektus veiklos rodiklius bei įvertinti rezultatus šiemet padės ir „PR Impact Awards 2022“ konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“. 

Remiantis „Mediaskopo“ duomenimis bus vertinamas kandidatų asmeninis bei atstovaujamų įmonių matomumas bei jo dinamika. 

Kaip teigia viena iš konkurso „PR Impact Awards 2022“ komisijos narių, „Mediaskopo“ analizės ir duomenų sprendimų vadovė Vilūnė Kairienė, vertinant „Metų komunikatorių“ bus atsižvelgta ne tik į bendrą citatų kiekį Lietuvos žiniasklaidos šaltiniuose, tačiau ir į siauresnį rinkos kontekstą. 

„Įvertinsime kiekvieno komunikatoriaus dalį jo rinkoje, jo atstovaujamos bendrovės vietą tarp konkurentų, įmonės ir paties komunikatoriaus viešumo dinamiką“, – metodiką pristato V. Kairienė ir pažymi, jog tokia išsami analizė leis tiksliai įvertinti skirtingų sričių komunikatorių indėlį bei efektyvumą.

Paraiškos priimamos iki gegužės 17 d., o šių metų nugalėtojas bus paskelbtas renginyje „PR Impact Awards 2022“.

Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau devintą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA).

VŽ primena, kad pernai „Metų agentūros“ titulą pelnė „Bosanova“, Komunikacijos industrijos asociacijos narė, nuo 2009 m. rinkoje veikianti komunikacijos agentūra. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku