„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

„Jau trečius metus iš eilės „Password“ konferenciją organizuojame nenormaliomis sąlygomis: dvejus metus mus ribojo pandemija ir renginys vyko internete, o šiemet – karo periodas. Palaikymas, kokio dabar sulaukia Ukraina dar prieš kurį laiką atrodė sunkiai tikėtinas. Karas sustiprino komunikacijos svarbą, o kartu visiems mums priminė, kad efektyvi komunikacija gali padaryti neįtikėtinus dalykus“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.
Ir kviesdamas konferencijos pranešėjus į sceną, U. Jankauskas vylėsi, kad kitąmet jubiliejinė, 20-oji „Password“ konferencija vyks jau normaliomis sąlygomis.
Konferencijoje šiandien bus pristatyta 16-a efektyviausių rinkodaros kampanijų, finalininkų, kuriuos atrinko „Password 2022“ komisija.
Savo kampanijas pristatinėjo „Barbora“, „Tele2“, „Bitė Lietuva“, „Telia“, „Akropolis“, „Kakė Makė“, „Ežys“, ERGO, MO muziejus ir daugybė kitų.
[infogram id="55cf3203-585f-4fa7-adbd-0f944e5e2971" prefix="b6j" format="interactive" title="Password_2022"]
Iš viso šiemetiniam konkursui buvo pateikta 47 paraiška. Daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios pardavimų skatinimo“ (17) ir į „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (13) kategorijas.
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1463?placement=
Rytoj konferencijos pabaigoje paaiškės kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Auditorija taip pat rinks ir savo simpatijų prizą.
Kartu skelbiant „Password 2022“ nugalėtojus, paaiškės ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA rengiamo konkurso „LiMA Metų CMO‘22“ stipriausių rinkodaros vadovų TOP10.