„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Publikuota: 2022-05-03
„Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Verslo žinių“ konferencija „Password 2022“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso finalininkai pristato savo ryškiausias metų kampanijas, o pranešėjai dalijasi geriausia praktika ir patirtimi.

„Jau trečius metus iš eilės „Password“ konferenciją organizuojame nenormaliomis sąlygomis: dvejus metus mus ribojo pandemija ir renginys vyko internete, o šiemet – karo periodas. Palaikymas, kokio dabar sulaukia Ukraina dar prieš kurį laiką atrodė sunkiai tikėtinas. Karas sustiprino komunikacijos svarbą, o kartu visiems mums priminė, kad efektyvi komunikacija gali padaryti neįtikėtinus dalykus“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių” generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių” generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ir kviesdamas konferencijos pranešėjus į sceną, U. Jankauskas vylėsi, kad kitąmet jubiliejinė, 20-oji „Password“ konferencija vyks jau normaliomis sąlygomis. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Konferencijoje šiandien bus pristatyta 16-a efektyviausių rinkodaros kampanijų, finalininkų, kuriuos atrinko „Password 2022“ komisija.

Savo kampanijas pristatinėjo „Barbora“, „Tele2“, „Bitė Lietuva“, „Telia“, „Akropolis“, „Kakė Makė“, „Ežys“, ERGO, MO muziejus ir daugybė kitų.

[infogram id="55cf3203-585f-4fa7-adbd-0f944e5e2971" prefix="b6j" format="interactive" title="Password_2022"]

Iš viso šiemetiniam konkursui buvo pateikta 47 paraiška. Daugiausia jų pateikta į „Efektyviausios pardavimų skatinimo“ (17) ir į „Įvaizdinės rinkodaros kampanijų“ (13) kategorijas. 

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1463?placement=

Rytoj konferencijos pabaigoje paaiškės kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Auditorija taip pat rinks ir savo simpatijų prizą.

Kartu skelbiant „Password 2022“  nugalėtojus,  paaiškės ir Lietuvos marketingo asociacijos LiMA rengiamo konkurso „LiMA Metų CMO‘22“ stipriausių rinkodaros vadovų TOP10.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku