Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pasak Justo Razmaus, „Pergalės“ rinkodaros vadovo, reklaminės kampanijos esmė – visus paskatinti bent kelioms sekundėms sustoti, užsimiršti, pabėgti nuo nuolatinio skubėjimo ir visą pasaulį apėmusių aktualijų, kurios neduoda ramybės.
Jis remiasi Lietuvoje atlikti tyrimas, kurie esą rodo, kad 4 iš 10 lietuvių kenčia dėl psichologinės krizės, kurią sukelia nuolat patiriamas stresas. Šie duomenys gauti įprastu metu, o dabartinėje situacijoje, kai dar nespėjome atsigauti nuo pandemijos sukeltų iššūkių, o kaimynystėje vyksta karas, net nesant specialistu galima spėti, kad patiriančių kasdienį stresą yra gerokai daugiau, teigia įmonės atstovas.
„Nesame izoliuoti informaciniame burbule, todėl akivaizdu, kad negalime gyventi ir dirbti taip, tarsi nieko nebūtų įvykę, tačiau privalome tęsti savo įprastą gyvenimą ir kiek įmanoma mažinti patiriamo streso lygį. Todėl, pasitarę su specialistais, nusprendėme ne šiaip sukurti reklaminį klipą savo produkcijai, bet jį įprasminti, sujungiant du laimės hormoną didinančius veiksnius – šokoladą ir meditaciją“, – išplatintame pranešime pažymi J. Razmus.
Kartu su psichoterapeutu Dainiumi Jakučioniu, be skirtingų 30 sek. trukmės reklaminių vaizdo klipų, yra parengtas ir 1,5 val. trukmės meditacinis vaizdo įrašas.
„Nėra geresnio momento tokiai žinutei nei dabar: vaizdo klipo nuotaika ir tempas išsiskiria iš perkrautų ir nuolat rėkiančių reklamų kakofonijos, todėl turėtų atkreipti žiūrovų dėmesį ir nors keletui sekundžių juos pristabdyti. Žinutė „Atrask savo malonumą“ – taip pat ne atsitiktinė, nes reklaminiai klipai, konsultuojantis su psichoterapeutu, buvo sukurti taip, kad kiekvienas šokolado meditaciją galėtų atlikti ragaudamas savo mėgstamą gaminį“, – kalba J. Razmus.
Pasak jo, tokia meditacija nėra naujas dalykas – dauguma Azijos kultūrų naudoja riešutus ar vaisius kaip skonio, kvapo ir lytėjimo pojūčių meditaciją, dabar ši praktika atkeliavo ir į Vakarų pasaulį.