„PR Impact Awards 2022“ konkurse – dėmesys lyderių komunikacijai

Prasidėjo paraiškų teikimas geriausių komunikacijos projektų konkursui PR Impact Awards 2022. Dalyvauti konkurse gali visos Lietuvos ir užsienio komunikacijos bei kitos kūrybinės agentūros, laisvai samdomi komunikacijos profesionalai, taip pat kitos sėkmingus komunikacijos projektus įgyvendinusios privataus, viešojo ir nevyriausybinio sektoriaus organizacijos, valstybės institucijos bei jos valdomos įmonės.
Vertinimo komisiją šiemet sudarys 16 ekspertų iš Lietuvos ir užsienio, išrinksiančių laimėtojus 13-oje pagrindinių kategorijų, tarp kurių ir nauja Lyderystės komunikacijos kategorija.
Įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje vertins žiniasklaidos analizės bendrovė Mediaskopas.
Krizinių situacijų metu lyderio vaidmuo yra ypatingai reikšmingas: nebijoti priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę bei nustatyti prioritetus, taip pat sutelkti žmones ir juos motyvuoti. Tam svarbi efektyvi komunikacija, kuri yra viena esminių lyderystės funkcijų. Natūralu, kad pandemijos sąlygomis, vyraujant nuotoliniam bei hibridiniam darbui, tai tapo nemenku iššūkiu, tad šia nauja konkurso kategorija norime atkreipti dėmesį į lyderių komunikacijos svarbą bei pakviesti pasidalinti sėkmingais jos pavyzdžiais, išplatintame pranešime teigia Donatas Kuras, Lietuvos komunikacijos asociacijos tarybos pirmininkas.
Pernai konkurso rengėjai sulaukė rekordinio skaičius (106) paraiškų, o daugiausiai jų buvo pateikta Integruotos komunikacijos, Koronaviruso iššūkio bei Vidinės komunikacijos kategorijoms.
VŽ primena, kad pernai Metų agentūros titulą pelnė Bosanova, Komunikacijos industrijos asociacijos narė, nuo 2009 m. rinkoje veikianti komunikacijos agentūra. Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti