Kaip išsiaiškinti, ko nori vartotojas, arba 15% laiko taisyklė

„NPS rodiklį visi žino, naudoja, bet pastaraisiais metais vis dažniau svarstoma, ar tikrai jo reikia, ką šis rodiklis duoda verslui. Atsiranda ir dar didesnių jo kritikų, teigiančių, kad NPS reiktų atsisakyti“, – pažymi Miglė Andriulionytė, interneto svetainių prieglobos ir susijusių paslaugų bendrovės „Hostinger“ tarptautinių tyrimų vadovė.
Vis tik, pasak jos, NPS verta sekti, tačiau nederėtų lygintis su konkurentų NPS, nebent tai yra nepriklausomos tyrimo bendrovės tyrimas, kuriame analizuojamas tam tikras segmentas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai