2022-04-03 20:00

Kaip išsiaiškinti, ko nori vartotojas, arba 15% laiko taisyklė

Miglė Andriulionytė, „Hostinger” tarptautinių tyrimų vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Miglė Andriulionytė, „Hostinger” tarptautinių tyrimų vadovė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vienas pagrindinių įrankių vartotojų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „Net promoter score“), kurį stebi daugybė verslų. Kartu ekspertai pažymi, kad tai nėra vienintelis rodiklis, kuris gali pakelti klientų aptarnavimą į kitą lygmenį.

„NPS rodiklį visi žino, naudoja, bet pastaraisiais metais vis dažniau svarstoma, ar tikrai jo reikia, ką šis rodiklis duoda verslui. Atsiranda ir dar didesnių jo kritikų, teigiančių, kad NPS reiktų atsisakyti“, – pažymi Miglė Andriulionytė, interneto svetainių prieglobos ir susijusių paslaugų bendrovės „Hostinger“ tarptautinių tyrimų vadovė.

Vis tik, pasak jos, NPS verta sekti, tačiau nederėtų lygintis su konkurentų NPS, nebent tai yra nepriklausomos tyrimo bendrovės tyrimas, kuriame analizuojamas tam tikras segmentas.

52795
130817
52791