„Synthesis Consulting Group“ turi naują vadovą

Publikuota: 2022-03-22
Gediminas Užkuraitis tapo agentūros „Synthesis Consulting Group“ vadovu. Asmen. nuotr.
svg svg
Gediminas Užkuraitis tapo agentūros „Synthesis Consulting Group“ vadovu. Asmen. nuotr.

Strateginių konsultantų biuras „Synthesis Consulting Group“ metus pradėjo vidiniais pokyčiais: vadovu tapo Gediminas Užkuraitis, vienas įmonės bendraįkūrėjų, strategas, o partnerių gretas papildė du ilgamečiai įmonės strategai Gailė Andriuškevičiūtė bei Rapolas Ručinskas.

2016 m. įkurtas strategų biuras veiklą pradėjo nuo konsultavimo prekių ženklų strategijos klausimais, o šiuo metu prie teikiamų paslaugų sąrašo pridėjo ir produkto bei pardavimo strategijų kūrimą, atlieka rinkos ir klientų patirties tyrimus bei analizę. 

VŽ rašė, kad bendrovė anksčiau veikė su pavadinimu „Be&Do“ ir 2019 m. tapo „Synthesis Consulting Group“, kartu naujoji bendrovė apjungė 5 atskiras specializuotas agentūras.

G. Užkuraitis, pakeitęs buvusį vadovą Rene Fischer, kuris savo veiklą įmonėje tęs kaip patarėjas, vadovybės pokyčius vertina kaip galimybę parodyti, jog kolektyvo viduje efektyviai auginami jauni, perspektyvūs talentai. 

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Per paskutinius metus suformavome stiprų komandos branduolį ir investuojame į tolesnį jo augimą. Kartu tarp partnerių prisijungia Gailė Andriuškevičiūtė ir Rapolas Ručinskas“, – išplatintame pranešime teigia G. Užkuraitis.

Tarp agentūros partnerių yra ir Andrius Grigorjevas.

Pasak jo, pokyčiai agentūros viduje atskleidžia ir kintančią „Synthesis Consulting Group“ viziją – strategų komanda, konsultavausi daugiau nei du šimtus vietinių bei tarptautinių klientų, siekia sukurti skaitmeninę prekės ženklo kūrimo bei valdymo ekosistemą.

„Pereiname į naują augimo etapą, kur sieksime iš technologijų įmonių konsultantų patys pamažu tapti technologijų įmone. Pastebėjome, kad dabar galime padėti maždaug šešioms dešimtims klientų per metus, o skaitmeninių paslaugų pagalba galėtume padėti bent tūkstančiui”, – pažymi jis.

Plačiau skaitykite: A. Grigorjevas: vienas prekės ženklas tapo per ankštas

Pastaruoju metu tarp „Synthesis Consulting Group“ klientų yra „Nord Security“, „Send Payments”, „Vinted”, „Venipak“, „Interactio“, „Oxylabs“, „Eastnine“, „Ondato“, „Kilo Health“ bei „Nikulipe”.

Per pandemijos laikotarpį UAB „Synthesis Consulting Group“ apyvarta išaugo dvigubai – nuo 328.000 Eur 2019 m. iki 614.000 Eur. 2021 m.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 35

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku