A. Grigorjevas: vienas prekės ženklas tapo per ankštas
„Išaugome „Be&Do“ marškinėlius, juolab kad prieš kelerius metus, kurdami agentūrą, ketinome labiau orientuotis į prekės ženklų strategijas, bet realybėje dažniau tekdavo spręsti kompleksines verslų užduotis, prisidėti įgyvendinant įmonių transformacijos klausimus, nutiesti tiltus tarp skirtingų skyrių iniciatyvų, auginti organizacines funkcijas. Mūsų paslaugos išsiplėtė, tad vienas prekės ženklas tapo per ankštas“, – VŽ teigia Andrius Grigorjevas, vienas agentūros partnerių ir steigėjų.
Nuo šiol „Synthesis Consulting Group“, neseniai persikėlusi į erdvesnes patalpas sostinės senamiestyje, jungs penkias agentūras: „Andstudio“ (dizainas ir vizualiniai sprendimai), „Anatomy“ (organizacijų transformacijų vystymas), „Extract“ (vartotojų ir klientų tyrimai), „Origin“ (prekės ženklų strategijos), „Hypothesis“ (produktai ir paslaugos).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai