„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius
Bendradarbiavimo sutartis pasirašyta mažiausiai dvejiems metams. Ji apima visų reklamos kampanijų kūrybinių koncepcijų sukūrimą bei įgyvendinimą, taip pat atsinaujinančio prekybos centro naują strateginę pozicionavimo kryptį.
PC „Europa“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Indrė Butkutė akcentuoja, kad prekybos centrui žengiant į naują etapą prireikė ir naujų kūrybos partnerių. Atsižvelgdamas į sparčiai atsinaujinantį Vilniaus rajoną dešinajame Neries krante, netrukus rekonstrukciją pradės ir Konstitucijos prospekte įsikūręs PC „Europa“.
„Ieškojome kūrybinės agentūros, kurioje derėtų gebėjimas strategiškai planuoti, kūrybiškai įsiklausyti ir tiksliai suprasti dabartinę verslo aplinką. Darbas su prekybos centru išsiskiria dinamiškumu, būtinybe apdoroti didžiulius informacijos srautus. Todėl mums buvo svarbu rasti partnerius, turinčius tokios darbo patirties ir gebančius dirbti mūsų ritmu“, – sprendimą išplatintame pranešime komentuoja I. Butkutė.
Iki šiol „Europa“ dirbo su keliomis kūrybinėmis agentūromis, tarp kurių daugiausiai su „NoBananas“, „Milk“ ir kt.
Tarp didžiausių „TBWA\Vilnius“ klientų: „Volfas Engelman“, „Uniqa“, „Nissan“, „Creditinfo Lietuva“, „Giantus“, „Baltik vairas“, „Krispo“, „EMKO“, „ALI šokoladinė“ ir t.t.