„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius

Publikuota: 2021-05-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius – „TBWA\Vilnius“.

Bendradarbiavimo sutartis pasirašyta mažiausiai dvejiems metams. Ji apima visų reklamos kampanijų kūrybinių koncepcijų sukūrimą bei įgyvendinimą, taip pat atsinaujinančio prekybos centro naują strateginę pozicionavimo kryptį.

PC „Europa“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Indrė Butkutė akcentuoja, kad prekybos centrui žengiant į naują etapą prireikė ir naujų kūrybos partnerių. Atsižvelgdamas į sparčiai atsinaujinantį Vilniaus rajoną dešinajame Neries krante, netrukus rekonstrukciją pradės ir Konstitucijos prospekte įsikūręs PC „Europa“.

„Ieškojome kūrybinės agentūros, kurioje derėtų gebėjimas strategiškai planuoti, kūrybiškai įsiklausyti ir tiksliai suprasti dabartinę verslo aplinką. Darbas su prekybos centru išsiskiria dinamiškumu, būtinybe apdoroti didžiulius informacijos srautus. Todėl mums buvo svarbu rasti partnerius, turinčius tokios darbo patirties ir gebančius dirbti mūsų ritmu“, – sprendimą išplatintame pranešime komentuoja I. Butkutė.

Iki šiol „Europa“ dirbo su keliomis kūrybinėmis agentūromis, tarp kurių daugiausiai su „NoBananas“, „Milk“ ir kt.

Tarp didžiausių „TBWA\Vilnius“ klientų: „Volfas Engelman“, „Uniqa“, „Nissan“, „Creditinfo Lietuva“, „Giantus“, „Baltik vairas“, „Krispo“, „EMKO“, „ALI šokoladinė“ ir t.t.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Nord Security“ rinkodaros vadovė: svarbiausia duomenys, o ne „gražu-negražu“ sąvokos

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
08:30
„Kilo Health“ vadovas: pernelyg dažnai siekiame būti geriausi ir super herojai Premium

Sparčiai per pastaruosius augančio startuolio „Kilo Health“ vadovas apie sėkmės receptą kalba paprastai: nėra...

Rinkodara
08:00
„Mantinga“ turi naują komunikacijos vadovę

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių įmonės „Mantinga“ komunikacijos vadovės pareigas pradėjo eiti Kristina...

Rinkodara
2021.06.16
Tarp prasmingiausių prekių ženklų – ir vaistinės, ir siuntų bendrovės

Pasaulinė pandemija ir pasikeitę prioritetai paveikė šalies vartotojų požiūrį į prasmingus prekių ženklus bei...

Rinkodara
2021.06.16
„Metų CMO“ titulą pelniusi T. Sabaliauskienė: nieko nedarėme ir nedarome, ko negalime pamatuoti Premium 3

Toma Sabaliauskienė, „Nord Security“ rinkodaros vadovė, šiemet pelnė „Metų CMO“, stipriausios metų rinkodaros...

Rinkodara
2021.06.14
„Publicum“ išsaugojo lyderystę, „Bosanova“ labiausiai augo Premium

Pandemijos metai komunikacijos agentūroms nebuvo blogi: pavasario krytį žemyn pavyko amortizuoti. Tiesa,...

Rinkodara
2021.06.14
Lauko reklama: sunkūs pandemijos metai ir pavasario optimizmas

Dauguma lauko reklamos agentūrų per praėjusius metus skaičiuoja kritimą, bet daugiau nei dešimtadaliu auginti...

Rinkodara
2021.06.13
Apdovanoti geriausi komunikacijos projektai, Metų agentūra – „Bosanova“

Metinio komunikacijos profesionalų renginio „PR Impact Awards 2021“ metu paskelbti ir apdovanoti geriausi per...

Rinkodara
2021.06.10
Lietuvių ženklodaros darbas pripažintas geriausiu pasaulyje

Jubiliejiniuose, 100-ąjį kartą rengtuose, prestižiniuose ADC (Art Directors Club) kūrybinių disciplinų...

Rinkodara
2021.06.10
„Facebook“ atstovai – „Httpool“ – Lietuvoje auga kaip ant mielių Premium 2

Socialinių tinklų partnerei „Httpool“ priklausančios „Httpool Lithuania“ agentūros pajamos per 2020-uosius...

Rinkodara
2021.06.10
„Pigu“ grupės komunikacija pradėjo rūpintis N. Mikalajūnas

Prekybos centras internete „Pigu“ pradėjo bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Intuit Communications“,...

Rinkodara
2021.06.09
Ž. Fomova: nuo balandžio matome spyruoklės efektą Premium

Didžiausios lauko reklamos agentūros „JCDecaux Lietuva“ pardavimai pandemijos metais sumenko bemaž 25%,...

Rinkodara
2021.06.09
Teismas: „Vilniaus degtinė“ teisingai nubausta už „Čepkelių“ trauktinės reklamą 4

Prancūzijos koncerno „Marie Brizard Wine & Spirits“ grupės alkoholio gamybos bendrovė „Vilniaus degtinė“...

Rinkodara
2021.06.07
A. Baranauskas: apie ambasadorystę ir pamokas „Tele2“

Andrius Baranauskas, pasitraukęs iš telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ korporacinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.06.06
Metų CMO titulas – „Nord Security“ rinkodaros vadovei T. Sabaliauskienei 3

Stipriausios metų rinkodaros vadovės titulą „Metų CMO’21“ pelnė „Nord Security“ rinkodaros vadovė Toma...

Rinkodara
2021.06.04
„PR Impact Awards 2021“ finale – 41 projektas

Konkurso komisija iš 106 šiemet konkurse dalyvaujančių komunikacijos projektų 13-oje kategorijų atrinko 41...

Rinkodara
2021.06.04
„Bosanova“ jungiasi prie Komunikacijos industrijos asociacijos

Komunikacijos agentūra „Bosanova“ tapo Komunikacijos industrijos asociacijos (KIA) nare. Tai yra jau...

Rinkodara
2021.06.03
TOP 10 verslo nuomonės lyderių: nuo prekybos, bankų iki turizmo

Kitą savaitę metiniame komunikacijos profesionalų renginyje „PR Impact Awards 2021“ bus paskelbti trijų...

Rinkodara
2021.06.03
Prie „Bankeros“ komandos jungiasi A. Zubriakovas

Prie „fintech“ įmonės „Bankera“ komandos jungiasi komunikacijos specialistas Aleksandras Zubriakovas.

Vadyba
2021.06.02
A. Baranauskas: buvau tas, kuris galėjo „perkąsti“ gerklę dėl „Tele2“, dabar – dėl savo klientų Premium 7

Andrius Baranauskas, ilgametis telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius...

Rinkodara
2021.06.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku