„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas Eurovaistinė pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius nuo šiol bendradarbiaus su agentūra Media House.
Kristina Gumauskienė, vaistinių tinklo Rinkodaros departamento direktorė, teigia, kad socialiniuose tinkluose visuomet buvo aktyvūs, tačiau papildomos rankos ir profesionalų pagalba leis pasiūlyti daugiau naudingo turinio klientams.
Facebook paskyroje Eurovaistinė turi daugiau nei 90.000 sekėjų, Instagram paskyrą dar tik auginame, bet manome, kad iki vasaros pradžios tai bus kanalas, leisiantis pasiekti tikslinę auditoriją, sako K. Gumauskienė.
Agentūra Media House rūpinsis komunikacija socialiniuose tinkluose, kampanijomis su nuomonės formuotojais.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti