Politikos vaiduokliai rinkimuose – akis bado juodi komunikacijos triukai

- Dalies partijų komunikacija nėra sąžininga ir klaidina rinkėjus.
- Ką mato eilinis rinkėjas, ar jis balsuoja už politiką, kuris nė nesirengia į Seimą?
- Kontrolės institucijos bejėgės, bet, jei norėtų, galėtų imtis priemonių.
- Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininkė užsimena apie permainas.
Savo reklamose, debatuose rinkėjus vilioja ne tik kandidatai į Seimo narius, bet ir politikos lyderiai, žinomi veidai, kurie, kaip tikisi partijos, padės surinkti daugiau palankumo taškų. Tačiau tokia komunikacija nėra sąžininga – reklamose viliojantys žinomi veidai, kurie nebus Seimo nariais, klaidina vartotojus.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai