„Lik namie“ kampaniją keičia į „Lik Lietuvoje“

„Lietuvos dydžio namams“ – su tokiu šūkiu bendrovė pasitinka vasaros sezoną ir ekranuose startuoja su nauja kampanija, kurios pagrindinė herojė yra Lietuva.
„Jei per karantiną visus gyventojus kvietėme likti namuose, tai jam pasibaigus savo pagrindinės žinutės nekeičiame – ir toliau raginame likti namuose, tik jų ribas šiltuoju metų laiku išplečiame. Juk šią vasarą populiariausia visų atostogų kryptis bus Lietuva. Tai – galimybė iš naujo įvertinti, kiek visko daug įdomaus, vertingo turime savo kieme, o kai kokybiškos ryšio paslaugos pasiekiamos visoje Lietuvoje, nebėra skirtumo, ar sėdėti ir žiūrėti televiziją ant sofos, ar ant šieno kupetos, ar dirbti biuro kėdėje, ar hamake savo sodyboje“, – bendrovės pranešime teigia Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros vadovė.
Pasak jos, taip tęsiama prieš metus pasirinkta bendrovės komunikacijos kryptis, jog žmonėms svarbiausia yra ne pačios technologijos, o tai, ką su jomis galima patirti gyvenime – šiuo atveju namų erdvę išplėsti iki visos Lietuvos.
Klipe atspindimos įvairios situacijos, dekonstruojančios didelių namų perspektyvą, klipas filmuotas įvairiose lokacijose – nuo Šventosios iki Molėtų. Idėjos autoriai – agentūra „Milk“, režisierius – Titas Sūdžius, gamybos bendrovė – „Some films“.
VŽ primena, kad per karantiną ir „Telia“, ir „Bitė“ buvo prisijungusios prie visame pasaulyje mobiliojo ryšio operatorių socialinės iniciatyvos raginti žmones likti namuose ir laikinai buvo pakeitusios savo tinklų pavadinimus į „LikNamie“.