2020-05-12 13:09

„Camelia“ pasirinko komunikacijos partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vaistinių tinklo „Camelia“ komunikacijos partneriais tapo ryšių su visuomene agentūra „co:agency“.

Lietuvos įmonių grupei „CGP Management“, kuri specializuojasi farmacijos bei sveikatos priežiūros srityse, priklausanti „Camelia“ (UAB „Nemuno vaistinė“) šiuo metu visoje šalyje valdo 331 vaistinę.

Pastaruoju metu vaistinių tinklas dirbo be komunikacijos partnerių.

„Šiuo ypatingu laikotarpiu, kai vienu svarbiausių visuomenės rūpesčių tapo sveikata, mes kaip šios srities ekspertai norime būti atviri, operatyviai dalintis įžvalgomis, kompetentingai patarti. Todėl komunikacijai skiriame didelį dėmesį ir tikimės, kad naujieji partneriai padės įgyvendinti šį tikslą, o tuo pačiu sustiprinti mūsų prekės ženklą“, – išplatintame pranešime pažymi Aušra Budrikienė, „Nemuno vaistinės“ generalinė direktorė.

„Camelia“ tinkle dirba beveik 1.200 darbuotojų.

Tarp didžiausių agentūros „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) klientų: „Lidl“, „Coca-Cola“, HP, „Luminor investicijų valdymas“, „Pigu.lt“, Vilniaus miesto savivaldybė, „Unilever“ ir t.t.

Agentūrai taip pat priklauso 70% skaitmeninės rinkodaros agentūros „Relevant“ akcijų.

52795
130817
52791