„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Atnaujindama prekės ženklą bendrovė žymi naują veiklos etapą: pradėjusi veiklą kaip skaitmeninio turinio socialiniuose tinkluose agentūra, šiuo metu ji daugiausia dėmesio skiria kompleksiniams skaitmeniniams sprendimams, padedantiems spręsti konkrečius verslo iššūkius: nuo pardavimų skatinimo iki naujų darbuotojų pritraukimo.
„Naujas vardas geriau atspindi išgrynintą įmonės veiklos kryptį ir brandą. Tam pasitelkiame įvairias skaitmenines priemones – daugiakanales reklamos kampanijas, el. naujienlaiškius, socialinių rinklų rinkodarą ir kt. Tačiau pirmasis žingsnis visuomet – analizė ir strategija, kuri padeda įvertinti, kas konkrečioje situacijoje veiks efektyviausiai. Šį požiūrį atspindi ir naujasis pavadinimas“, – išplatintame pranešime pažymi Deividas Budginas, „Relevant“ vadovas.
Anot jo, Lietuvos organizacijų lūkesčiai skaitmeninei komunikacijai per pastaruosius 3-5 metus pasikeitė.
„Anksčiau dažnas klientas tiesiog norėdavo komunikuoti „Facebook“ ar „Instagram“, nes „tą daro visi“. Šiandien jau vyrauja supratimas, kad skaitmeniniai kanalai yra dar vienas įrankis spręsti verslui aktualius klausimus“, – pažymi D. Budginas.
2018 m. „Relevant“ tiesioginės pajamos augo 45% ir pasiekė beveik 145.000 Eur. Agentūroje šiuo metu dirba 8 specialistai, tarp jos klientų – „DPD Lietuva“, „Newsec“, „Betsafe“, „Kekava“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Modus Group“ ir kt.
30% „Relevant“ įmonės akcijų priklauso direktoriui D. Budginui, 70% – komunikacijos agentūrai „Gravitas Partners“.
VŽ rašė, kad žinia, jog „Gravitas Partners“ įsigyja dalį „Komunikacijos amatininkai“ akcijų buvo paskelbta 2018 m. vasarį. Tuomet buvo įsigyta 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės akcijų.
Pasak D. Budgino, partnerystė su „Gravitas Partners“ daliai klientų leido pasiūlyti visą komunikacijos paslaugų spektrą ir įgyvendinti integruotas kampanijas, apimančias tiek tradicinius, tiek skaitmeninius komunikacijos kanalus.
„Tai leidžia sukurti papildomos vertės abiejų agentūrų klientams, geriau išmatuoti veiklų efektyvumą“, – pažymi jis.