„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2019-11-13
Deividas Budginas, UAB „Komunikacijos amatininkai“ įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Deividas Budginas, UAB „Komunikacijos amatininkai“ įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis „Relevant“.

Atnaujindama prekės ženklą bendrovė žymi naują veiklos etapą: pradėjusi veiklą kaip skaitmeninio turinio socialiniuose tinkluose agentūra, šiuo metu ji daugiausia dėmesio skiria kompleksiniams skaitmeniniams sprendimams, padedantiems spręsti konkrečius verslo iššūkius: nuo pardavimų skatinimo iki naujų darbuotojų pritraukimo.

„Naujas vardas geriau atspindi išgrynintą įmonės veiklos kryptį ir brandą. Tam pasitelkiame įvairias skaitmenines priemones – daugiakanales reklamos kampanijas, el. naujienlaiškius, socialinių rinklų rinkodarą ir kt. Tačiau pirmasis žingsnis visuomet – analizė ir strategija, kuri padeda įvertinti, kas konkrečioje situacijoje veiks efektyviausiai. Šį požiūrį atspindi ir naujasis pavadinimas“, – išplatintame pranešime pažymi Deividas Budginas, „Relevant“ vadovas.

nuotrauka::1nocrop

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Anot jo, Lietuvos organizacijų lūkesčiai skaitmeninei komunikacijai per pastaruosius 3-5 metus pasikeitė.

„Anksčiau dažnas klientas tiesiog norėdavo komunikuoti „Facebook“ ar „Instagram“, nes „tą daro visi“. Šiandien jau vyrauja supratimas, kad skaitmeniniai kanalai yra dar vienas įrankis spręsti verslui aktualius klausimus“, – pažymi D. Budginas.

2018 m. „Relevant“ tiesioginės pajamos augo 45% ir pasiekė beveik 145.000 Eur. Agentūroje šiuo metu dirba 8 specialistai, tarp jos klientų – „DPD Lietuva“, „Newsec“, „Betsafe“, „Kekava“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Modus Group“ ir kt.

30% „Relevant“ įmonės akcijų priklauso direktoriui D. Budginui, 70% – komunikacijos agentūrai „Gravitas Partners“.

VŽ rašė, kad žinia, jog „Gravitas Partners“ įsigyja dalį „Komunikacijos amatininkai“ akcijų buvo paskelbta 2018 m. vasarį. Tuomet buvo įsigyta 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės akcijų.

Pasak D. Budgino, partnerystė su „Gravitas Partners“ daliai klientų leido pasiūlyti visą komunikacijos paslaugų spektrą ir įgyvendinti integruotas kampanijas, apimančias tiek tradicinius, tiek skaitmeninius komunikacijos kanalus.

„Tai leidžia sukurti papildomos vertės abiejų agentūrų klientams, geriau išmatuoti veiklų efektyvumą“, – pažymi jis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
„JCDecaux Lietuva“ turi naują rinkodaros vadovę

Birželį „JCDecaux Lietuva“ rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti Jūratė Mizarė. Ji pakeitė Vadimą...

Rinkodara
2022.06.16
Dar vienas G. Žiemelio šūvis: vėl ambicingas krepšinio komandos vardas Premium 3

Verslininko Gedimino Žiemelio bendrovė „Basketball Holding Company“ (BHC) neseniai oficialiai paskelbusi, kad...

Rinkodara
2022.06.15
„Disney+“ įžengė į Lietuvą 10

„Walt Disney Company“ priklausantis transliuotojas „Disney+“ pradeda transliacijas Lietuvoje. Standartinė...

Rinkodara
2022.06.14
Dizaino agentūra „Critical“: apie dar vieną susijungimą ir netikėtą augimo veiksnį Premium 2

Į vieną juridinį vienetą jungiasi dizaino paslaugų bendrovė „Critical“ ir save supratimo agentūra vadinanti...

Rinkodara
2022.06.10
Kokius mitus griauna drąsi STT kampanija: pokalbis su kūrėjomis apie užkulisius Premium

Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) savo įgyvendintą komunikacijos kampaniją „Korupcija – nykstanti rūšis“...

Rinkodara
2022.06.08
Lauko reklamos stendų konkursas kiršina agentūras: kritika ir laikui, ir konkurentams Premium

Vilniaus savivaldybė planuoja rengti konkursą daliai miesto lauko reklamos stendų. Mažosios lauko agentūros...

Rinkodara
2022.06.06
Komunikacijos rinka sprogo: agentūros fiksuoja rekordinius šuolius Premium

2021-ieji komunikacijoms agentūroms buvo ypač dosnūs: dviženkliais skaičiais augo bemaž visos didžiosios...

Rinkodara
2022.06.06
TOP 10 geriausią reputaciją turinčių įmonių visuomenės akyse

Geriausią reputaciją, visuomenės nuomone, turi vaistinių tinklas „Camelia“. Vaistinių sektoriui vieninteliam...

Rinkodara
2022.06.04
A. Baranauskas: startas – puikus, bet lygintis su kitomis agentūromis – anksti Premium

Reputacijos agentūra „Winning“ (UAB „Winning Media Group“), kurią prieš metus įkūrė Andrius Baranauskas,...

Rinkodara
2022.06.03
Išrinkti „PR Impact Awards 2022“ finalininkai

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ komisija iš 111 šiemet besivaržiusių komunikacijos projektų 13-oje...

Rinkodara
2022.06.01
„Bitė Group“ generaliniu direktoriumi paskirtas P. Kuisys

„Bitė Group“ generaliniu direktoriumi paskyrė Praną Kuisį, „Bitė Lietuva“ generalinį direktorių. Nuo šiol jis...

Vadyba
2022.06.01
Reputacijos laurai: „Thermo Fisher Scientific“ ir „Camelia“, šuolis – SEB Premium

Geriausios reputacijos titulą šiemetiniame tyrime pelnė „Thermo Fisher Scientific“, visuomenės nuomone,...

Rinkodara
2022.05.31
Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai turi naują komunikacijos vadovę

Prie Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų komandos prisijungė Marija Matuzevičienė, turinio rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.31
R. Urbanas: apie karštą CMO kėdę ir faktą, kur „Surfshark“ pralenkė „Netflix“ Premium 1

Rinkodaros vadovo pozicija daugeliui atrodo patraukli ir geidžiama, tačiau kartu ji yra ir labai karšta, o...

Rinkodara
2022.05.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku