„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2019-11-13
Deividas Budginas, UAB „Komunikacijos amatininkai“ įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Deividas Budginas, UAB „Komunikacijos amatininkai“ įkūrėjas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis „Relevant“.

Atnaujindama prekės ženklą bendrovė žymi naują veiklos etapą: pradėjusi veiklą kaip skaitmeninio turinio socialiniuose tinkluose agentūra, šiuo metu ji daugiausia dėmesio skiria kompleksiniams skaitmeniniams sprendimams, padedantiems spręsti konkrečius verslo iššūkius: nuo pardavimų skatinimo iki naujų darbuotojų pritraukimo.

„Naujas vardas geriau atspindi išgrynintą įmonės veiklos kryptį ir brandą. Tam pasitelkiame įvairias skaitmenines priemones – daugiakanales reklamos kampanijas, el. naujienlaiškius, socialinių rinklų rinkodarą ir kt. Tačiau pirmasis žingsnis visuomet – analizė ir strategija, kuri padeda įvertinti, kas konkrečioje situacijoje veiks efektyviausiai. Šį požiūrį atspindi ir naujasis pavadinimas“, – išplatintame pranešime pažymi Deividas Budginas, „Relevant“ vadovas.

nuotrauka::1nocrop

Anot jo, Lietuvos organizacijų lūkesčiai skaitmeninei komunikacijai per pastaruosius 3-5 metus pasikeitė.

„Anksčiau dažnas klientas tiesiog norėdavo komunikuoti „Facebook“ ar „Instagram“, nes „tą daro visi“. Šiandien jau vyrauja supratimas, kad skaitmeniniai kanalai yra dar vienas įrankis spręsti verslui aktualius klausimus“, – pažymi D. Budginas.

2018 m. „Relevant“ tiesioginės pajamos augo 45% ir pasiekė beveik 145.000 Eur. Agentūroje šiuo metu dirba 8 specialistai, tarp jos klientų – „DPD Lietuva“, „Newsec“, „Betsafe“, „Kekava“, Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje, „Modus Group“ ir kt.

30% „Relevant“ įmonės akcijų priklauso direktoriui D. Budginui, 70% – komunikacijos agentūrai „Gravitas Partners“.

VŽ rašė, kad žinia, jog „Gravitas Partners“ įsigyja dalį „Komunikacijos amatininkai“ akcijų buvo paskelbta 2018 m. vasarį. Tuomet buvo įsigyta 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės akcijų.

Pasak D. Budgino, partnerystė su „Gravitas Partners“ daliai klientų leido pasiūlyti visą komunikacijos paslaugų spektrą ir įgyvendinti integruotas kampanijas, apimančias tiek tradicinius, tiek skaitmeninius komunikacijos kanalus.

„Tai leidžia sukurti papildomos vertės abiejų agentūrų klientams, geriau išmatuoti veiklų efektyvumą“, – pažymi jis.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Antrus metus iš eilės daugiausiai apdovanojimų susižėrė Naglis Bierancas

„Social Media Fest2019“ išrinkti įtakingiausi metų nuomonių formuotojai, tinklalaidės ir iniaciatyvos...

Rinkodara
2019.11.23
ES valstybės nesutarė dėl  „Skype“ ir „WhatsApp“ reguliavimo

Europos Sąjungos pastangos sukurti lygiateisį žaidimo lauką tarp telekomo operatorių ir tokių skaitmeninės...

Technologijos
2019.11.23
Kviečia teikti paraiškas konkursui „PR Lapės“

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto organizuojamiems Lietuvos metų geriausių komunikacinių projektų...

Rinkodara
2019.11.23
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau