J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės

Publikuota: 2019-05-16
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o šiemet ji tegali pasigirti perpus mažesniais paminėjimų kiekiais.

„Socialinėje žiniasklaidoje atotrūkis nėra toks didelis – čia informacijos srautas kritęs ne perpus, o maždaug 30%, tačiau vis tiek šių metų atstovas Jurijus Veklenko gerokai atsilieka nuo praėjusių metų žvaigždės Ievos Zasimauskaitė ir net 6 kartus nuo dažniausiai žiniasklaidoje linksniuoto 2016-ųjų atstovo Donato Montvydo“, – lygina Vilūnė Kairienė, žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė.

Pasak ekspertės, šiųmetiniai „Eurovizijos“ paminėjimų kiekiai ir liks mažesni, ypatingai, jeigu Lietuvos atstovas nepasieks finalo.

„Mažiau žinoma šių metų Lietuvos atstovo pavardė ir kuklios prognozės lemia, kad paminėjimais žiniasklaidoje jis gerokai nusileidžia praėjusių metų žvaigždei Ievai Zasimauskaitei. Kita vertus, tokį atotrūkį reikėtų aiškinti ne vien pačių atlikėjų populiarumu, šiųmetę „Euroviziją“ užgožė ir vykstantys Lietuvos prezidento rinkimai“, – priduria p. Kairienė.

Pavyzdžiui, apie p. Montvydą informacijos srautas buvo ypatingai didelis ne tik konkurso metu, bet ir po jo.

„Net ir net šiuo metu jis kartais pakankamai dažnai minimas šiame kontekste. „Fusedmarc“ žvaigždė žiniasklaidoje užgeso kartu su „Eurovizija“. Kaip bus šiemet, priklausys nuo Lietuvos atstovo užimtos pozicijos“, – kalba p. Kairienė.

Labiausiai – Lietuvoje

Žvelgiant pamečiui, kaip rodo „Mediaskopo“ duomenys, susidomėjimo mažėjimas „Eurovizija“ fiksuojamas ir Latvijoje, Estijoje.

„Panašu, kad sulig renginiu kaimyninėse šalyse paminėjimų lygis išliks panašus ir ankstesniais metais, nes tokio drastiško mažėjimo kaip Lietuvoje – nėra“, – teigia p. Kairienė.

Čia „Eurovizijai“ teko dalintis žiniasklaidos dėmesiu su rinkimais: „Mediaskopas“ skaičiuoja, pavyzdžiui, šį mėnesį prezidento rinkimai minėti 5.151 pranešimų, o „Eurovizija“ – vos 630.

„Šią savaitę informacija apie prezidento rinkimus pasirodė 1.403 pranešimų, o „Eurovizija“ dar tik 255 pranešimų. Didesnio srauto galima laukti artimiausiomis dienomis, tačiau tikėtina, kad rinkimų srauto jis tikrai neviršys“, – prognozuoja p. Kairienė.

VŽ primena, kad ketvirtadienį Izraelyje vyks antrasis 64-ojo Eurovizijos dainų konkurso pusfinalis, kuriame pasirodys ir Lietuvos atstovas bei varžysis dėl galimybės savo šaliai atstovauti šeštadienį vyksiančiame konkurso finale.

Nors p. Veklenko ant „Eurovizijos“ scenos lips nebe pirmąjį kartą (2013 m. jis pritarė Andriui Pojaviui, o 2015 m. – Vaido Baumilos ir Monikos Linkytės duetui), lažybų organizatoriai jam laurų nežada. Tinklalapio „Radio Times“ spėjimu, tikimybė, kad Lietuvos atstovas šiemet laimės „Euroviziją“, yra mažesnė negu 1%.

Per pirmąjį pusfinalį komisijos ir balsuoti galėjusių šalių gyventojų sprendimu į finalą pateko dešimt šalių dalyvių: Graikija, Baltarusija, Serbija, Kipras, Estija, Čekija, Australija, Islandija, San Marinas ir Slovėnija.

VŽ primena, kad 2018 m. Portugalijos sostinėje vykusioje 63-ojoje „Eurovizijoje“ lietuvė Ieva Zasimauskaitė užėmė 12 vietą, o nugalėtojos laurai teko Izraeliui.

[infogram id="5e18a847-d1cb-441b-9021-56839dd72a80" prefix="xPE" format="interactive" title="Eurovizija-ziniasklaida"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Litgrid“ skelbtą konkursą laimėjo „Adverum“ 4

Elektros tinklų sinchronizavimo su Europa projekte elektros perdavimo bendrovę „Litgrid“ už 48.400 Eur...

Rinkodara
2019.09.13
Sostinės „Ryto“ arena vadinsis nauju vardu 2

Vilniaus „Ryto“ krepšininkai šiame Lietuvos krepšinio lygos ir Karaliaus Mindaugo taurės sezone varžovus...

Rinkodara
2019.09.12
„Magnusson“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Advokatų bendrija „Magnusson“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje – agentūrą „Idea prima“,...

Rinkodara
2019.09.12
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 3

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 14

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 17

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
„Go Vilnius“ futbolo žvaigždę Cristiano Ronaldo kviečia į TOP10 sostinės restoranų 14

Lietuva negali pasigirti nei futbolo stadionais nei pergalėmis futbolo aikštėse, tačiau bando sužibėti...

Rinkodara
2019.09.09
Komunikacijos agentūroje „Fabula ir partneriai“ – nauji akcininkai 2

Komunikacijos paslaugų agentūros „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ partnerių komanda pasipildė trimis...

Rinkodara
2019.09.09
Ieškomas personalo specialistas su rinkodaros specializacija 9

Keičiantis verslo aplinkai ir įmonėms susirūpinus darbdavio įvaizdžio vadyba, darbdavio komunikacijos...

Rinkodara
2019.09.08
Kaip įdarbinti „LinkedIn“ savo verslo sėkmei 5

Jei norite padidinti savo prekės ženklo žinomumą, įmonės pardavimus arba išplėsti savo verslo kontaktų ratą,...

Rinkodara
2019.09.08
Rinka svarsto, ar antras didžiausias prekybos tinklas skelbs naują konkursą

Šiandien paskelbta, kad Berta Čaikauskaitė, ligšiolinė prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė tampa...

Rinkodara
2019.09.06
„Lietuvos energija“ tampa „Ignitis“: pamokų semiasi iš telekomunikacijų sektoriaus Premium 19

„Lietuvos energijos“ įmonės keičia pavadinimą ir tampa „Ignitis“ grupės dalimi. Naujasis ženklas turėtų...

Rinkodara
2019.09.06
„vipcommunications“ vadovai atsitraukia, įmonė turi naują partnerę   5

Berta Čaikauskaitė tampa integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ vykdomąja partnere ir...

Rinkodara
2019.09.06
Mažiau plastiko: viešbučiuose nelieka vienkartinių vonios reikmenų buteliukų Premium 4

Didžiausias pasaulyje viešbučių tinklas „Marriott International“ žengia kitos apgyvendinimo paslaugų milžinės...

Paslaugos
2019.09.04
Į „Eurovaistinę“ grįžta komunikacijos vadovė L. Bielskė 12

Į vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ Komunikacijos vadovės pareigas nuo rugsėjo po motinystės atostogų...

Rinkodara
2019.09.04
„MG Baltic“ byloje apklausiamas M. Katkus: palankus R. Kurlianskio vertinimas buvo svarbus 5

Vilniaus apygardos teisme koncerno „MG Baltic“ politinės korupcijos byloje trečiadienį apklaustas viešųjų...

Rinkodara
2019.09.04
Sostinės „Grey“ restorano valdytoja meta „Brexit“ rinkodaros kortą 2

Dvi maitinimo įstaigas Vilniaus oro uoste bei restoraną „Grey“ sostinės senamiestyje valdanti bendrovė „Juta...

Rinkodara
2019.09.04
Rugsėjį – nemokamas asmens draudimas daugiau nei 320.000 šalies moksleivių

Vienos seniausiai šalyje rengiamų socialinių akcijų „Apsaugok mane“ iniciatorius „Lietuvos draudimas“, kaip...

Rinkodara
2019.09.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau