J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės

Publikuota: 2019-05-16
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o šiemet ji tegali pasigirti perpus mažesniais paminėjimų kiekiais.

„Socialinėje žiniasklaidoje atotrūkis nėra toks didelis – čia informacijos srautas kritęs ne perpus, o maždaug 30%, tačiau vis tiek šių metų atstovas Jurijus Veklenko gerokai atsilieka nuo praėjusių metų žvaigždės Ievos Zasimauskaitė ir net 6 kartus nuo dažniausiai žiniasklaidoje linksniuoto 2016-ųjų atstovo Donato Montvydo“, – lygina Vilūnė Kairienė, žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ stebėsenos ir analizės skyriaus vadovė.

Pasak ekspertės, šiųmetiniai „Eurovizijos“ paminėjimų kiekiai ir liks mažesni, ypatingai, jeigu Lietuvos atstovas nepasieks finalo.

„Mažiau žinoma šių metų Lietuvos atstovo pavardė ir kuklios prognozės lemia, kad paminėjimais žiniasklaidoje jis gerokai nusileidžia praėjusių metų žvaigždei Ievai Zasimauskaitei. Kita vertus, tokį atotrūkį reikėtų aiškinti ne vien pačių atlikėjų populiarumu, šiųmetę „Euroviziją“ užgožė ir vykstantys Lietuvos prezidento rinkimai“, – priduria p. Kairienė.

Pavyzdžiui, apie p. Montvydą informacijos srautas buvo ypatingai didelis ne tik konkurso metu, bet ir po jo.

„Net ir net šiuo metu jis kartais pakankamai dažnai minimas šiame kontekste. „Fusedmarc“ žvaigždė žiniasklaidoje užgeso kartu su „Eurovizija“. Kaip bus šiemet, priklausys nuo Lietuvos atstovo užimtos pozicijos“, – kalba p. Kairienė.

Labiausiai – Lietuvoje

Žvelgiant pamečiui, kaip rodo „Mediaskopo“ duomenys, susidomėjimo mažėjimas „Eurovizija“ fiksuojamas ir Latvijoje, Estijoje.

„Panašu, kad sulig renginiu kaimyninėse šalyse paminėjimų lygis išliks panašus ir ankstesniais metais, nes tokio drastiško mažėjimo kaip Lietuvoje – nėra“, – teigia p. Kairienė.

Čia „Eurovizijai“ teko dalintis žiniasklaidos dėmesiu su rinkimais: „Mediaskopas“ skaičiuoja, pavyzdžiui, šį mėnesį prezidento rinkimai minėti 5.151 pranešimų, o „Eurovizija“ – vos 630.

„Šią savaitę informacija apie prezidento rinkimus pasirodė 1.403 pranešimų, o „Eurovizija“ dar tik 255 pranešimų. Didesnio srauto galima laukti artimiausiomis dienomis, tačiau tikėtina, kad rinkimų srauto jis tikrai neviršys“, – prognozuoja p. Kairienė.

VŽ primena, kad ketvirtadienį Izraelyje vyks antrasis 64-ojo Eurovizijos dainų konkurso pusfinalis, kuriame pasirodys ir Lietuvos atstovas bei varžysis dėl galimybės savo šaliai atstovauti šeštadienį vyksiančiame konkurso finale.

Nors p. Veklenko ant „Eurovizijos“ scenos lips nebe pirmąjį kartą (2013 m. jis pritarė Andriui Pojaviui, o 2015 m. – Vaido Baumilos ir Monikos Linkytės duetui), lažybų organizatoriai jam laurų nežada. Tinklalapio „Radio Times“ spėjimu, tikimybė, kad Lietuvos atstovas šiemet laimės „Euroviziją“, yra mažesnė negu 1%.

Per pirmąjį pusfinalį komisijos ir balsuoti galėjusių šalių gyventojų sprendimu į finalą pateko dešimt šalių dalyvių: Graikija, Baltarusija, Serbija, Kipras, Estija, Čekija, Australija, Islandija, San Marinas ir Slovėnija.

VŽ primena, kad 2018 m. Portugalijos sostinėje vykusioje 63-ojoje „Eurovizijoje“ lietuvė Ieva Zasimauskaitė užėmė 12 vietą, o nugalėtojos laurai teko Izraeliui.

[infogram id="5e18a847-d1cb-441b-9021-56839dd72a80" prefix="xPE" format="interactive" title="Eurovizija-ziniasklaida"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Dėl geriausiųjų komunikacijos projektų vardo varžosi 83 darbai

„PR Impact Awards 2019“ varžysis 83 komunikacijos projektai iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Darbų šiemet...

Rinkodara
2019.05.23
Rinkimų lenktynėse I. Šimonytė pirmauja socialiniuose tinkluose 22

Analizuojant antrojo turo kandidatų į prezidentus komunikaciją, matyti, kad tradicinėje žiniasklaidoje abu...

Rinkodara
2019.05.23
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
„Lidl Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Naujaisiais „Lidl Lietuva“ komunikacijos partneriais tapo agentūra „Gravitas Partners“, kuri bus atsakinga...

Rinkodara
2019.05.13
„Iki“ rinkodaros vadovas: esama situacija – tarsi tyla prieš audrą Premium 2

Svarbiausia užduotis, kurią gavo naujasis „Iki“ rinkodaros vadovas – pasivyti tuos pusantrų metų, kol...

Rinkodara
2019.05.13
I. Šimonytė – lyderė socialinėje erdvėje, S. Skvernelis – tradicinėje žiniasklaidoje 24

Sekmadienį Lietuva iš 9-ių kandidatų rinks prezidentą. Analizuojant pastarojo mėnesio kandidatų į prezidentus...

Rinkodara
2019.05.10
„AltSpace“ šiemet ketina išaugti dvigubai

Prieš metus duris atvėrusios bendradarbystės erdvės „AltSpace“ įkūrėjai šiemet planuoją plėtrą.

Rinkodara
2019.05.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau