E. laiškų rašymas: svarbu ir pasisveikinti, ir atsakyti
Norint dirbti produktyviau, verta prisiminti bet kokiai komunikacijai tinkančias bendravimo taisykles, pataria Entrepreneur.com.
Tema
Nurodykite aiškią temą. Daugelis vartotojų į savo e. pašto dėžutę per dieną gauna šimtus laiškų, tad kuo aiškesnė bus laiško tema, tuo didesnė tikimybė, kad žinutė bus perskaityta.
Siuntėjas
Nepamirškite prisistatyti. Laiške turėtų būti parašas, kuris gavėjui nurodytų, kas yra laiško siuntėjas ir kaip su juo susisiekti. Patariama nustatyti automatiškai kiekvienam laiškui pridedamą parašą su kontaktais, kad gavėjui nereikėtų jų ieškoti.
Pasisveikinimas
Pasisveikinkite profesionaliai. Nesvarbu, kaip gerai pažįstate laiško gavėją, venkite neformalių pasisveikinimų. Laiškas, prasidedantis „Laba diena“ ar „Sveiki“, atrodys profesionaliau. Kreiptis į gavėją vardu galima, tačiau nepamirškite, kad trumpinti žmogaus vardą galite tik jei žinote, kad jis tam neprieštarautų.
Rašyba
Patikrinkite tekstą. Nenustebkite, kad galite būti vertinamas pagal tai, kaip parašėte savo e. laišką. Pavyzdžiui, jei laiške paliksite daug gramatinių klaidų, gali pasirodyti, kad esate aplaidus ar nerūpestingas. Būtinai patikrinkite rašybą ir skyrybą prieš paspausdami „Siųsti“.
Atsakymas
Atsakykite į laiškus. Stenkitės laiku ir mandagiai atsakyti į visus jums adresuotus laiškus. Net jei nežinote, ką atsakyti, praneškite, kad šiek tiek pagalvosite. Siuntėjas žinos, kad gavote jo laišką. Gavę kitam gavėjui adresuotą laišką – informuokite siuntėją.