RSVA uždėjo pliusą „Tele2“, bet ne „Telia Lietuvai“

Publikuota: 2017-03-31
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacija, kėlusi klausimą dėl abiejų telekomunikacijų bendrovių „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ dėl vykdytų ryšių su visuomene agentūrų konkursų skaidrumo, dėl pastarojo pretenzijas atsiima.

„Išsiuntę užklausimus, iš „Tele2“ gavome išsamų detalizavimą apie konkurso organizavimo eigą bei procedūras. Tad asociacijos Tarybos posėdyje buvo priimtas sprendimas, kad nebeturime abejonių dėl „Tele2“ vykdyto konkurso“, – teigia Romualda Stonkutė, Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

VŽ rašė, jog pateikus šiuos kreipimusis, „Tele2“ pareikalavo iš asociacijos viešo atsiprašymo dėl žalos reputacijai.

Tos pačios dienos pavakare RSVA išsiuntė atsakymą „Tele2“, tačiau atsiprašymo jame nebuvo, atsakyme buvo pabrėžiama, kad RSVA ne kaltino „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ dėl neskaidrių konkursų, o tik išsakė savo susirūpinimą dėl galimų faktų sutapimų, paminėtų žiniasklaidoje, ir padėkojo „Tele2“ už išsamų atsakymą.

Tačiau vakar asociacija po susirinkimo išplatino dar vieną pranešimą, pareikšdama, kad jokių abejonių dėl „Tele2“ nebeturi.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius, VŽ teigia, kad daugiau jokių veiksmų nebesiims.

„Mums rūpėjo paneigti įtarimus ir mes juos paneigėme. Skaidrumas mums labai svarbus, todėl džiaugiamės atsakę į klausimus ir išsprendę nesusipratimą“, – pabrėžia p. Baranauskas.

„Telia“ – dar su klaustuku

Kaip teigia p. Stonkutė, klausimas dėl „Telia“ dar lieka neišspręstas. Keli asociacijos nariai buvo susitikę su „Telia Lietuva“ vadovu prieš daugiau nei savaitę.

„Tebevyksta dialogas. Be to, konkursas nesibaigęs, kalbamės ir aiškinamės toliau“, – teigia p. Stonkutė.

Nuo metų pradžios

VŽ rašė, kad visa ši istorija prasidėjo metų pradžioje, kai „Tele2“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ paskelbė nutraukiančios daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą. Kartu rinkoje gana atvirai buvo kalbama, kad dar iki šių oficialių skyrybų „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ sukirto rankomis su „Telia Lietuva“ ir turėtų tapti šiuo metu vykstančio konkurso nugalėtoja. Daugiau nei viena agentūra šiame konkurse nedalyvauja.

Savo ruožtu „Tele2“ metų pradžioje paskelbto konkurso, kuriame dalyvavo 9 dalyviai, nugalėtojais neseniai buvo paskelbtos dvi agentūros: „vipcommunications“ ir „Publicum“. („Publicum“ grupės įmonė „Publicum FComm“ – buvusi ligšiolinė „Omnitel“, vėliau „Telia Lietuva“ komunikacijos partnerė).

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso...

Rinkodara
2021.04.10
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28
Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodara
2021.03.27
„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“)...

Rinkodara
2021.03.24
Nuomonės lyderių įtaka: I. Ruginienės ir R. Vainienės šuolis 7

Potencialios įtakos indekso TOP dvidešimtuke aštuonios pozicijos tenka ekonomistams ir finansų sektoriaus...

Rinkodara
2021.03.24
„Password 2021“ varžosi 46-ios efektyviausios kampanijos

Dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo šiemetiniame „Password“ varžosi 46 paraiškas pateikę...

Rinkodara
2021.03.24
Mažesnė verslo rizika – su „VŽ sutartimis“ 5

Dėl sutarčių prievolių vien per praėjusius metus išnagrinėta 19.000 bylų. „Verslo žinios“ pristato naują...

Rinkodara
2021.03.24
Teisingumo ministrės komandą paliko atstovė spaudai

Teisingumo ministrės, Laisvės partijos atstovės Evelinos Dobrovolskos komandą pirmadienį paliko atstovė...

Rinkodara
2021.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku