„Tele2“ reikalauja asociacijos atsiprašymo

Publikuota: 2017-03-20
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Penktadienį Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) išplatino kreipimąsi į telekomunikacijų bendroves „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ dėl vykdytų ryšių su visuomene agentūrų konkursų skaidrumo.

Kaip pabrėžiama penktadieniniame asociacijos išplatintame pranešime, rinkos dalyviai yra sunerimę dėl rinkoje susiklosčiusios nuomonės, jog šie konkursai galbūt buvo vykdomi iš anksto priėmus sprendimą dėl nugalėtojo.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius, tokį RSVA kreipimąsi penktadienį pavadino absurdišku ir šiandien atsakydamas į tai, išsiuntė raštą asociacijai reikalaudamas, kad pastaroji iki dienos pabaigos paskelbtų viešą atsiprašymą ir pripažintų, kad jos organizuotas konkursas atitiko visus skaidrumo reikalavimus, o RSVA abejonės nepagrįstos.

Bendrovė taip pat reikalauja viešą atsiprašymą išplatinti žiniasklaidai tokia pat apimtimi, kaip ir kaltinimus neskaidria veikla.

„Tele2“ rašte pažymi, jog RSVA metė kaltinimus nesuteikdama bendrovei net teorinės galimybės paaiškinti savo poziciją ir apginti reputaciją.

Asociacijai ir žiniasklaidai išplatintame rašte pažymima, kad bendrovę RSVA kreipimasis pasiekė po to, kai buvo išplatintas žiniasklaidai, tad asociacija taip pademonstravo, kad nesiekia diskusijos, o tik siekia apjuodinti „Tele2“ reputaciją.

„Tele2“ pažymi, kad per visą konkurso organizavimo laiką nesulaukė jokių priekaištų dėl vykdyto konkurso, kuriame rungėsi 9 agentūros, tad neteisinga jį prilyginti „Telia“ konkursui, kuriame tikėtina dalyvauja vos viena agentūra, neoficialiai rinkoje įvardijama integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

VŽ rašė, kad visa ši istorija prasidėjo metų pradžioje, kai „Tele2“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ paskelbė nutraukiančios daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą. Kartu rinkoje gana atvirai buvo kalbama, kad dar iki šių oficialių skyrybų „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ sukirto rankomis su „Telia Lietuva“ ir turėtų tapti šiuo metu vykstančio konkurso nugalėtoja.

Savo ruožtu „Tele2“ metų pradžioje paskelbto konkurso nugalėtojais neseniai buvo paskelbtos dvi agentūros: „vipcommunications“ ir „Publicum“. („Publicum“ grupės įmonė „Publicum FComm“ – buvusi ligšiolinė „Omnitel“, vėliau „Telia Lietuva“ komunikacijos partnerė).

„Vykdytame konkurse geriau pasirodė „vipcommunications“, tačiau paskelbus, kad pastarąją palieka keli darbuotojai, perduoti visų darbų vienai bendrovei nesiryžome, tad ir paskelbėme, kad dirbsime su dviem – kartu prijungėme ir „Publicum“, antrosios vietos laimėtoją“, – situaciją rašte aiškina p. Baranauskas. „vipcommunications“ dirbs su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso...

Rinkodara
2021.04.10
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28
Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodara
2021.03.27
„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“)...

Rinkodara
2021.03.24
Nuomonės lyderių įtaka: I. Ruginienės ir R. Vainienės šuolis 7

Potencialios įtakos indekso TOP dvidešimtuke aštuonios pozicijos tenka ekonomistams ir finansų sektoriaus...

Rinkodara
2021.03.24
„Password 2021“ varžosi 46-ios efektyviausios kampanijos

Dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo šiemetiniame „Password“ varžosi 46 paraiškas pateikę...

Rinkodara
2021.03.24
Mažesnė verslo rizika – su „VŽ sutartimis“ 5

Dėl sutarčių prievolių vien per praėjusius metus išnagrinėta 19.000 bylų. „Verslo žinios“ pristato naują...

Rinkodara
2021.03.24
Teisingumo ministrės komandą paliko atstovė spaudai

Teisingumo ministrės, Laisvės partijos atstovės Evelinos Dobrovolskos komandą pirmadienį paliko atstovė...

Rinkodara
2021.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku