„Tele2“ reikalauja asociacijos atsiprašymo

Penktadienį Ryšių su visuomene agentūrų asociacija (RSVA) išplatino kreipimąsi į telekomunikacijų bendroves Telia Lietuva ir Tele2 dėl vykdytų ryšių su visuomene agentūrų konkursų skaidrumo.
Kaip pabrėžiama penktadieniniame asociacijos išplatintame pranešime, rinkos dalyviai yra sunerimę dėl rinkoje susiklosčiusios nuomonės, jog šie konkursai galbūt buvo vykdomi iš anksto priėmus sprendimą dėl nugalėtojo.
Andrius Baranauskas, Tele2 korporacinės komunikacijos direktorius, tokį RSVA kreipimąsi penktadienį pavadino absurdišku ir šiandien atsakydamas į tai, išsiuntė raštą asociacijai reikalaudamas, kad pastaroji iki dienos pabaigos paskelbtų viešą atsiprašymą ir pripažintų, kad jos organizuotas konkursas atitiko visus skaidrumo reikalavimus, o RSVA abejonės nepagrįstos.
Bendrovė taip pat reikalauja viešą atsiprašymą išplatinti žiniasklaidai tokia pat apimtimi, kaip ir kaltinimus neskaidria veikla.
Tele2 rašte pažymi, jog RSVA metė kaltinimus nesuteikdama bendrovei net teorinės galimybės paaiškinti savo poziciją ir apginti reputaciją.
Asociacijai ir žiniasklaidai išplatintame rašte pažymima, kad bendrovę RSVA kreipimasis pasiekė po to, kai buvo išplatintas žiniasklaidai, tad asociacija taip pademonstravo, kad nesiekia diskusijos, o tik siekia apjuodinti Tele2 reputaciją.
Tele2 pažymi, kad per visą konkurso organizavimo laiką nesulaukė jokių priekaištų dėl vykdyto konkurso, kuriame rungėsi 9 agentūros, tad neteisinga jį prilyginti Telia konkursui, kuriame tikėtina dalyvauja vos viena agentūra, neoficialiai rinkoje įvardijama integruotos komunikacijos agentūra Fabula Hill + Knowlton Strategies.
VŽ rašė, kad visa ši istorija prasidėjo metų pradžioje, kai Tele2 ir Fabula Hill + Knowlton Strategies paskelbė nutraukiančios daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą. Kartu rinkoje gana atvirai buvo kalbama, kad dar iki šių oficialių skyrybų Fabula Hill + Knowlton Strategies sukirto rankomis su Telia Lietuva ir turėtų tapti šiuo metu vykstančio konkurso nugalėtoja.
Savo ruožtu Tele2 metų pradžioje paskelbto konkurso nugalėtojais neseniai buvo paskelbtos dvi agentūros: vipcommunications ir Publicum. (Publicum grupės įmonė Publicum FComm buvusi ligšiolinė Omnitel, vėliau Telia Lietuva komunikacijos partnerė).
Vykdytame konkurse geriau pasirodė vipcommunications, tačiau paskelbus, kad pastarąją palieka keli darbuotojai, perduoti visų darbų vienai bendrovei nesiryžome, tad ir paskelbėme, kad dirbsime su dviem kartu prijungėme ir Publicum, antrosios vietos laimėtoją, situaciją rašte aiškina p. Baranauskas. vipcommunications dirbs su Pildyk prekės ženklu, Publicum su Tele2 ženklu.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti