Reklamos rinka: „Facebook“ ir „Google“, už kampo – „Amazon“

Tačiau, pasibaigus didžiajam metų renginiui, po ištaigingų vakarėlių ir iškilmingų apdovanojimų reklamos agentūros, žiniasklaidos planuotojai ir medijų kanalai vėl priversti atmerkti akis ir grįžti į realybę, kur jų gyvenimą aukštyn kojomis yra apvertusios dvi technologijų gigantės „Google“ ir „Facebook“.
Jau šiandien didžioji pinigų dalis, kuriuos prekių ženklai skiria skaitmeninei reklamai, atitenka joms. Nesenai JAV rizikos kapitalo fondo „Kleiner Perkins Caufield&Byers“ atstovės Mary Meeker paskelbtos interneto tendencijų ataskaitos duomenimis, šios dvi bendrovės susižėrė 75% visų naujai interneto reklamai 2015 m. skirtų lėšų. 2016 m. pirmąjį ketvirtį net 85 centai iš kiekvieno naujai skaitmeninei reklamai išleisto dolerio taip pat atiteko šioms dviem technologijų milžinėms.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai