2016-07-15 09:00

Reklamos rinka: „Facebook“ ir „Google“, už kampo – „Amazon“

„eMarketer“ duomenimis, kitais metais JAV skaitmeninei erdvei skiriami pinigai aplenks televiziją, o liūto dalis, tikėtina, atiteks „Facebook“ ir „Google“ duopolijai. Vladimiro ivanovo nuotr.
„eMarketer“ duomenimis, kitais metais JAV skaitmeninei erdvei skiriami pinigai aplenks televiziją, o liūto dalis, tikėtina, atiteks „Facebook“ ir „Google“ duopolijai. Vladimiro ivanovo nuotr.
Kaip ir kasmet, šiemečiame „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje nevaržomai liejosi rausvasis vynas, paplūdimio vakarėliuose skambėjo muzika, tarp reklamos ir komunikacijos verslo vilkų sukosi ryškiausios žvaigždės, o rinkodaros guru nuo scenos žarstė taikliausias įžvalgas ir protingas mintis tūkstančiams suvažiavusiųjų iš viso pasaulio į šią reklamos kūrybiškumo šventę.

Tačiau, pasibaigus didžiajam metų renginiui, po ištaigingų vakarėlių ir iškilmingų apdovanojimų reklamos agentūros, žiniasklaidos planuotojai ir medijų kanalai vėl priversti atmerkti akis ir grįžti į realybę, kur jų gyvenimą aukštyn kojomis yra apvertusios dvi technologijų gigantės „Google“ ir „Facebook“.

Jau šiandien didžioji pinigų dalis, kuriuos prekių ženklai skiria skaitmeninei reklamai, atitenka joms. Nesenai JAV rizikos kapitalo fondo „Kleiner Perkins Caufield&Byers“ atstovės Mary Meeker paskelbtos interneto tendencijų ataskaitos duomenimis, šios dvi bendrovės susižėrė 75% visų naujai interneto reklamai 2015 m. skirtų lėšų. 2016 m. pirmąjį ketvirtį net 85 centai iš kiekvieno naujai skaitmeninei reklamai išleisto dolerio taip pat atiteko šioms dviem technologijų milžinėms.

52795
130817
52791