2024-12-27 20:07

Slaptieji pirkėjai telekomunikacijų segmente: šįkart laurus skina „Telia“

Tyrėjams pažerta ir kritikos

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Rinkos tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ atliktas slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad bendrasis telekomunikacijų sektoriaus rezultatas atitinka vidutinę klientų aptarnavimo kartelę ir siekia 80,64%. Tyrimo rezultatai rodo, kad vertinant skirtingus aptarnavimo kriterijus, daugiausiai jų išpildė „Telia“, surinkusi 85%, antroje vietoje rikiuojasi „Tele2“ – 82%, trečia – „Bitė“ su 76%.

„Shopper Quality Group“, pasitelkusi ir vizitus gyvai, slaptųjų pirkėjų tyrimą telekomunikacijų segmente šį lapkritį atliko pirmą kartą. Iš viso penkiuose didžiuose Lietuvos miestuose buvo atlikta 30 vizitų, jų metu slaptieji pirkėjai teiravosi dėl mobiliojo ryšio paslaugų „Bitės“, „Tele2“ ir „Telios“ salonuose savo asmeniniams tikslams, imituodami, kad esamo operatoriaus sutartis baigiasi.

Visuose telekomunikacijų salonuose slaptieji pirkėjai aplinkos ir higienos kategoriją vertina aukštais balais (97,32%), tai parodo, kad salonai užtikrina ne tik tinkamą prekių ekspoziciją, bet ir bendrąją tvarką vietose, kuriose priimami klientai. „Tele2“ tinkle ši kategorija vertinama aukščiausiu rezultatu – 100%. 

52795
130817
52791