Slaptieji pirkėjai telekomunikacijų segmente: šįkart laurus skina „Telia“
Tyrėjams pažerta ir kritikos
„Shopper Quality Group“, pasitelkusi ir vizitus gyvai, slaptųjų pirkėjų tyrimą telekomunikacijų segmente šį lapkritį atliko pirmą kartą. Iš viso penkiuose didžiuose Lietuvos miestuose buvo atlikta 30 vizitų, jų metu slaptieji pirkėjai teiravosi dėl mobiliojo ryšio paslaugų „Bitės“, „Tele2“ ir „Telios“ salonuose savo asmeniniams tikslams, imituodami, kad esamo operatoriaus sutartis baigiasi.
Visuose telekomunikacijų salonuose slaptieji pirkėjai aplinkos ir higienos kategoriją vertina aukštais balais (97,32%), tai parodo, kad salonai užtikrina ne tik tinkamą prekių ekspoziciją, bet ir bendrąją tvarką vietose, kuriose priimami klientai. „Tele2“ tinkle ši kategorija vertinama aukščiausiu rezultatu – 100%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai