„Hotrema“ keičia vizualinį identitetą, stiprins pozicijas užsienio rinkose

Pasak bendrovės, naujas įvaizdis atspindi ne tik sistemingą augimą, bet ir ateities planus stiprinti konkurencingumą tarp užsienio rinkų pramonės sektoriaus senbuvių. Grupė valdo įmones Lietuvoje, Suomijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Skaičiuojama, kad šių metų trečiąjį ketvirtį grupės pajamos augo 27,53%, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m. Planuojama, kad iki 2024 m. pabaigos metinės pajamos kils iki 55 mln. Eur, tai būtų 19% daugiau nei praėjusiais metais.
Daugiausia pajamų šiemet sugeneruota tarptautinėse rinkose: Vakarų Europoje ir Skandinavijos šalyse – 56,3%, Jungtinėje Karalystėje – 27,2%, o Lietuvoje – 16,5%.
.jpg)
„Džiaugiuosi, kad sugebame augti ganėtinai greitu tempu ir darome tai tvariai. Nuolat didiname konkurencingumą, vykdome ir toliau vykdysime agresyvią, bet tvarią organizacijos plėtrą bei sieksime įsitvirtinti naujose rinkose. Mūsų ambicijos didelės, o atnaujintas įvaizdis yra vienas iš prioritetinių paruošiamųjų veiksmų, padėsiančių mums ne tik augti ir tobulinti savo paslaugas, bet ir auginti tarptautines partnerystes“, – viliasi Marius Lazdauskas, „Hotremos“ akcininkas ir generalinis direktorius.
Prekės ženklą atnaujino ir pozicionavimo strategiją kūrė „Synthesis“, vizualinį identitetą – „Andstudio“. Kartu buvo pasirinktas grupės šūkis „Building Confidence“.